Vasemmistoliitto, edelleen ainoa puolue joka on työläisten,

Anonyymi-ap

pienituloisten ja heikoimpien asialla.

27

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

________Juu Ja LaitaVasemmisto - Esitti juuri, Tai Suorastaan - VAATII -

- että Kunta - ja MaakuntaVeroon on Tehtävä - VERON- KIRISTYKSIÄ -

- Veron-KIRISTYS - Koskisi Juuri PieniTuloisia ja Köyhimpi ja Duunareita - !

- sttä - SEMMOSIA - PASKIAISIA - LaitaVasemmiston Kommunistit ON - !

• Anonyymi

Kyllä suurtuloisiltakin voisi vaatia veronmaksua, koska niitä maksetaan jopa työttömyyskorvauksista.

• Anonyymi

Äänestäminen kannattaa aina, varsinkin Vasemmistoliiton ehdokkaiden. Sinun ja kuntasi parhaaksi!

• Anonyymi

Eikös siellä vasemmalla ole paljon tukien varassa eläviä ja yhteiskunta vastaisia. Sinun ja kuntasi pahaksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös siellä vasemmalla ole paljon tukien varassa eläviä ja yhteiskunta vastaisia. Sinun ja kuntasi pahaksi!

Kai ne äärioikeistolaiset ja työttömät tukihemmot itse tunnet paremmin..
        Vasemmisto pitää kyllä heikoimpienkin puolta, mutta äärioikeistolaiset vihapuhujat pärjätköön ihan omin tukineen ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai ne äärioikeistolaiset ja työttömät tukihemmot itse tunnet paremmin..
        Vasemmisto pitää kyllä heikoimpienkin puolta, mutta äärioikeistolaiset vihapuhujat pärjätköön ihan omin tukineen ...

Onko sinulle tuotu vasemmisto leiristä kaikki mitä tarvitset? Pärjäätkö heidän sinulle koordinoidulla tuella. Oletko saanut heiltä muutakin kuin aateveljeyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulle tuotu vasemmisto leiristä kaikki mitä tarvitset? Pärjäätkö heidän sinulle koordinoidulla tuella. Oletko saanut heiltä muutakin kuin aateveljeyttä?

Työssäkäyvänä palkansaajana en tarvitse mitään avustuksia mistään. Ja pärjään ihan hyvin omilla tuloillani. Äärioikeistolaisilla on jokin kummallinen fobia noiden tukiensa kanssa!?
        Oma "aateveljeyteni" on sitä, että kuulun AY-liittoon ja äänestän VAS ehdokkaita, koska se on ainoa puolue, joka toimii omien mielipiteineni mukaisesti.
        Muiden sortaminen ihonvärin tai yhteiskunnallisen vaurauden/aseman takia ei vaan sovi minulle, joten olen siksi ylpeästi vasemmistolainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työssäkäyvänä palkansaajana en tarvitse mitään avustuksia mistään. Ja pärjään ihan hyvin omilla tuloillani. Äärioikeistolaisilla on jokin kummallinen fobia noiden tukiensa kanssa!?
        Oma "aateveljeyteni" on sitä, että kuulun AY-liittoon ja äänestän VAS ehdokkaita, koska se on ainoa puolue, joka toimii omien mielipiteineni mukaisesti.
        Muiden sortaminen ihonvärin tai yhteiskunnallisen vaurauden/aseman takia ei vaan sovi minulle, joten olen siksi ylpeästi vasemmistolainen.

Mutta yrität sortaa muiden aatteiden kannattajia. Niinkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta yrität sortaa muiden aatteiden kannattajia. Niinkö?

En toki, vastasin vaan kysymykseesi. Elämä on valintoja ja jokainen saa tehdä omansa. Minä olen omani tehnyt ja jopa antanut sen perustelut. Turhaa siitä on hernettä nenään vetää!
        Itse kunkin kannattaa vaan miettiä periaatteitaan ja sanomisiaan ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

työläisiä eivät ole :
        yliopistopissa norkoilevat naiset
        somettajat ja vastaavat
        somalinaiset, mustal ---naiset
        laiittomat maahantunkeutujat
        leppoistajanaiset
        naistutkimkusentekijät yms

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

työläisiä eivät ole :
        yliopistopissa norkoilevat naiset
        somettajat ja vastaavat
        somalinaiset, mustal ---naiset
        laiittomat maahantunkeutujat
        leppoistajanaiset
        naistutkimkusentekijät yms

Rasismisi on niin persua että ...

Ole siis IHMINEN ja äänestä Vasemmistoliittoa!

• Anonyymi

Mulla on pieni palkka ja tarvitsen sivutöitä selvitäkseni.
      Vasemmistohallituksen aikaan oli oikeasti huoli rahojen riittämisestä edes työmatkoihin.
      ..ja ne suunnitelmat. Aivan sairasta.

Jättäkää työväki rauhaan pskan jauhajat.

• Anonyymi

No kuinka paljon KOK+PS-hallituksen ALV:n korotus auttoi sinua?
        Persukakaran lapsellisia valheita taas ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuinka paljon KOK PS-hallituksen ALV:n korotus auttoi sinua?
        Persukakaran lapsellisia valheita taas ...

No kuinka paljon KOK+PS-hallituksen ALV:n korotus auttoi sinua?

Paljon enemmän kuin sdp+vih+vas+keskusta 2019-2023 kun veivät noin 25% ostovoimastani ja varallisuudestani!!!!! Korottivat asuntolainojeni korkoja vuosien lähes 0% yli 4%!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuinka paljon KOK PS-hallituksen ALV:n korotus auttoi sinua?

Paljon enemmän kuin sdp vih vas keskusta 2019-2023 kun veivät noin 25% ostovoimastani ja varallisuudestani!!!!! Korottivat asuntolainojeni korkoja vuosien lähes 0% yli 4%!!!!!!

Menisit nyt persurukka jo töihin niin pärjäisit varmasti paremmin.

• Anonyymi

Ihanaa elää ja hengittää Suomessa, kun kapteeni on sinivalkoinen.

• Anonyymi

Aivan. Ja vielä sekin, että työläisillä on yhä mahdollisuus äänestää omia vasemmistolaisia ehdokkaitaan vaaleissa. Monissa äärioikeistolaisissa maissa ammattiliitot ja työväenpuolueet kun ovat yhä kiellettyjä. Siksikin ääni vasemmistolle (VAS) on ääni paremmalle tulevaisuudelle!

• Anonyymi

Avauksen totuutta on vaikea kieltää ja muuksi muuttaa.

• Anonyymi

Päätit sitten itse itseäsi kehua! Niin tyypillistä vasurikoijausta..
        Vasureiden PJ AINOANA oli sitä mieltä, ettei suomessa tarvita työvelvoitetta edes terveille!!! VOITTEKO KUVITELLA!!!!!?????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päätit sitten itse itseäsi kehua! Niin tyypillistä vasurikoijausta..
        Vasureiden PJ AINOANA oli sitä mieltä, ettei suomessa tarvita työvelvoitetta edes terveille!!! VOITTEKO KUVITELLA!!!!!?????

No sinähän se täällä päivystät 24/7 ilman työvelvoitetta ... heheheh

• Anonyymi

Vasemmiston vaalimenestys on taattu eikä tule siis yllätyksenä.

• Anonyymi

Paitsi tätäkin palstaa spämmääville äärioikeistofaneille .. mutta onhan se sitten sitäkin hauskempaa

• Anonyymi

"Vasemmiston vaalimenestys on taattu eikä tule siis yllätyksenä."

Eiköhän niitä tukien varassa eläviä sen verran löydy, eli ei tule yllätyksenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Vasemmiston vaalimenestys on taattu eikä tule siis yllätyksenä."

Eiköhän niitä tukien varassa eläviä sen verran löydy, eli ei tule yllätyksenä.

Tuskinpa sinä työväenpuolue Vasemmistoliittoa äänestät, kuten me työläiset teemme!

• Anonyymi

Vasemmistoliitto, ON AINOA puolue, jolla ei ole työvelvoitetta edes terveille kansalaisille, kyllä kansa maksaa!!!! Nostamme veroja ja maksuja tarvittaessa.

• Anonyymi

Miksi valehtelet kuin persu vaalikojulla?
        Ketuttaako sinuakin ALV-korotukset, suuri työttömyysaste, sosiaaliturvan yms. leikkaukset ja muut KOK+PS+KD-äärioikeistohallituksen "saavutukset"?

• Anonyymi

Vahvaa nousua vasemmistopuolueille VAS+SDP. Kyllä kansa tietää!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      178
      1921
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1666
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1636
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1433
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      128
      1159
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1042
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      970
    8. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      859
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      852
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      846
    Aihe