1. Sielullisuuden kohottaminen musiikin keinoin
- tunteisiin vaikuttaminen
2. Puhe
- se ei ole ainakaan herätyspuhe
- kukaan ei tee parannusta
- kukaan ei tule uskoon
3. Rahan keräys
- maksetaan puheesta ja rukouksesta
4. Rukouspalvelu
- parannetaan sairaita ?
5. Kahvitilaisuus (saa myös mehua)
- juodaan myrkkyä
- toivottavasti on tuoretta pullaa
Kokouskäytäntö
36
208
Vastaukset
- Anonyymi
Opetuslapset söivät ja joivat viiniä yhdessä Jeesuksen kanssa.
Sokea hellurei ei tunne Ramattua..- Anonyymi
Pakkovauvakastetut juo viinaa.
Helluntailaiset täyttyvät Hengellä.
- Anonyymi
Lopunaikana Jeesuksia on monia ja samoin henkiäkin.
- Anonyymi
Käytännössä helluntaikokoukseen ei saa osallistua alaikäiset lapset koska heidän "oppinsa" mukaan lapset eivät usko.
On ne ne aika keisareita
😁😁😁😁😁 - Anonyymi
Helluntaikokouksessa ei tunnusteta yhteistä uskoa.
- Anonyymi
Usko tunnustetaan jumalattomien ihmisten edessä.
Helppo on tunnustaa suljettujen ovien takana.
Luuk12:8 Mutta minä sanon teille: jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, myös Ihmisen Poika tunnustaa Jumalan enkelien edessä.
12:9 Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, se kielletään Jumalan enkelien edessä.
- Anonyymi
Ilman paikallaoloa rahaa voi antaa myös pankkisiirtona netissä. Valmiita linkkejä rahan antamiseksi löytyy vaikka kuinka paljon, joten turha vaivautua itse paikalle.
- Anonyymi
Lahkot piti aikaisemmin sirukortteja pedon merkkinä, mutta nyt helluntailaiset ovat asentaneet maksupäätteitä naulakkojen viereen.
- Anonyymi
Luther Säätiöllä on pankkitilinumerot nettisivuilla ja perintöjä otetaan vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkot piti aikaisemmin sirukortteja pedon merkkinä, mutta nyt helluntailaiset ovat asentaneet maksupäätteitä naulakkojen viereen.
Pakkovauvakastetut ovat kirjoittaneet täällä, että kymmenykset pitää maksaa viljana ja nautoina.
Milloin he näin tekevät?
He ovat unohtavat kirkollisveronsa 1 000 000 000 € vuodessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkovauvakastetut ovat kirjoittaneet täällä, että kymmenykset pitää maksaa viljana ja nautoina.
Milloin he näin tekevät?
He ovat unohtavat kirkollisveronsa 1 000 000 000 € vuodessa.Raamatussa kymmenykset tarkoittaa elintarvikkeiden viemistä temppeliin Leeviläisille papeille, joilla ei itsellä ollut viljelysmaata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa kymmenykset tarkoittaa elintarvikkeiden viemistä temppeliin Leeviläisille papeille, joilla ei itsellä ollut viljelysmaata.
Jeesus kiersi kylästä kylään ja julisti evankeliumia.
Yhdessä tapauksessa ylhäiset naiset rahoitti tämän.
Opetuslapset ostivat kylistä ruuat.
Paavali toi avustusrahat Jerusalemin alkuseurakunnalle Kreikasta.
- Anonyymi
Helluntailaisten opin mukaan lapsi ei voi uskoa ja lapselle kaste ja Pyhän Hengen lahja on vaarallinen, koska lapsi ei vielä osaa käyttää sitä oikein.
- Anonyymi
Missä vaiheessa aloitetaan herjaaminen tai sen opetus.
- Anonyymi
Luterilainen tekee sen netissä.
Aloitusviesti tosin kertoo lut-lahkosta.
- Anonyymi
Helluntailaisilla on ns. auktoriteettioppi, jonka mukaan heillä on valta käskeä ja komentaa Pyhää Henkeä tekemään milloin mitäkin.
Ensin henkeä manataan ja mantrataan tulemaan paikalle ja antamaan jokin merkki paikalla olostaan...tule henki, tule henki...tule henki... - Anonyymi
Ei sitä herjaamista opi jos sitä ei opeteta.
Tosin Raamattua siinä ei voi käyttää. - Anonyymi
Oletteko kuulleet luterilaista herätyssaarnaa????
- Anonyymi
Raamatussa herätys sana liitetään Kristilliseen kasteeseen.
Kristittyjen yhdessä Kasteessa Jumala herättää perisyntiin kuolleen ihmisen eloon. Jumala ennallistaa syntisen ihmisen kasteessa ennen perisyntiä olleeseen Hengen yhteyteen itsensä kanssa.
Helluntailaisuus on Amerikassa kehitetty antikristillinen lahkoliike, mikä tuotiin Suomeen 1920-luvulla. Ei hyvä ollenkaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristittyjen yhdessä Kasteessa Jumala herättää perisyntiin kuolleen ihmisen eloon. Jumala ennallistaa syntisen ihmisen kasteessa ennen perisyntiä olleeseen Hengen yhteyteen itsensä kanssa.
Helluntailaisuus on Amerikassa kehitetty antikristillinen lahkoliike, mikä tuotiin Suomeen 1920-luvulla. Ei hyvä ollenkaanSiinä taas luterilainen eksyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisuus on Amerikassa kehitetty antikristillinen lahkoliike, mikä tuotiin Suomeen 1920-luvulla. Ei hyvä ollenkaanPakkovauvakastetut näyttävät olevan tosi eläväisiä.
Suomi on Sodoma.
Pakkovauvakaste on vitsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkovauvakastetut näyttävät olevan tosi eläväisiä.
Suomi on Sodoma.
Pakkovauvakaste on vitsi.Useamman kerran kylvetetty on on hengellisesti kuollut
Se vihaa uskovia ja ihannoi Sodomaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useamman kerran kylvetetty on on hengellisesti kuollut
Se vihaa uskovia ja ihannoi SodomaaMutta se onkin pelkkä pedo
- Anonyymi
Älä anna helluntailaisten käännyttää ja kaataa itseäsi heidän harhaoppisiin uskomuksiinsa.
- Anonyymi
Herjauskouluun kannattaa aina mennä.
Mutta ei ottaa Raamattua mukaan. - Anonyymi
Jeesus kuului Juutalaiseen kirkkoon ja maksoi kirkollisveroa, temppeliveroa.
- Anonyymi
Helluntailiike on pahojen miesten perustama harhaoppinen eksytys ja heresia.
- Anonyymi
Herjauskoulu kannattaa kuitenkin käydä niin paljon, että oppii useita herjoja sekä hyviä mielellään mieltä kutkuttavia herjoja eikä vain joudu jotain samoja tyhmiä herjoja, jotka eivät liikuta ketään toistelemaan. Niin vain munaa itsensä eikä niillä ole muuta vaikutusta.
- Anonyymi
Voiko helluntailahkossa mksaa kännykällä ja mitä palveluksia rahalla saa ?
- Anonyymi
Miten kahvitilaisuudessa juodaan myrkkyä...!?
- Anonyymi
Tosi outoa, jos siitä on myrkkyä juotu...
- Anonyymi
siellä
- Anonyymi
Onko joku menehtynyt myrkkyyn... tai jäänyt pysyviä vaurioita?
- Anonyymi
Herjauskoulusta saa päästötodistuksen kun pystyy demoniseen herjaamiseen sekä herjat ovat osuvia eivät hätäisiä sohaisuja tai aina samoja.
Tänäpäivänä on jokaisella suunnalla omat eksytyksensä, eikä mikään maallinen seurakunta, on se sitten helluntalainen tai luterilainen, sinua pelasta vaan yksin Jeesus Kristus. Pyhä Raamattu sisältää kaiken tarvittavan tiedon hänelle, joka tahtoo Jeesuksen löytää.
Se, että seurakuntalaiset suuntaan katsomatta, ovat niin laiskoja lukemaan Jumalan Sanaa, mahdollistaa sen, etteivät he kykene koettelemaan kuulemaansa puhetta ja uskovat väärän opin, nielevät syötin koukkuineen.
Itse olen lapsena kastettu ja luterilainen leima minussa varmaankin on, mutta en ole luterilainen, enkä mikään muukaan lainen vaan seuraan Kristusta. 80-luvulla sain käydä helluntalaisten pyhäkoulussa, Saalemin poikapartiossa ja olen erittäin kiitollinen Jumalalle niistä.
Kristus on keskellä ja eri suunnat katsovat Kristusta eri suunnista ja jos me hylkäämme toistemme mollaamisen niin ehkä me voimme löytää niitä Jumalan mielen mukaisia asioita sieltä, mistä emme vihamme tähden niitä osanneet etsiä.
Te, ketkä pidätte itseänne uskovina niin kysykää itseltänne, että toimisiko Jeesus näin kuin me ihmiset tänäpäivänä toimimme, täynnä vihaa ja rakkaudettomuutta ? Toki täälläkin suurin osa on vain omaa pahaa oloansa purkamassa, Herra heitäkin siunatkoon, mutta näyttäkää te uskovat esimerkkiä.
Ensimmäinen Kirje Korinttilaisille 3
1. Niinpä, veljet, minun ei käynyt puhuminen teille niinkuin hengellisille, vaan niinkuin lihallisille, niinkuin pienille lapsille Kristuksessa.
2. Maitoa minä juotin teille, en antanut ruokaa, sillä sitä ette silloin sietäneet, ettekä vielä nytkään siedä;
3. olettehan vielä lihallisia. Sillä kun keskuudessanne on kateutta ja riitaa, ettekö silloin ole lihallisia ja vaella ihmisten tavoin?
4. Kun toinen sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", ja toinen: "Minä olen Apolloksen", ettekö silloin ole niinkuin ihmiset ainakin?- AnonyymiUUSI
Pyhä Henki pelastuksen sinetti pelastaa, minkä Jeesus lupasi seuraajilleen.
Herjaaminen ei siinä edistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876