Niin ne vuodet vierivät ja on aika muistella vanhoja hyviä aikoja. Paikkakuntaa riemastuttanut kynttilä-tapahtuma täyttää jälleen vuosia 11.04.2025. Ensi vuonna vietämmekin tapahtuman nelikymppisiä kynttilöiden merkeissä.
Ikaalisten kynttilänpäivästä 39 vuotta
11
264
Vastaukset
- Anonyymi
seksuaaliväkivalta rikos ei vanhane
- Anonyymi
mutta tässä tapauksessa ei ollut rikosta. Lapsi työnsi kynttilän miehen pepareikään, koska mies itse vaati sitä sisäänsä.
- Anonyymi
Kyllä ihminen voi näyttää tosi hullunkuriselta, kun hänen pyllyreijästään pilkistää kynttilä.
- Anonyymi
Samoihin aikoihin jämijärvellä sika astoi miehen .mies oli karjunut kuin sika konsanaan.
- Anonyymi
Jarmo on nyt sitten kuusysi. Voi hellanlettas kun hän nauttii
- Anonyymi
noin kylähullu kadehtii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noin kylähullu kadehtii
ja tarvittaessa imöö
- Anonyymi
Kuka tahansa ihiminen näyttää pöyrööltä kun siihen on kytketty havikynttilä.
- Anonyymi
sama houru modella jo 20 vujotta
- Anonyymi
ja toivottavasti kyseinen houru ei lopu koskaan
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233