Niin, saatoin olla jopa hyvä kristitty. Mutta on täysin eriasia olla kristitty tai adventisti kuin se, että uskoo Jumalaan.
Jätin kristinuskon, koska kirkkokuntien teologioita on niin monia, ja monet ristiriidassa keskenään mutta ne on kuitenkin vain ihmisten keksimiä selityksiä Raamatun teksteille.
Jumala ei edellyttänyt jonkun kirkkokunnan keksimien opinkohtien uskomiseen. Mutta hän antoi vapaan tahdon ja viisautta ihmisille. Se viisaus on tehnyt minut vapaaksi ihmisten opeista ja säännöistä, liittyen Raamattuun. Nykyään pystyn luottamaan itseni ja tekemään itse elämästäni merkityksellistä Jumalan ohjatessa elämääni, ilman, että joku muu päättää puolestani, miten elää ja uskoa.
Uskoon ei tarvita Adventtikirkkoa.
Olin hyvä adventisti - en sen kummenpaa
Anonyymi-ap
2
132
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhaa sinulle veli ! Ei mikään kirkko pelasta vain yksin Jeesus vain yksin Jeesus !
Siunausta sinulle toivoo yks.advari veli. - Anonyymi
Pelkkä henkilökohtainen suhde Jumalaan riittää.
Väliin ei tarvita varojasi riistäviä kirkkoja, typeriä rituaaleja eikä muitakaan ihmisen elämää turhaan vaikeuttavia oppeja.
Jumala on ihmistä varten. Ihminen ei ole Jumalaa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4636586Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1883916Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262050Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1391436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771325- 681176
- 631105
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te791098- 461049