Broileria ranskankermakastikkeessa vangeille

Anonyymi-ap

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/kuka-syo-parasta-lounasta-lapsi-vanki-vai-vanhus-mtv-selvitti-asian-yhdessa-paivassa/9131988
Jaksavat nuo vankiraukat sitten suunnitella uusia rikoksia kun on hyvä ruoka ja parempi mieli. Pientä ja vaatimatonta tuon on kuitenkin siihen verrattuna mitä työttömille tarjotaan, kuten esimerkkinä mustat tryffelit, Kobe-pihvit sekä hanhenmaksaa ja ruotsalaista hirvenjuustoa. Lopuksi kupillinen Kopi Luwak -kahvia. Kylläpä siinä työtön tuntee olevansa arvostettu yksilö.

15

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanhuksille mikrossa lämmitettyä makaroonilaatikkoa, eiköhän tällainen tapa ole vakio.

• Anonyymi

Lieksan aluevaltuutetut hoiti huonosti Lieksan asiat. Vanhuksille tulee nyt kerralla monen päivän ruoka-annokset Joensuusta. Miten lie tuo laatu ja säilyvyys taattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lieksan aluevaltuutetut hoiti huonosti Lieksan asiat. Vanhuksille tulee nyt kerralla monen päivän ruoka-annokset Joensuusta. Miten lie tuo laatu ja säilyvyys taattu?

No onpas tuoretta kun monta päivää sitten laitettu Joensuussa. Lieksan aluevaltuutetut saisi itse syödä tätä moskaa niin näkisi miten maistuu. Lieksan lehti voisi raportoida maistajaisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onpas tuoretta kun monta päivää sitten laitettu Joensuussa. Lieksan aluevaltuutetut saisi itse syödä tätä moskaa niin näkisi miten maistuu. Lieksan lehti voisi raportoida maistajaisista.

Siunsote hoitokodit ja kotipalveluasiakkaat saavat jatkossa näitä valmiiksi tehtyjä ja pakattuja annoksia. Niitä annoksia sitten pyöritellään ja lämmitellään kuka missäkin. Miten onnistuu entistä huonokuntoisimmilla muistisairailla kotihoidossa? Onko Ihmisarvoista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lieksan aluevaltuutetuille torstaina tehty ateria joka tarjotaan vasta maanantaina tai tiistaina.

• Anonyymi

Työtön luisuu suoraan herkkupöytään ja siitä ilmastointikanavaa pitkin konjakille ja sikarille pimun syliin! ⛹️

• Anonyymi

No vanhus ei pääse enää luisumaan mihinkään haalea mössö edessä syö tai älä kiireisen hoitsun vietävä sekin kohta pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vanhus ei pääse enää luisumaan mihinkään haalea mössö edessä syö tai älä kiireisen hoitsun vietävä sekin kohta pois.

Tämä todistettu, että näin tapahtui Lieksan terveyskeskuksen osastolla.
        Syöttäjää ei tullut puhumattomalle liikuntakyvyttömälle vanhukselle. Kiire, kiire, kiire.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä todistettu, että näin tapahtui Lieksan terveyskeskuksen osastolla.
        Syöttäjää ei tullut puhumattomalle liikuntakyvyttömälle vanhukselle. Kiire, kiire, kiire.

Dynaamista hoitoa loppu tulee nopeammin kun ei saa ravintoa ministeri Juusto arvostaa

• Anonyymi

Lounaaksi kylmässä vedessä keitettyjä sian saparoita

• Anonyymi

Onko tämä Lieksan vanhusten ruokalista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä Lieksan vanhusten ruokalista?

Paljonko vanhukset maksavat näistä aterioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko vanhukset maksavat näistä aterioista.

Kaikki mitä irti lähtee pamput mässäilee puustellissa pitkä ruokatunti

• Anonyymi

Lieksan lehden vaalivisa: mitä ruokaa on tämä monta päivää sitten Joensuussa tehty laitosmössö mitä Lieksan aluevaltuutettujen ansiosta vanhuksille tarjotaan? Oikein arvanneiden kesken arvotaan viikon mössöt.

• Anonyymi

Ministeri Juusto: vanhuksia ärsyttää kun kotihoito ramppaa koko ajan siksi käynneistä pitää säästää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2286
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1704
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1415
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1387
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1228
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1101
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1047
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      972
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe