pienituloisten ja heikoimpien asialla.
Vasemmistoliitto, edelleen ainoa puolue joka on työläisten,
27
167
Vastaukset
- Anonyymi
________Juu Ja LaitaVasemmisto - Esitti juuri, Tai Suorastaan - VAATII -
- että Kunta - ja MaakuntaVeroon on Tehtävä - VERON- KIRISTYKSIÄ -
- Veron-KIRISTYS - Koskisi Juuri PieniTuloisia ja Köyhimpi ja Duunareita - !
- sttä - SEMMOSIA - PASKIAISIA - LaitaVasemmiston Kommunistit ON - !- Anonyymi
Kyllä suurtuloisiltakin voisi vaatia veronmaksua, koska niitä maksetaan jopa työttömyyskorvauksista.
- Anonyymi
Äänestäminen kannattaa aina, varsinkin Vasemmistoliiton ehdokkaiden. Sinun ja kuntasi parhaaksi!
- Anonyymi
Eikös siellä vasemmalla ole paljon tukien varassa eläviä ja yhteiskunta vastaisia. Sinun ja kuntasi pahaksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös siellä vasemmalla ole paljon tukien varassa eläviä ja yhteiskunta vastaisia. Sinun ja kuntasi pahaksi!
Kai ne äärioikeistolaiset ja työttömät tukihemmot itse tunnet paremmin..
Vasemmisto pitää kyllä heikoimpienkin puolta, mutta äärioikeistolaiset vihapuhujat pärjätköön ihan omin tukineen ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai ne äärioikeistolaiset ja työttömät tukihemmot itse tunnet paremmin..
Vasemmisto pitää kyllä heikoimpienkin puolta, mutta äärioikeistolaiset vihapuhujat pärjätköön ihan omin tukineen ...Onko sinulle tuotu vasemmisto leiristä kaikki mitä tarvitset? Pärjäätkö heidän sinulle koordinoidulla tuella. Oletko saanut heiltä muutakin kuin aateveljeyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle tuotu vasemmisto leiristä kaikki mitä tarvitset? Pärjäätkö heidän sinulle koordinoidulla tuella. Oletko saanut heiltä muutakin kuin aateveljeyttä?
Työssäkäyvänä palkansaajana en tarvitse mitään avustuksia mistään. Ja pärjään ihan hyvin omilla tuloillani. Äärioikeistolaisilla on jokin kummallinen fobia noiden tukiensa kanssa!?
Oma "aateveljeyteni" on sitä, että kuulun AY-liittoon ja äänestän VAS ehdokkaita, koska se on ainoa puolue, joka toimii omien mielipiteineni mukaisesti.
Muiden sortaminen ihonvärin tai yhteiskunnallisen vaurauden/aseman takia ei vaan sovi minulle, joten olen siksi ylpeästi vasemmistolainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työssäkäyvänä palkansaajana en tarvitse mitään avustuksia mistään. Ja pärjään ihan hyvin omilla tuloillani. Äärioikeistolaisilla on jokin kummallinen fobia noiden tukiensa kanssa!?
Oma "aateveljeyteni" on sitä, että kuulun AY-liittoon ja äänestän VAS ehdokkaita, koska se on ainoa puolue, joka toimii omien mielipiteineni mukaisesti.
Muiden sortaminen ihonvärin tai yhteiskunnallisen vaurauden/aseman takia ei vaan sovi minulle, joten olen siksi ylpeästi vasemmistolainen.Mutta yrität sortaa muiden aatteiden kannattajia. Niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta yrität sortaa muiden aatteiden kannattajia. Niinkö?
En toki, vastasin vaan kysymykseesi. Elämä on valintoja ja jokainen saa tehdä omansa. Minä olen omani tehnyt ja jopa antanut sen perustelut. Turhaa siitä on hernettä nenään vetää!
Itse kunkin kannattaa vaan miettiä periaatteitaan ja sanomisiaan ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
työläisiä eivät ole :
yliopistopissa norkoilevat naiset
somettajat ja vastaavat
somalinaiset, mustal ---naiset
laiittomat maahantunkeutujat
leppoistajanaiset
naistutkimkusentekijät yms - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
työläisiä eivät ole :
yliopistopissa norkoilevat naiset
somettajat ja vastaavat
somalinaiset, mustal ---naiset
laiittomat maahantunkeutujat
leppoistajanaiset
naistutkimkusentekijät ymsRasismisi on niin persua että ...
Ole siis IHMINEN ja äänestä Vasemmistoliittoa!
- Anonyymi
Mulla on pieni palkka ja tarvitsen sivutöitä selvitäkseni.
Vasemmistohallituksen aikaan oli oikeasti huoli rahojen riittämisestä edes työmatkoihin.
..ja ne suunnitelmat. Aivan sairasta.
Jättäkää työväki rauhaan pskan jauhajat.- Anonyymi
No kuinka paljon KOK+PS-hallituksen ALV:n korotus auttoi sinua?
Persukakaran lapsellisia valheita taas ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuinka paljon KOK PS-hallituksen ALV:n korotus auttoi sinua?
Persukakaran lapsellisia valheita taas ...No kuinka paljon KOK+PS-hallituksen ALV:n korotus auttoi sinua?
Paljon enemmän kuin sdp+vih+vas+keskusta 2019-2023 kun veivät noin 25% ostovoimastani ja varallisuudestani!!!!! Korottivat asuntolainojeni korkoja vuosien lähes 0% yli 4%!!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuinka paljon KOK PS-hallituksen ALV:n korotus auttoi sinua?
Paljon enemmän kuin sdp vih vas keskusta 2019-2023 kun veivät noin 25% ostovoimastani ja varallisuudestani!!!!! Korottivat asuntolainojeni korkoja vuosien lähes 0% yli 4%!!!!!!Menisit nyt persurukka jo töihin niin pärjäisit varmasti paremmin.
- Anonyymi
Ihanaa elää ja hengittää Suomessa, kun kapteeni on sinivalkoinen.
- Anonyymi
Aivan. Ja vielä sekin, että työläisillä on yhä mahdollisuus äänestää omia vasemmistolaisia ehdokkaitaan vaaleissa. Monissa äärioikeistolaisissa maissa ammattiliitot ja työväenpuolueet kun ovat yhä kiellettyjä. Siksikin ääni vasemmistolle (VAS) on ääni paremmalle tulevaisuudelle!
- Anonyymi
Avauksen totuutta on vaikea kieltää ja muuksi muuttaa.
- Anonyymi
Päätit sitten itse itseäsi kehua! Niin tyypillistä vasurikoijausta..
Vasureiden PJ AINOANA oli sitä mieltä, ettei suomessa tarvita työvelvoitetta edes terveille!!! VOITTEKO KUVITELLA!!!!!????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päätit sitten itse itseäsi kehua! Niin tyypillistä vasurikoijausta..
Vasureiden PJ AINOANA oli sitä mieltä, ettei suomessa tarvita työvelvoitetta edes terveille!!! VOITTEKO KUVITELLA!!!!!?????No sinähän se täällä päivystät 24/7 ilman työvelvoitetta ... heheheh
- Anonyymi
Vasemmiston vaalimenestys on taattu eikä tule siis yllätyksenä.
- Anonyymi
Paitsi tätäkin palstaa spämmääville äärioikeistofaneille .. mutta onhan se sitten sitäkin hauskempaa
- Anonyymi
"Vasemmiston vaalimenestys on taattu eikä tule siis yllätyksenä."
Eiköhän niitä tukien varassa eläviä sen verran löydy, eli ei tule yllätyksenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vasemmiston vaalimenestys on taattu eikä tule siis yllätyksenä."
Eiköhän niitä tukien varassa eläviä sen verran löydy, eli ei tule yllätyksenä.Tuskinpa sinä työväenpuolue Vasemmistoliittoa äänestät, kuten me työläiset teemme!
- Anonyymi
Vasemmistoliitto, ON AINOA puolue, jolla ei ole työvelvoitetta edes terveille kansalaisille, kyllä kansa maksaa!!!! Nostamme veroja ja maksuja tarvittaessa.
- Anonyymi
Miksi valehtelet kuin persu vaalikojulla?
Ketuttaako sinuakin ALV-korotukset, suuri työttömyysaste, sosiaaliturvan yms. leikkaukset ja muut KOK+PS+KD-äärioikeistohallituksen "saavutukset"?
- Anonyymi
Vahvaa nousua vasemmistopuolueille VAS+SDP. Kyllä kansa tietää!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781921
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591666Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461636- 1231433
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1281159Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501042Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58970- 15859
- 69852
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26846