ja ostan kalani kaupasta.
Minä menen vain kelaan
9
139
Vastaukset
- Anonyymi
Minä saan kalani ilmaiseksi.
- Anonyymi
Meikä hölkkää uamusella kyllään Alkoon.
jaa että missä?
no kännissä.
-Savo - Anonyymi
Tänään on taas hyvä valita Prisman pakastealtaasta joko kalaa tai kanaa.
Ottaisinko kalapuikkoja vai nuggetteja .
Kuka nyt kävivi räntäsateessa siikapyydyksellä tai maalaisi laituria. - Anonyymi
Kaupan kalat on usein 3 päivää vanhojakin. Sitten niitä savustetaan kun ne vanhenee liikaa ja myyvät sitten vanhaa kalaa. Olen ollut kaupassa töissä.
- Anonyymi
Kalat ovat tyyriitä käyhälle.
Sei se ei maistu miltään, suolaa ja voita nyrkillinen ainakin. - Anonyymi
Kummasti silti lohi tekee kauppansa nooh koskahan sillit purkissa tai tonnikala on purkitettu harvemmin että eilen,samoin pakastekalat.
- Anonyymi
Menen kyllään naapurin Ilpolle ja tyhjennän jääkaapin suuhuni juomista ja sapuskoista.
Sitten vessaan tyhjentämään maha.
Niistän runsaasti lähtiessäni , pieraisen rappukäytävässä ja sanon TATTIS!
Savossa - Anonyymi
Sain tänään 6 kpl siikaa. Niistä tekee monta ateriaa.
- Anonyymi
Kuhan postasin.... 🐟🐟️🐟️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205034
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22212Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 961192
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168825En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61743Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719