Voiko jokerit tiputtaa pelicansin?

Anonyymi-ap

En tiedä kun en niin seuraa jääkiekkoa.

18

478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin.

• Anonyymi

Oli miten oli mutta lopputulema on että Jokerit skulaa ens kaudel Smliigaa. Voitti tai ei.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jokerit hävisi ekan ottelun

• Anonyymi

En seuraa noit pelejä olenkaan, sehän on sopupelejä puolin ja toisin. Puolin ja toisin hävitään voitetaan olevinaan pelataan tosissaan. Siis toimintahan perustuu juuri noihin mahdollisimman paljon katsojia ja mahdollisimman paljon pelejä. Koko liikapelin taktiikkahan on juuri tuo.
      Naama punaisena sitten selvitellään mintekäs tuossa nyt kävi, jotta uskottavuus säilyisi. Näin se näen koko touhun, nämähän on niitä hiljaisesti hyväksyttyjä juttuja.

• Anonyymi

Jos noin on niin vedonlyöjät voi voittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos noin on niin vedonlyöjät voi voittaa

Laitoin täl periaatteel isosti narreille. No kuinka ollakkaan narrit johti 3-1 kunnes imaili 2 omiin 2 minuutin sisään.

• Anonyymi

Jokerit voitti tokan ottelun. Ehkä sittenkin voisi tiputtaa pelicansin.

• Anonyymi

Sami Kapanen tuli suorittamaan Pelicanssin saattohoidon kohti konkurssia.Valitettavasti.

• Anonyymi

Saattohoito kohti konkurssia kuuluu luonnollisesti bisnestä pyörittävän yhtiön hallitukselle ja mahdolliselle toimitusjohtajalle. Saattaa siinä joku muukin henkilö joutua käärimään hihansa. Päävastuu on kuitenkin noilla instansseilla.

Konkurssin toteutumista voi tietenkin edistää velkojakin. Jo hakemus saattaa riittää. Jos pesä on varaton, velkojan pitää kaivaa kuvettaan (siis vastata konkurssipesän kustannuksista).

• Anonyymi

Peldejen viivaus ei taho toimii.
      Siinä on Jokkejen tsaanssi tähän sarjaan.

• Anonyymi

Ei voi Jokerit pudottaa pelikaaneja mestikseen koska smliiga on päättänyt pelastaa pelikaanit putoamiselta ja konkurssilta 🤔

• Anonyymi

Blood työnsi jalkansa pelican-pelaajan luistimeen ja kaatui. Ei siinä ollut sen kummempaa.

Vaikka Ylen selostajan ja kommentaattorin mukaan Pelicans pelasi huonosti, joukkue voitti maaliodottaman osapuilleen 4 - 3. Sarja on nyt samassa tilanteessa kuin Jokerit - IPK. Ennakkosuosikki pääsee yrittämään poikkaisua kotikentällään vain yhden tappion rasittamana.

Tässä vaiheessa vaikuttaa siltä, että tasoero Pelicansin ja Jokerien välillä on osapuilleen samanlainen kuin tasoero Jokerien ja IPKn välillä. Sarja on edennyt suhteellisen hyvin Ilta-Sanomien analyysin mukaisesti.

Jos Pelicans ei saa sarjaa poikki seuraavassa ottelussa, sillä voi olla jonkinlainen asenneongelma. Jos joku ajattelee, että liigalla olisi tahtotila tiettyyn tulokseen, katse olisi parempi siirtää sarjaan Pelicansin ja Jukurien välillä.

• Anonyymi

Pelsut voittaa vain tuomareiden avustuksella 😁

• Anonyymi

Ei voi johtuen osittain kusipää faneista jotka kuitenkin aina saaneet nokkaansa.Idiootit.

• Anonyymi

Pelicans voitti, saa jatkaa sm liigassa.

• Anonyymi

Pelicans voitti tuomareiden avustuksella 😁

V2000 Kärpät tiputti karsinnoissa Pelicansin liigasta mutta jämerällä kabinettipäätöksellä pelikaanit sai pitää liigapaikkansa.
        Sen jälkeen urheilullisesti kabinettipäätöksellä ovat liigaan nousseet
        KalPa (2005),
        Sport (2014),
        KooKoo (2015),
        Jukurit (2016) ja
        Kiekko-Espoo (2024) vaihtelevin perustein. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelicans voitti tuomareiden avustuksella 😁

V2000 Kärpät tiputti karsinnoissa Pelicansin liigasta mutta jämerällä kabinettipäätöksellä pelikaanit sai pitää liigapaikkansa.
        Sen jälkeen urheilullisesti kabinettipäätöksellä ovat liigaan nousseet
        KalPa (2005),
        Sport (2014),
        KooKoo (2015),
        Jukurit (2016) ja
        Kiekko-Espoo (2024) vaihtelevin perustein. 👍

Joo. Pelikäänit pelastettiin konkurssilta tuomareiden avustuksella.
        Onneksi olkoon SMliiga kun kusitte omiin ja maksavan yleisön muroihin ..huippujännä pudotuspelisarja jäi näkemättä 😃👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      122
      5569
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      64
      3900
    3. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      43
      3529
    4. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2892
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      29
      2748
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      2157
    7. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      30
      2112
    8. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      12
      2080
    9. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1707
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      113
      1587
    Aihe