Kuudes huhtikuuta 2025,aamuyöllä yhden ja kahden välillä,kuulin Pyhästä Hengestä Sanat:
-"Minä vaivutan Suomen helluntaiherätyksen unohduksiin seitsemäksikymmeneksi vuodeksi,Aamen".
"Vartija muurinaukossa".
Sanoma Suomen helluntaiherätykselle.
11
221
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin armon, eli pakanoiden aika enää silloin on, vaan on siirrytty jo loistavaan Kristuksen Kuningaskuntaan.
- Anonyymi
Tähti nousee Jaakobista ja valtikka kohoaa Israelista. Se ruhjoo Moabilta ohimot ja päälaen kaikilta Seetin pojilta.
Eiköhän sen valtakunnan perustaminen ole jo käynnissä, sillä Herran vihan päivänä...filisteanmaa minä hävitän sinut...
- Anonyymi
Pakaroiden aikakausi päättyy ja samoin säärikarismaattisuus.
- Anonyymi
Ja tyhjäpäiväinen Jeesustelu.
- Anonyymi
Kun Viktor Klimenko,Alpo Renko,Eija Merilä,Virpi Miettinen sekä Anne Pohtamo Hietanen siirtyvät Kirkkauteen,ei seitsemäänkymmeneen vuoteen tule helluntaiherätykseen yhtä suuria nimiä.
- Anonyymi
Naispastorit Jumala Tulee Tuomitsemaan.
- Anonyymi
Hes. 37:
Lue KOKO luku!
jos et "jaksa" niin tässä idea, JUMALAN suulla sanottu OIKEAN Profeetat kautta!
5 Näin sanoo Herra, Herra näille luille: Katso, minä annan tulla teihin hengen, ja te tulette eläviksi.
ja jatkuu... kunnes tulee hetki:
14 Ja minä annan teihin henkeni, niin että te tulette eläviksi, ja sijoitan teidät omaan maahanne. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra: minä olen puhunut, ja minä sen teen, sanoo Herra."
Missä on nyt "kuolleet luut" eli osa Jaakobin jälkeläisiä?
Pohjoisessa? Efraim?
joten tämä on ilmoitus mitä on lopunaikana, eli nyt.
Herra antaa Hengensä ja kaikki "kuolleet", luut tulevat eläviksi!
Kunnia Jumalalle ja Herralle Jeesukselle. aamen - Anonyymi
Suomen helluntaiherätys on kuollut.
Helluntai "portto" kirkko=kuolleet luut,naispastorit ja naistoimittajat.
Ei enää herää.
Herätyskristillisyys pirstoutunut minne sattuu. - Anonyymi
Käy sitten kuten 5 tyhmälle neitsyelle, öljy loppu, valo sammu, ympärillä synkkä kylmä yö.
- Anonyymi
Naispastorit, mitä tämä tuo mieleen?
nais ? eli
Sananl. 9:13
Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä.
heikko astia jota on helppo huijata, ja "ostaa" mitä tahansa mainostetaan!
pastori?
eli isä!
nais isä ???
onko järkeä vai ei, EI OLE! - Anonyymi
Suomen Profeetta sanoi,että Raamattumme mukaan transvetismi on psykopatiaa.
psykopaatti on henkilö,jolla on sarjamurhaajan luonne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285380
- 1601814
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551476Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141304Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231164- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711058viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36893- 38875