Mikko.Minkå.takiat,,et,kuunnelleu,,sat,kerran,anteekai,,Helenaa,..kohtelun..nyt,,se.on,,loppu..

Anonyymi-ap

Helena Koivu sanoo poliisin saapuneen portille, jolloin hän juoksi virkavallan edustajan luo hakemaan turvaa. Hän sanoo kokeneensa poliisin olleen välinpitämätön tilanteelle.

– Poliisi kysyi, että mitä teen siellä. Hän keskusteli naamiomiesten kanssa pitkään ja tuli sanomaan minulle, että nyt sinun pitää lähteä täältä. Asianajajani yritti sanoa puhelimen kautta, että Helena on päästettävä sisälle rakennukseen, jolloin poliisi sanoi, etteivät he ota ohjeita vastaan, Koivu sanoo.

Hän kertoo pyytäneensä päästä hakemaan tavaroitaan Kakskerran vierasmajasta. Poliisi pyysi avaimet Mikko Koivun palkkaamalta talonmieheltä.

– Poliisi tuli mukaan ja antoi kaksi minuuttia aikaa pakata. Kysyin miten minut voidaan häätää pois kotoani, kun ei ole mitään virallista häätöilmoitusta, eikä käräjäoikeuden päätöksiä. Poliisi käski lähtemään.

Seuraavat käänteet ovat Helenalla pimennossa. Hän sanoo muistavansa vain kantaneensa kasseja ja tietokonetta käsissään, kun tuli tyhjää.

– Seuraavassa hetkessä pelastuslaitoksen työntekijä herätti minut vierasmajan suihkun lattialta. Minut vietiin sairaalan päivystykseen, jossa tehtiin verikokeita ja jossa sain levätä useita tunteja, hän sanoo.

4

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kaikki,paikalla,olleet,metsåstetåån,,ja,tapetaan,,mexican,,mafia,,aloit.liian,isolle,,
      leuhkia.

• Anonyymi

Helena Koivu kertoo ajaneensa Turun Kakskertaan, jonka vierasmajassa on asunut Suomeen tultuaan. Hän sanoo portin olleen kiinni munalukolla, ja pihalla olleen maskiin verhoutuneita miehiä ja autoja, joista yhdessä oli isokokoinen koira.

– He kertoivat olevansa Mikon asialla. Minulla ei ollut pääsyä omaan kotiini.

Koivu sanoo päässeensä lopulta tontille, jolloin häntä yritettiin estää tulemasta peremmälle.

– Tajusin, että vierasmajan lukot oli vaihdettu. En päässyt enää sisään. Tuli paniikki ja itkin.

Tästä eteenpäin Koivu kuvasi käänteitä jenkkipuhelimellaan, koska halusi tallentaa todisteet. Videolla näkyy tontilla henkilöitä maskit kasvoillaan. Hän soitti vuoroin hätänumeroon, vuoroin asianajajalleen, joka antoi neuvoja puhelimessa. Koivun mukaan tontilla olleiden autojen rekisterikilvet oli peitetty, jolloin hän yritti paljastaa ja kuvata kilvet.

Iltalehti on nähnyt videon, jossa kilvet ovat peitettynä.

– Yksi miehistä yritti estää minua. Pelästyin isoa haukkuvaa koiraa. Olin tässä vaiheessa ihan hysteerinen. Tilanne oli niin pelottava. Soitin hätänumeroon ainakin kolme kertaa. Poliisin tulossa kesti noin tunnin ennen kuin sain virkavallan paikalle.

Helena Koivu sanoo poliisin saapuneen portille, jolloin hän juoksi virkavallan edustajan luo hakemaan turvaa. Hän sanoo kokeneensa poliisin olleen välinpitämätön tilanteelle.

– Poliisi kysyi, että mitä teen siellä. Hän keskusteli naamiomiesten kanssa pitkään ja tuli sanomaan minulle, että nyt sinun pitää lähteä täältä. Asianajajani yritti sanoa puhelimen kautta, että Helena on päästettävä sisälle rakennukseen, jolloin poliisi sanoi, etteivät he ota ohjeita vastaan, Koivu sanoo.

• Anonyymi

leikit,siis,mafiaa,oi,poika,rukka,nyt,tuleemse,oiekea,,mafia,saatana,,jåtå,,helena,
      ,rauhaa,eeköekkös,jo,tajunnut.

• Anonyymi

jos,ruumita,,haluat,niitå,saatana,saat,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4768
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      402
      1462
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1104
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1088
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1000
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      942
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      938
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe