Ellet sitten ole varautunut polttamaan rahaa ronskisti. Käytettyyn sähköautoon liittyy aina Suomen oloissa veden ja kosteuden aiheuttamat ongelmat akustossa ja moottoreissa. Toki normaali akun kuluminen latausten myötä on syytä huomoida. Kuten myös akkutekniikan kehittyminen, jolloin vanhaa tekniikkaa soveltavat vielä toimivat autot lyhyine toimintamatkoineen menettävät lopunkin jälleenmyyntiarvostaan.
Käytetyn sähköauton ostaminen on tyhmyyttä!
17
184
Vastaukset
- Anonyymi
Käytetyn auton ostaminen on aina tyhmyyttä ja on merkki köyhyydestä.
- Anonyymi
Kyllä sen huomaa että kokemus on se joka puhuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen huomaa että kokemus on se joka puhuu.
Asiantuntijuus tässä tapauksessa. Olen nähnyt muutaman kosteuden pilaaman akun. Sinänsä aivan ehjä kuori, mutta kondenssia sisällä riittävästi. Kyllä käy sääliksi sitä, jolle tällainen pommi laukeaa,
- Anonyymi
Akut noissa usein jo paskoja. Eivät ota enää virtaa maksimaalisesti ja range on kärsinyt.
- Anonyymi
nyky ajan tietokone mootodeita osaa kylä sepät korjata ,koska tarvitsee tieto taitoa,
- Anonyymi
Vaikea sanoa mikä välttämättä on tyhmyyttä.
Ajan 20-vuotiaalla autolla, koska en voi elää yli varojeni. Ei ole varaa isompiin rahallisiin riskeihin.
Toisessa tilanteessa olisi luultavasti toisin.- Anonyymi
Minäkin ajan 18 vuotiasta ranskista. Minulla olisi kyllä varaa ajaa uudella autollakin. Sähköautoa en nykytilanteessa ostaisi, koska siihen liittyy aivan liikaa erilaisia teknistaloudellisiariskejä.
- Anonyymi
Jokaisen pitäisi tajuta muistakin koneista, että akku simahtaa ajan kuluessa, joka täytyy vaihtaa tietyn ajan jälkeen. Mutta eihän rikkaat ajattele niin, vaan ne vaihtavat uuden laitteen, ja jättävät ne kalliit remontit vanhoja koneita käyttäville.
- Anonyymi
Ja kaikki tuo tietämys ilman, että olisit koskaan omistanut sähköautoa.
Lopeta nuo peräkamaripohdintasi ja tee jotakin hyödyllistä.- Anonyymi
Ei kaikkea kannata itse kokeilla. Oppia voi muutenkin, kuin maksamalla kalliit oppirahat.
- Anonyymi
Sähköauton tekniikan pitää kehittyä vielä paljon, jotta se vastaa kunnon diesel autoa. Sähköauto pitää olla johdon päässä, jos sillä mitään tekee, aina latauksessa jos tarve on nopeaan lähtöön.
- Anonyymi
Vain tyhmä ostaa käytetyn sähköauto. Pitää olla melko juntti jos ei tätä huomaa kun vaihtoauto rivistöön saapuu muutaman vuoden ikäisiä vähän ajettuja käytettyjä sähköautoja.
- Anonyymi
Volkkareiden vesijäähdytetyt sähkömoottorit kestää alun toista sataa tuhatta kilometriä. Sitten vaan uutta moottoria, kun korjatakaan ei voi. Moottorin vaihto 5000 eurosta 10.000 euroon. Kun sitten akku alkaa jossain vaiheessa temppuilemaan, sitten kysytäänkin jo kymppitonneja, jotta volkkarin saa takaisin tielle.
- Anonyymi
Kia-sähkövatkaimeen pettynyt meni vaihtamaan autoaan bensa-autoon kun sellainen kummajainen vielä löytyi. Kian hyvityshinta oli 17 000 euroa vähemmän kuin uuden vastaavan vaikka auto oli alle vuoden vanha!
- Anonyymi
Juuri siksi kannatti ostaa se uutena…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri siksi kannatti ostaa se uutena…
Idiootit!
- Anonyymi
Sähköautojen tekniikka ei sovellu käytettyjen markkinoille ihan korjausten hinnoista johtuen. https://www.youtube.com/watch?v=QkS4i_mlXiA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883