Siis aivan käsittämätöntä, että kisan paras ja monipuolisin laulaja pudotettiin.😡
Kuka muu pystyy tuolla monipuolisuudella laulamaan ?
Rakkauslaulu..hohhoijaa, Helsinkiäinen vaan haluttiin, eihän tuo vedä vertoja Johanna Kurkelan esitykselle.
Vain se sopraanonainen, joka näytti edellisessä jaksossa, että osaa laulaa muutakin kuin oopperakiekua, miehistä ei kukaan ja kukaan ei kykene Queenin biisiä esittämään tuolla tasolla, mitä Jimmy teki.
Jimmy Martin pudotettiin
13
127
Vastaukset
- Anonyymi
Ja minä olen yli 50-kymppinen musiikkimies, joka on on kuunnellut tarkalla korvalla kaikkea musiikkia ja tämän ohjelman myös.
- Anonyymi
Komea ääni on Jimmyllä, paras noista kaikista. En tiedä valitsiko itse biisin?Tuollaisilla äänivaroilla olisi pitänyt valita biisi, jossa pääsee laulamaan korkealta ja kovaa. Tyhjänpäiväisiä ulinoita esittivät naiset, varsinkin tuo Adele. Aivan kamala. Onko 8:n joukossa 1 vai jopa 2 miestä?
- AnonyymiUUSI
Miksi sinun mielestä pitäisi olla joukossa miehiä, vain sukupuolen perusteella? Jos esim miehet olis umpisurkeita niin miehet tulisi päästä jatkoon?
Valintatko myös niistä ryhmistä joissa on miesvaltainen edustus?
- Anonyymi
Tää Adele löi kyllä pohjat tuolla Tapani Kansan biisillä. Ei huonompi vois olla vaikka kuinka yrittäisi ja sitten tää typerä Sanni päästi sen jatkoon.
- Anonyymi
Taisi valita kaltaisensa.
- Anonyymi
Eipä tarvitse enää katsoa tätä iskelmäpläjäystä. Niin monta hyvää esiintyjää pudotettiin. Juuri sellaiset, jotka olisivat tuoneet kaivattua vaihtelua näihin latteisiin biiseihin verrattuna.
- Anonyymi
Enpä tuota Jimmyä juurikaan parempanakaan pitäyt kyllä se tyttö Adele oli huippu, ja miten Yleisö kun se maksaa ketä ne viitsii kuunnella.
- Anonyymi
Paljon hyviä putoaa. Nyt jatkoon päässeenä Rosa Kumar Saarinen saattaa voittaa kaikki tulkinnoillaan. Janniina Suikola tulee myös pärjäämään liveissä, jos ei, musiikkiurani on mennyt pieleen, enkä enään ymmärrä mitään ja laitan luutun nurkkaan.
- Anonyymi
Kyllä Adele voisi olla huippu jossain retroiskelmäfestareilla. Sellaiseen sopisi hyvin.
- AnonyymiUUSI
Äänestin Jimmyä koska tykkäsin eniten hänestä. Tosi hyvä laulaja ja voimakas ääni. Kyllä harmitti kun ei jatkanut.
Mutta en nyt tiedä pitääkö laulajan olla "monipuolinen" No coverlaulajan ja bilelaulajan kyllä, mutta eihän jokainen voi kaikkea esittää ja johonkin genreen laulaja asettuu ennenpitkää. Esim Adele on varmaan tulevaisuuden jazzlaulaja. En tykännyt itse hänestä ollenkaan, oli hirveä kappale.
Julia oli ihan ok mutta näitä hennolla äänellä laulavia on aika paljon että erottuisi joukosta mitenkään. - AnonyymiUUSI
Adele oli yks huonoimmista ikinä, kannattaisi harkita laulu-uransa lopettamista kun ei ole lahjoja moiseen touhuun.
- AnonyymiUUSI
Adele paras! Ehdottomasti.
- AnonyymiUUSI
Olen aina luullut että tämä ohjelma on suomalaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816