En pystynyt kirjautumaan microsoftin omalle tiille kun unohtanut jo koko tilin nimenkinja salasanan, heillä oli kuitekin minun puhelimen numero, siihen tuli viesti että kirjaudu tuolla koodilla ja vaihda salasana jne, ei kestänyt kuin 2 skuntia kai kun tuli puhelimeen viesti microsoftilta varmistuskoodi.
Ei välttämättä ole aika käyttäjäystäbällinen on, eräs sotku..
11
284
Vastaukset
- Anonyymi
Poista äkki se windows, ennenkö se tuhoo rautasi!
- Anonyymi
Joo, kannatan!
- Anonyymi
Joo mie poestin!
- Anonyymi
Windows on idioottien käyttöjärjestelmä.
Ihminen joka toistuvasti kävelee päin kiviseinää ja toistaa toistamistaan tätä toimenpidettä ja jopa maksaa siitä.
- Anonyymi
Olen sen huomannut.
- Anonyymi
Helvettiähän se on. Olen käyttänyt 3.1, 95, 98, Nt4, XP, 2000, Vista, 7, 8, 8.1, 10, 11 ja 12 beta. On pelkkää säätämistä ja ongelmaa. Kurat huosuussa säätämistä!
Aktivointi on yhtä tuskaa! Ja kikki niin helvetin vaikeeta. Pelkkää tuskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvettiähän se on. Olen käyttänyt 3.1, 95, 98, Nt4, XP, 2000, Vista, 7, 8, 8.1, 10, 11 ja 12 beta. On pelkkää säätämistä ja ongelmaa. Kurat huosuussa säätämistä!
Aktivointi on yhtä tuskaa! Ja kikki niin helvetin vaikeeta. Pelkkää tuskaa.Windows ollut aina lelu!
- Anonyymi
Chromebook osto on elämäni järkevin teko!! 😋
𐫰 JÄRKI TEKO 𐫰 - Anonyymi
Vaihdoi alustaa! 💗 UBUNTU 🇫🇮 , Sillä mennään!
- Anonyymi
WINDOWS ON VAIKEA, WINDOWS ON TUSKAA, WINDOWS ON TOIMIMATTOMUUTTA, WINDOWS ON RAHASTUSTA.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 511673
- 621612
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101178- 60981
- 49954
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118627Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556