Tänne voi lisäillä Alastonsuomen AITOJEN isojen kullin omaavien nimimerkkejä meidän kaikkien ihailtavaksi. Tässä muutama nimimerkki:
Vedonpoisto
33ppi
Veini
MobyDickki
Jules21
Papashark
Bigslammer
Mailakaskundi
Alastonsuomen aidot isot kullit
36
596
Vastaukset
- Anonyymi
Toi bigslammer on mun suosikki, paksu ja kova kyrpä ja mahtava lasti spermaa.😜
- Anonyymi
Vastasit sitten omaan aloitukseesi, miksi esiinnyt naisina täällä? Aika säälittävää!!
Fakta on että maailman suurin kalu löytyy Mikaelilta, vammaiset ja kateelliset trollit väittävät epäaidoksi vaikka selvästikin kyseessä on aitoa lihaa ja verta.
Nuo listatut ovat puolet pienempiä, samoin Mikaelilla on kaikkea noita upeampi kroppa, hänen lihakset ovat kuin terästä!!
PanoPuuPaula10
- Anonyymi
MobyDickki on minun suosikki.
- Anonyymi
Näin pieni kaluisena aviomiehenä on kyllä kiihottavaa kun isokaluiset nuoret miehet katselee mun vaimon kuvia AS sivuilla.
- Anonyymi
Listalle kuuluu ehdottomasti Jules21, hänellä on myös paljon videoita.
Onko tämä tarkoitettu vain BWC listaksi vai voiko nimetä myös BBC? - Anonyymi
Ei luulisi olevan eroa onko BWC vai BBC, eikös ainut vaatimus ollut että on oltava AITO?
- Anonyymi
Joo, listatkaa myös BBC nimimerkit.
- Anonyymi
Bigslammerillä kunnon tykki. Todella paksu ja kova
- Anonyymi
ON. Toisessa ketjussa ehdotinkin, että tästä kullista pitäisi kopioida dildo ja olisin ensimmäisenä jonossa ostamassa sitä ja näytti halukkaita olevan muitakin.
- Anonyymi
Minä olin yksi joka ilmottautui jonoon.🤩
Krista - Anonyymi
Clone-A-Willy on keksitty eli ei kun kloonaamaan bigslammerin kyrpää halukkaille!
- Anonyymi
Tässä taitaa vain olla sellainen ongelma, ettei bigslammerin kalu taida mahtua Clone-A-Willy putken sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä taitaa vain olla sellainen ongelma, ettei bigslammerin kalu taida mahtua Clone-A-Willy putken sisään.
Ajattelin ensin että tämä on vitsi. Mutta kun kävin katsomassa kuvat alastomassa niin tuo bigslammerin muna ei taida oikeasti mahtua tuollaiseen putkiloon !!😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin ensin että tämä on vitsi. Mutta kun kävin katsomassa kuvat alastomassa niin tuo bigslammerin muna ei taida oikeasti mahtua tuollaiseen putkiloon !!😳
Tai putkilolle käy kun bigslammerin videossa vessapaperirullan hylsylle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai putkilolle käy kun bigslammerin videossa vessapaperirullan hylsylle!
Mitäs jos tämä bigslammer vähän innostuu naisen kanssa tai sitten jos painaa jotain vihaisena.
Ei näytä tuo vessapaperin hylsy tuntuvan missään. Pelottava ajatus jos murjoisi samanlailla munaa pilluun tai suuhun. Menisi leuat paikoiltaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos tämä bigslammer vähän innostuu naisen kanssa tai sitten jos painaa jotain vihaisena.
Ei näytä tuo vessapaperin hylsy tuntuvan missään. Pelottava ajatus jos murjoisi samanlailla munaa pilluun tai suuhun. Menisi leuat paikoiltaan.Väärin käytettynä tuolla kyrvällä saa tuhoa aikaiseksi, toivottavasti ei runno pillua samalla tavalla kun tuota hylsyä!
- Anonyymi
Noita ison omaavia BBC nimimerkkejä on paljon. Haaveissa on päästä joskus sellaista kokemaan, jos on antaa vinkkejä niin vaihdetaan kokemuksia. 🍆
- Anonyymi
Rohkeasti vain yhteyttä AS keskustelun kautta! Aina kun on tehnyt mieli BBC hoitoa on se järjestynyt.
- Anonyymi
Bullforwife on ihana BBC.
- Anonyymi
Olen BBC fani ja tässä muutama joiden kuvat saa pillun kostumaan
Kingshade
BDSM1000
Great_mamba
Mustasurma00
Hugebbcfinland90
Feezimey (hyviä videoita)- Anonyymi
Näiltä BBC nimimerkeiltä toivoisi enemmän videoita, missä panevat valkoista naista. Harvalla on videoita ja niistäkin suurin osa on runkkausta.
- Anonyymi
Oliver89 varamiespalvelu toimii tyydyttävästi!
- Anonyymi
Watchson omaa myös juuri sopivan ison kyrvän, panisin!
- Anonyymi
9inchnail on nussinut minua aika paljon ja on kyllä tehnyt gutaa!
- Anonyymi
Ääni (ja tarvittaessa pilluakin) bigslammerille! 👌👈
- AnonyymiUUSI
Mulle paksuus on merkitsevämpi kuin järkyttävä pituus. Näitä pitkiä puikkoja on AS sivulla aika paljon mutta paksuja todella vähän.
Tällä perusteella sanoisin, että bigslammer on ns. ihannemitoissa. Jos aitoja paksukullisia nimimerkkejä on, niin laittakaa tänne vinkkiä. - AnonyymiUUSI
Bigslammer näyttää olevan kaikkien suosiossa. Enkä yhtään ihmettele kun katsoo miehen lihaisaa kyrpää 😍
- AnonyymiUUSI
Varmaan suosio johtuu noista täydellisistä mittasuhteista ja sperman määrästä siinä yhdellä videolla ja tietysti aitous on tärkein. Nämä vetoaa minuun.
Krista
- AnonyymiUUSI
Finlatino01 on mitoiltaan myös pantava!
- AnonyymiUUSI
Myös paljon spermaa ruiskivat kiinnostaa, ihan jo nielemismielessä.
- AnonyymiUUSI
Paljon spermaa ruiskuttavat ainakin nimimerkit
Jausa
semestari91
asbenton
iiii_uuuu
Jere993
Nämä saavat mielikuvituksen laukkaamaan ja pillun kostumaan.
- AnonyymiUUSI
Tässä isoja:
PetterLti
X_M
Jules21
Esim ;)- AnonyymiUUSI
Kiitos, tuo PetterLti näyttää, sanoisinko lupaavalta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, tuo PetterLti näyttää, sanoisinko lupaavalta!
Ja tulee mahtavasti spermaa!
Jos paksuja etsii, niin kaikkein helpoin keino on kirjoittaa klubien hakukenttään paksu ja löytyy tyydyttävän paljon...
- AnonyymiUUSI
Jos etsii oikeasti paksua niin kannattaa käydä katsomassa bigslammer jos ei joku vielä tiennyt.
Todella paksu kyrpä ja spermaa tulee paljon. Antaisin käyttää vaimoani jos saisin olla katsomassa- AnonyymiUUSI
Sama juttu, bigslammer saisi panna vaimoani jos saisin katsoa. Vaimokin innostui asiasta kun näytin bigslammerin kuvat ja videot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657295Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142668Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk491968Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901375Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.571171Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271159- 711147
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 1111029