miten sattuu, vaikka miinoja laitettaisiin itärajalle vasta tosi paikan tullen ja harkitusti.
Punavihreät ovat niin tyhmiä, että luulevat jalkaväkimiinoja kylvettävän metsiin
15
93
Vastaukset
- Anonyymi
Siemenet istutetaan ja muutaman kuukauden päästä miina on valmis räjäyttämään raajat irti.
- Anonyymi
Eiköhän tänä päivänä osata "viljellä"?
- Anonyymi
Aloitus on niin tyhmä että kuvittelee ettei jalkaväkimiinoja kylvettäisi poluille, metsäteille jne,,,
Maailmalla kuolee n. 5000 siviiliä vuosittain vanhoihin miinoihin maastossa!
Tosi tilanne kun tulee niitä ei kylvetä sivistyneesti/vastuullisesti minnekkään,,,
Tosin Ottawan sopimus oli jo syntyessään torso koska osa maista, jenkki ja ryssä etunenässä, eivät olleet mukana.- Anonyymi
Ottawan sopimus on kuin ilmastosopimukset, joissa ei ole mukana suurimmat saastuttajat. Silti Suomen pitäisi olla mukana miinakiellossa, vaikka naapuri ei ole.
- Anonyymi
Et taida tajuta todellisuutta.
- Anonyymi
Jos Venäjä tänne hyökkää, niin he kyllä kylvävät miinoja kaikkialle. Ukrainassakin tiputtelevat niitä helikoptereista. Jos täällä siviilit kuolevat ja vammautuvat miinoista, niin ne miinat ovat sitten vihollisen kylvämiä.
- Anonyymi
Niitä vain takalinjoilla kukkapurkissa huollettaisiin ja mikrosiru vahtii, että ei itse niihin astuta.
- Anonyymi
Putinin hyvä tuttu Tarja Halonen oli pääosassa kun miinoista luovuttiin. Taisi Puttea hymyilyttää
- Anonyymi
Venäläisille luodaan mielikuvaa, jonka mukaan Suomi saattaa rakentaa itärajalle miinaesteen irrottauduttuaan Ottawan sopimuksesta.
- Anonyymi
Hyvä vain, jos luulevat sellaista.
- Anonyymi
Ovat sikäli oikeassa, että Putin on kylvänyt niitä Ukrainaan miljardeja kappaleita helikopterista.
- Anonyymi
Niin, mutta mitä se Ottawan sopimus meitä auttaa, jos Venäjä kylvää niitä miinoja helikoptereista meidän metsiin ja pelloille?
- Anonyymi
Rajavyöhykkeelle kun laitetaan tarvittaessa, niin harvalla on sinne asiaa.
- Anonyymi
No, vassarina allekirjoitin tuon kansalaisaddressin. Kun tuo naapuri ei puhetta käsitä.
Miksi pitää yrittää kansallaista hajaannusta aiheuttaa näinkin vaikeassa tilanteessa?
Ei mene mulla jakeluun. Nyt on voimien yhdistämisen aika. - Anonyymi
Ainahan jalkaväkimiinoja on kylvetty tarpeesta ja harkitusti. Silti ihmisiä ja eläimiä kuolee jatkuvasti astuessaan harkitusti kylvettyihin miinoihin. Suomessakin on tapahtunut onnettomuuksia, mutta niitä on onnistuttu vähentämään raivausoperaatioilla. Tiedoksi, että miinoja raivataan Suomen maastosta vielä tänäkin päivänä. Ja nyt niiden kylväminen alkaa taas... Luoja tätä tyhmää kansaa auttakoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215795Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744771902Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk221276Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111233Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64971
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59885Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24884