Alastonsuomen aidot isot kullit

Anonyymi-ap

Tänne voi lisäillä Alastonsuomen AITOJEN isojen kullin omaavien nimimerkkejä meidän kaikkien ihailtavaksi. Tässä muutama nimimerkki:

Vedonpoisto
33ppi
Veini
MobyDickki
Jules21
Papashark
Bigslammer
Mailakaskundi

36

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toi bigslammer on mun suosikki, paksu ja kova kyrpä ja mahtava lasti spermaa.😜

• Anonyymi

Vastasit sitten omaan aloitukseesi, miksi esiinnyt naisina täällä? Aika säälittävää!!

Fakta on että maailman suurin kalu löytyy Mikaelilta, vammaiset ja kateelliset trollit väittävät epäaidoksi vaikka selvästikin kyseessä on aitoa lihaa ja verta.

Nuo listatut ovat puolet pienempiä, samoin Mikaelilla on kaikkea noita upeampi kroppa, hänen lihakset ovat kuin terästä!!

PanoPuuPaula10

• Anonyymi

MobyDickki on minun suosikki.

• Anonyymi

Näin pieni kaluisena aviomiehenä on kyllä kiihottavaa kun isokaluiset nuoret miehet katselee mun vaimon kuvia AS sivuilla.

• Anonyymi

Listalle kuuluu ehdottomasti Jules21, hänellä on myös paljon videoita.

Onko tämä tarkoitettu vain BWC listaksi vai voiko nimetä myös BBC?

• Anonyymi

Ei luulisi olevan eroa onko BWC vai BBC, eikös ainut vaatimus ollut että on oltava AITO?

• Anonyymi

Joo, listatkaa myös BBC nimimerkit.

• Anonyymi

Bigslammerillä kunnon tykki. Todella paksu ja kova

• Anonyymi

ON. Toisessa ketjussa ehdotinkin, että tästä kullista pitäisi kopioida dildo ja olisin ensimmäisenä jonossa ostamassa sitä ja näytti halukkaita olevan muitakin.

• Anonyymi

Minä olin yksi joka ilmottautui jonoon.🤩

Krista

• Anonyymi

Clone-A-Willy on keksitty eli ei kun kloonaamaan bigslammerin kyrpää halukkaille!

• Anonyymi

Tässä taitaa vain olla sellainen ongelma, ettei bigslammerin kalu taida mahtua Clone-A-Willy putken sisään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä taitaa vain olla sellainen ongelma, ettei bigslammerin kalu taida mahtua Clone-A-Willy putken sisään.

Ajattelin ensin että tämä on vitsi. Mutta kun kävin katsomassa kuvat alastomassa niin tuo bigslammerin muna ei taida oikeasti mahtua tuollaiseen putkiloon !!😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin ensin että tämä on vitsi. Mutta kun kävin katsomassa kuvat alastomassa niin tuo bigslammerin muna ei taida oikeasti mahtua tuollaiseen putkiloon !!😳

Tai putkilolle käy kun bigslammerin videossa vessapaperirullan hylsylle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai putkilolle käy kun bigslammerin videossa vessapaperirullan hylsylle!

Mitäs jos tämä bigslammer vähän innostuu naisen kanssa tai sitten jos painaa jotain vihaisena.

Ei näytä tuo vessapaperin hylsy tuntuvan missään. Pelottava ajatus jos murjoisi samanlailla munaa pilluun tai suuhun. Menisi leuat paikoiltaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs jos tämä bigslammer vähän innostuu naisen kanssa tai sitten jos painaa jotain vihaisena.

Ei näytä tuo vessapaperin hylsy tuntuvan missään. Pelottava ajatus jos murjoisi samanlailla munaa pilluun tai suuhun. Menisi leuat paikoiltaan.

Väärin käytettynä tuolla kyrvällä saa tuhoa aikaiseksi, toivottavasti ei runno pillua samalla tavalla kun tuota hylsyä!

• Anonyymi

Noita ison omaavia BBC nimimerkkejä on paljon. Haaveissa on päästä joskus sellaista kokemaan, jos on antaa vinkkejä niin vaihdetaan kokemuksia. 🍆

• Anonyymi

Rohkeasti vain yhteyttä AS keskustelun kautta! Aina kun on tehnyt mieli BBC hoitoa on se järjestynyt.

• Anonyymi

Bullforwife on ihana BBC.

• Anonyymi

Olen BBC fani ja tässä muutama joiden kuvat saa pillun kostumaan

Kingshade
      BDSM1000
      Great_mamba
      Mustasurma00
      Hugebbcfinland90
      Feezimey (hyviä videoita)

• Anonyymi

Näiltä BBC nimimerkeiltä toivoisi enemmän videoita, missä panevat valkoista naista. Harvalla on videoita ja niistäkin suurin osa on runkkausta.

• Anonyymi

Oliver89 varamiespalvelu toimii tyydyttävästi!

• Anonyymi

Watchson omaa myös juuri sopivan ison kyrvän, panisin!

• Anonyymi

9inchnail on nussinut minua aika paljon ja on kyllä tehnyt gutaa!

• Anonyymi

Ääni (ja tarvittaessa pilluakin) bigslammerille! 👌👈

• Anonyymi
      UUSI

Mulle paksuus on merkitsevämpi kuin järkyttävä pituus. Näitä pitkiä puikkoja on AS sivulla aika paljon mutta paksuja todella vähän.
      Tällä perusteella sanoisin, että bigslammer on ns. ihannemitoissa. Jos aitoja paksukullisia nimimerkkejä on, niin laittakaa tänne vinkkiä.

• Anonyymi
      UUSI

Bigslammer näyttää olevan kaikkien suosiossa. Enkä yhtään ihmettele kun katsoo miehen lihaisaa kyrpää 😍

• Anonyymi
        UUSI

Varmaan suosio johtuu noista täydellisistä mittasuhteista ja sperman määrästä siinä yhdellä videolla ja tietysti aitous on tärkein. Nämä vetoaa minuun.

Krista

• Anonyymi
      UUSI

Finlatino01 on mitoiltaan myös pantava!

• Anonyymi
      UUSI

Myös paljon spermaa ruiskivat kiinnostaa, ihan jo nielemismielessä.

• Anonyymi
        UUSI

Paljon spermaa ruiskuttavat ainakin nimimerkit

Jausa
        semestari91
        asbenton
        iiii_uuuu
        Jere993

Nämä saavat mielikuvituksen laukkaamaan ja pillun kostumaan.

• Anonyymi
      UUSI

Tässä isoja:

PetterLti
      X_M
      Jules21

Esim ;)

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos, tuo PetterLti näyttää, sanoisinko lupaavalta!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, tuo PetterLti näyttää, sanoisinko lupaavalta!

Ja tulee mahtavasti spermaa!

Jos paksuja etsii, niin kaikkein helpoin keino on kirjoittaa klubien hakukenttään paksu ja löytyy tyydyttävän paljon...

• Anonyymi
      UUSI

Jos etsii oikeasti paksua niin kannattaa käydä katsomassa bigslammer jos ei joku vielä tiennyt.

Todella paksu kyrpä ja spermaa tulee paljon. Antaisin käyttää vaimoani jos saisin olla katsomassa

• Anonyymi
        UUSI

Sama juttu, bigslammer saisi panna vaimoani jos saisin katsoa. Vaimokin innostui asiasta kun näytin bigslammerin kuvat ja videot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      165
      7295
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2668
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      49
      1968
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1471
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1375
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      57
      1171
    7. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1159
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1147
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1123
    10. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      111
      1029
    Aihe