Jimmy Martin pudotettiin

Anonyymi-ap

Siis aivan käsittämätöntä, että kisan paras ja monipuolisin laulaja pudotettiin.😡
Kuka muu pystyy tuolla monipuolisuudella laulamaan ?

Rakkauslaulu..hohhoijaa, Helsinkiäinen vaan haluttiin, eihän tuo vedä vertoja Johanna Kurkelan esitykselle.

Vain se sopraanonainen, joka näytti edellisessä jaksossa, että osaa laulaa muutakin kuin oopperakiekua, miehistä ei kukaan ja kukaan ei kykene Queenin biisiä esittämään tuolla tasolla, mitä Jimmy teki.

13

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja minä olen yli 50-kymppinen musiikkimies, joka on on kuunnellut tarkalla korvalla kaikkea musiikkia ja tämän ohjelman myös.

• Anonyymi

Komea ääni on Jimmyllä, paras noista kaikista. En tiedä valitsiko itse biisin?Tuollaisilla äänivaroilla olisi pitänyt valita biisi, jossa pääsee laulamaan korkealta ja kovaa. Tyhjänpäiväisiä ulinoita esittivät naiset, varsinkin tuo Adele. Aivan kamala. Onko 8:n joukossa 1 vai jopa 2 miestä?

• Anonyymi
        UUSI

Miksi sinun mielestä pitäisi olla joukossa miehiä, vain sukupuolen perusteella? Jos esim miehet olis umpisurkeita niin miehet tulisi päästä jatkoon?

Valintatko myös niistä ryhmistä joissa on miesvaltainen edustus?

• Anonyymi

Tää Adele löi kyllä pohjat tuolla Tapani Kansan biisillä. Ei huonompi vois olla vaikka kuinka yrittäisi ja sitten tää typerä Sanni päästi sen jatkoon.

• Anonyymi

Taisi valita kaltaisensa.

• Anonyymi

Eipä tarvitse enää katsoa tätä iskelmäpläjäystä. Niin monta hyvää esiintyjää pudotettiin. Juuri sellaiset, jotka olisivat tuoneet kaivattua vaihtelua näihin latteisiin biiseihin verrattuna.

• Anonyymi

Enpä tuota Jimmyä juurikaan parempanakaan pitäyt kyllä se tyttö Adele oli huippu, ja miten Yleisö kun se maksaa ketä ne viitsii kuunnella.

• Anonyymi

Paljon hyviä putoaa. Nyt jatkoon päässeenä Rosa Kumar Saarinen saattaa voittaa kaikki tulkinnoillaan. Janniina Suikola tulee myös pärjäämään liveissä, jos ei, musiikkiurani on mennyt pieleen, enkä enään ymmärrä mitään ja laitan luutun nurkkaan.

• Anonyymi

Kyllä Adele voisi olla huippu jossain retroiskelmäfestareilla. Sellaiseen sopisi hyvin.

• Anonyymi
      UUSI

Äänestin Jimmyä koska tykkäsin eniten hänestä. Tosi hyvä laulaja ja voimakas ääni. Kyllä harmitti kun ei jatkanut.

Mutta en nyt tiedä pitääkö laulajan olla "monipuolinen" No coverlaulajan ja bilelaulajan kyllä, mutta eihän jokainen voi kaikkea esittää ja johonkin genreen laulaja asettuu ennenpitkää. Esim Adele on varmaan tulevaisuuden jazzlaulaja. En tykännyt itse hänestä ollenkaan, oli hirveä kappale.

Julia oli ihan ok mutta näitä hennolla äänellä laulavia on aika paljon että erottuisi joukosta mitenkään.

• Anonyymi
      UUSI

Adele oli yks huonoimmista ikinä, kannattaisi harkita laulu-uransa lopettamista kun ei ole lahjoja moiseen touhuun.

• Anonyymi
        UUSI

Adele paras! Ehdottomasti.

• Anonyymi
      UUSI

Olen aina luullut että tämä ohjelma on suomalaisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4437
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1168
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1022
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      893
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      846
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe