🥰🥣🥛 niin saisinkohan päivälliskutsun jos kertoisin syöneeni päivälliseksi lautasellisen kaurapuuroa. Sen päällä oli kanelia ja hampaissa ratisevaa sokeria. Jotain tarttee tankata ennen kauppareissua, ettei päässä huimaa.
Kaurapuuro on yllättävän terveellistä. Heitin pois sen kirjan, missä oli ravintoainetaulukot. Virkamiesten ylläpitämästä fineli.fi sivulta löytää helpommin kaikki tiedot.
https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/34684
Jos hän kävisi täällä
14
205
Vastaukset
- Anonyymi
Itse oon kasvissyöjä, lisäksi kalaruuat menee. Ei oo kolesterolit koholla.
- Anonyymi
Kaurapuuro kanelin, voisilmän ja pienen sokerimäärän kanssa on todella hyvää.
Jätin voisilmän mainitsematta, ettei kukaan ala saarnaamaan rasvan epäterveellisyydestä. Mulla on kokonaiskolesteroli kaksi (LDL+HDL) niin on ihan sama mitä rasvaa syön.
Ihmiset tarttee kuitenkin rasvaa mm. hormoneihin. Jos syö liian vähän rasvaa, niin silloin maksa kirnuaa yöllä sitä huonompaa eläinperäistä rasvaa.
- Anonyymi
Minä en ole syönyt tänään vielä mitään. Kellonympäri ollut ylhäällä, vettä ja paljasta kahvia vain. Metsässä käväisin 7 tuntia moottorisahalla puita sahailemassa. Maha ei kurni enää tyhjääkään, varmaan 6000 kaloria olen sille velkaa.
- Anonyymi
😘ihana
- Anonyymi
Voi ei. Kyllä elimistö tarvitsee polttoainetta, jotta se voi hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei. Kyllä elimistö tarvitsee polttoainetta, jotta se voi hyvin.
Tilanne korjattu nyt oikein tukevasti. Parintunnin kuluttua vielä parsin, koska edessä on pitkä yö.
- Anonyymi
Olen vege 🥕👩🌾
Ihmisten aivot alkoivat kasvaa kun lihansyönti tuli mukaan ruokavalioon. Pisa tulosten huononeminen on suoraan verrannollinen kasvissyönnin yleistymiseen.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ihmisten aivot alkoivat kasvaa kun lihansyönti tuli mukaan ruokavalioon. Pisa tulosten huononeminen on suoraan verrannollinen kasvissyönnin yleistymiseen.
Totta.
- Anonyymi
Lounas ajatus on varmaan hyvä tekemään ruoka
Valmistan ihan tavallisia suomalaisia kotiruokia. En harrasta mitään ruoallla pipertämistä ja gourmet pleittauksia. Tänään tein lindströmin pihvejä. Ne ovat ruokasuositusten mukaisia, kun niissä on puolet punajuurta ja sipulia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841592
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88868- 8832
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53812
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58763Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41700Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680