Olen suunnitellut

Anonyymi-ap

Itsemurhaa. Minua ei masenna, tai ei ainakaan nyt. On ihan kiva olo. En vain saanut eräisiin asioihin apua, joten elämäni päättäminen on ainut vaihtoehto. Muihin vaihtoehtoihin ei riitä varallisuus.

36

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai kyllä minua vähän ehkä masentaa... ap

• Anonyymi

Niin, mitäs jos hakisit apua siihen masennukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mitäs jos hakisit apua siihen masennukseen?

Ei se poistu niin kauan kuin minulla on nämä terveysvaivat. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se poistu niin kauan kuin minulla on nämä terveysvaivat. ap

Mikä se sinun terveysvaiva on?
        Käsikädessähän ne kulkee, joten molempia pitää hoitaa.

• Anonyymi

Lopeta

• Anonyymi

No halusin vaan avautua. En vain jaksa elämistä hankalien terveysvaivojen kanssa. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No halusin vaan avautua. En vain jaksa elämistä hankalien terveysvaivojen kanssa. ap

Itsemurha ei silti ole ratkaisu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene rakas lääkäriin

• Anonyymi

Kerro ihmeessä lisää. Mikä on semmoinen asia, mikä menee oman arvokkaan itsesi yli?

• Anonyymi

Elämästä on tullut liian hankalaa. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavoin hankalaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monella muullakin on terveysongelmia, eikä silti itsemurha ole ajatuksena. Löytäisitköhän vertaistukea kyseisessä terveysongelmassa?

Elämä on arvokas ja täältä lähdetään vasta, kun siihen tulee aika. Ei yhtään aiemmin oman toiminnan kautta. Pyri siihen.
        Jos tarvitset jutteluapua, niin tiedät mihin soittaa.

• Anonyymi

Toivon, ettet tee sellaista. Se, ettet saanut apua ajattelemallasi tavalla, ei tarkoita, etteikö asiat järjestyisi.
      Uskon, että Jumalalla on suunnitelma elämällesi. Ei mikään voi olla niin vaikea asia, etteikö siihen voisi löytyä apu. Jumala on tehnyt suuria ihmeitä. https://youtu.be/v9XyAMnSh6g?feature=shared

• Anonyymi

Masennukseen voi saada apua. Olen itsekin joskus ollut. Se voi mennä ohi. Rukous on tärkeä. Voit myös hakea apua terveysasemalta. Kaikki asiat voivat vielä olla toisin. Ei kannata luovuttaa.

• Anonyymi

Nämä itsemurhan availut täällä palstalla on surullisia. Voivat saada toiset hätääntymään.
      Toivon sydämestäni ettei ole huomion hakua.

• Anonyymi

Kyllä se palstasedällä vaan sitä on.

• Anonyymi

Voi kamala nyt vittu lopetat tuommoiset ajatukset. Itellä kans kauhea olo. Mutta älä tee mitään pahaa itsellesi. Lupaa rakas ihminen. Rukoilen että taivaan isä pitää sinut turvassa pahalta. Ole hänen rakkauden ympäröimä nyt aina ja ikuisesti! 🩷

• Anonyymi

Ymmärrän. En itsekään jaksa mennä enää omista ongelmistani edes lääkärille kun tiedän että viimeisiä vuosia viedään. Tulen tekemään sen rauhallisesta ja mahdollisimman huomaamattomasti. Se on ainut ratkaisu kun kaikki mahdollinen asioissa, kehossa ja ihmissuhteissa on jo säpäleinä. Olisin tehnyt sen jo aiemmin mutta rakkaus omiin voitti ja päätin taistella vielä. Se ei vaadi kun sen synkän hetken uudemman kerran todennäköistä on että pimeänä vuodenaikana ja se on henki pois. Haaveilu jostakin olemattomasta paremmasta auttaa edes vähän jaksamaan. Olenhan ollut eksyksissä ja viimeisien selviytymisvoimien varassa jo kauan.

• Anonyymi
        UUSI

Nyt top tykkänään tuollaiset puheet. Apua saat sinäkin. Sun täytyy uskoa että hyvä voittaa. Olet arvokas juuri tuollaisena taivaan isälle! Anna lääkäreille mm. mahdollisuus auttaa. Rukoilen sinulle paljon voimia. Älä luovuta. Lupaathan sen mulle ja muille? Kirjoita myöhemmin miltä tuntuu. Haluamme kuulla sinusta vielä rakas ihminen! 🩷⚓🙏

• Anonyymi

Älä tee sitä, Älä ota riskiä että joudut ikuiseen helvettiin. Jumala kyllä auttaa sinua kun hänen puoleensa käännyt Hän on elämän antaja ja ottaja.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Samaa mietin minä näiden vitun kasvainten kanssa.
      Terveyttä pitäis hoitaa kunolla mut ei oo rahaa siihen.
      Sivusta.

• Anonyymi

Itsekään en välittäisi elää, mutta elän koska elän toivossa että saan nähdä Jeesuksen ja elämäni kuuluu hänelle. Ei ole minun tehtäväni päättää milloin se loppuu. Kohtaloni yläpuolella on hyvä ja rakastava Jumala. Tähän luotan.

• Anonyymi

Kauniita sanoja kiitos. Hyvin sanottu kohtaloni yläpuolella...🩷

• Anonyymi

Olen ollut joskus samassa pisteessä mutta jälkeenpäin olen tyytyväinen taisteluuni.

• Anonyymi

👍👍

• Anonyymi

Lopeta valehtelu

• Anonyymi

Ihmisyydettömyydessä taisteleminen ei ole koskaan sen arvoista

• Anonyymi

”Taistelu”

• Anonyymi

Olisi kiva kuulla meneekö jo paremmin! 🩷

• Anonyymi

Tässä hoitajan neuvo:

Soita huomenna aamulla klo 8 terveysasemallesi, kerro itsemurha- suunnitelmistasi niin saat lääkäriajan. Kaikki järjestyy kyllä!

• Anonyymi

Voitko aloittaja liikkua onko toimivat kädet ja jalat? Kesä tulee ajattele voit tehdä mitä vaan ja mennä mihin vaan ja hankkia vaikka uusia harrastuksia. Ajattele pieniä hyviä asioita. Keskustele sinulle läheisten ihmisten kanssa terveysmurheista ja että asia vaivaa sinua. Varmasti löytyy apua kaikki voivat väsyä henkisestikin jossain kohtaa. Ei sairautta tarvitse hävetä kaikki sairastuu. Aurinkoista kevättä ja positiivista mieltä sinulle 🌞

• Anonyymi
      UUSI

Olen joskus ollut samassa tilanteessa ja toivonut, että pääsisi pois. Jos sinulla on esim. kroonisia kipuja, niihin löytyy apua ja tukea oikealta ammattilaiselta. Lähdin itse opiskelemaan alaa. Jouduin painimaan invalidisoivien kipujen kanssa. Olen saanut nyt takaisin otteen niistä ja muutenkin elämästä.

• Anonyymi
        UUSI

Ihanaa kuulla. Tsempit edelleen! 🩷

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa kuulla. Tsempit edelleen! 🩷

Tsempit takaisin ja kaikille muillekin! 🩷
        Joskus taistelut ovat kovia. Ei kannata antaa periksi.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ehkä kannata ihtiää teloa,koska? senjälkeen vasta edessä onkin mustaa ja pahaa ,,niin olen kuullut? Ja sitä jatkuu,ei loppua. ON muitakin vaihtoehtoja ?? PAREMPIA. mietipä vähän ,kannattaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      153
      6969
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2558
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      47
      1810
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1431
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1315
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1127
    7. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1083
    8. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1069
    9. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1065
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      69
      1007
    Aihe