Jengi-stalkkauksen ja toistuvien huumaus-hyväksikäyttöjen uhrina Oulussa jo vuosikausia uhrina

Anonyymi-ap

Hei!

Olen joutunut jo vuosia toistuvien huumaamisten, hyväksikäyttöjen ja väkivaltaisten kaltoinkohtelujen uhriksi. Näistä minulla ei ole ikinä jälkikäteen muistikuvaa, että mitä on tapahtunut. En edes muista minkään olleen vialla. Esimerkiksi, joulukuun 2024 luulin viettäneeni täysin yksin ilman vierailijoita. Asun muutenkin jo seitsemättä vuotta erakkona. Valvontatallenteideni ääniraidoilta kuuluu kuitenkin toinen totuus: ympärilläni ja asunnossani on lähes kokoajan joku hyväksikäyttäjä, jonka läsnäoloa en kykene havaitsemaan, tai muistamaan.

Olen kyennyt tosin saamaan vain äänihavaintoja talteen tunkeiljoista, en kuvamateriaalia. Nämä ääni todisteet ovat kuitenkin osa lähes kiistattomia todisteita pahantahtoisista tunkeiljoista. Rikokset, joista äänipätkät kertovat ovat myös tasoltaan pahimpia mahdollisia: orjuutta, kidutusta ja ihmisoikeusrikoksia.

Näitä on tapahtunut siis ainakin jo vuodesta 2022 lähtien, jolloin minua tallenteillani mainitaan jo "miesorjana". Nyt viimeisen puolen vuoden aikana touhu on käynyt kuitenkin paljon rankemmaksi ja kuluttavammaksi. Olen alkanut kärsiä pysyviä vammautumisen merkkejä, kuten muistikapasiteetin ja puhekyvyn laskua. Tallenteilleni on myös samalla jäänyt enemmän merkkejä tunkeilijoista. Tässä seuraavassa linkin videossa on joulukuulta 2024 ääniä "kuolemanseksistä". Ainakaan en ole yksin tällä pätkällä, vaikka vierailijoista minulla ei ole muistikuvia. Lähes kaikki puhe videolla on hyväksikäyttäjien puhumaa, mutta lyhyitä sekavia soperruksia siellä kuuluu minunkin puhumana, jos oikein tulkitsen. Voi niissä olla tosin eräänlainen piiloviesti "tämä lapsketju on palvellut muukalaisia" = " tämä lapsiraukka on ollut jo kauan rikollisten pedofiilien hyväksikäyttäjä", olen pohtinut, vaikka en tästä mitään muistakaan. Linkki videoon:

https://youtu.be/pyeHgmEAZWA?si=LBaV6dB3EKFibA1s

En käytä omaehtoisesti mitään päätä oikeasti sekoittavia aineita, joista esimerkiksi muistinmenetystä aiheutuisi. Jos jotain käytän, niin käytän amfetamiinia. Sen takia moni samantien teilaisikin nämä juttuni huumepsykoosiksi, mutta ei niissä muisti pitäisi mennä totaalisesti, eikä niissä kutsu asunnolleen tuntemattomia ihmisiä kuolemanseksi/pedofiili-orgioihin yksinäisenä normaali-heterona erakkona. Kuunnelkaa itse videoiltani, mitä ympärilläni kuuluu, ja päätelkää itse!
Kokonaiskuvaa kokemistani hyväksikäytöstä saa tältä videolta:

https://youtu.be/fAGIvoglXJ4?si=-_wZagkvdn3tFUpb

Suokaa anteeksi hieman vaikeaselkoisesti seurattavat juttuni ja videot välillä! Kärsimieni aivovaurioiden takia mikään ei ole itsestään selvää ja helppoa. Kadotan monesti "punaisen langan" asioita tehdessä.

Kanavallani on yli 60 videota, joten niissä riittää pengottavaa, jos joitain kiinnostaa.
Poliisille näistä videoideni tapahtumista on ilmoitettu, mutta he vaatisivat myös kuvatodisteita tunkeiljoista rikostutkinnan aloittamiseksi.

Teoria hyväksikäytöstä on, että minua pidettäisiin lähes jatkuvasti skopolamiinilla huumattuna, jonka lisäksi minua taannutetaan takomalla päähän välillä. Näistä sekavuustiloista, kun minut on taannutettu lyönnein muistamattomaan tilaan, minulla on kuvamateriaalia itsestäni. En muista itse mitään näistä tiloista.

Kemiallisen hypnoosin avulla minut on saatettu saada joko olemaan näkemättä tunkeiljoita, tai olemaan muistamatta heidän paikallaoloaan. Myös taannuttavat lyönnit johtavat muistinmenetykseen. Jos kemiallinen hypnoosi teoria on mitenkään pätevä, niin se saattaisi päteä myös valvontavideoihini: en näkisi videoillani tunkeilioita, koska minut on suggeroitu olemaan näkemättä heitä ylipäänsä. Saattaa täällä myös kokoajan olla joku takomassa minua päähän aina, kun jotain oleellista videolla näkyisi, on toinen teoria.

Näissä delirium-tiloissa puhumistani sekopuheista minulla on yksi video. :

https://youtu.be/nkstGG3eFNE?si=HhWDOFVNZcrykNkB

Viimeaikaiset hyväksikäytöt ovat pitäneet sisällään tallenteideni perusteella paljon lavastustoimintaa minun nimissä rikoksia tehden. Näistä lavastuksista välillä vissiin samakin porukka on myös minua kaltoinkohdellut. Minua on lavastettu esimerkiksi seksuaali- ja väkivaltarikoksiin, huumeiden ja tutkimuskemikaalien myyntiin, luultavasti pedofiliaan ja pahimmillaan jopa yhteen tai useampaan kuolemantuottamukseen. Nämä on kaikki tehty huumaustilan alaisena niin, että en muista tilanteita jälkeenpäin.

Mihinkään huumeiden käyttöä paheksuttavampaan en ole itse syyllistynyt yhdeksään vuoteen. Lavastettu minua kyllä on jo ainakin kahdentoista vuoden ajan yhdestä ja toisesta teosta, sairaudesta ja tikoksesta, mutta niistä syytökset ovat jääneet aina epävirallisiksi. Mitään huumausainerikoksia pahempaa en ole ikinä tehnyt elämässäni, mutta olen ollut pahimmillaan huume-tutkari-diileri. Näistä on kuitenkin jo yli yhdeksän vuotta aikaa: en ole myynyt mitään aineita enää yhdeksään vuoteen, ja olen vannonut, etten enää ikinä myy! Tässä vielä yksi video käsitellen minua kohtaan tehtyjä lavastuksia:

https://youtu.be/jQ1TeC7Jgu8?si=mBrdgXLO2FRLPXXA

1

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Samaa hulluutta pk-seudulla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2264
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1975
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1566
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      50
      1506
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      153
      1476
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1384
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1314
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1156
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1128
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1084
    Aihe