Virta kertoi, että hänen omasta keittiönikkunastaan näkyy 6–7 puuta. Aika heikossa on Virran eväät.
Virralta kysyttiin myös, olisiko hän itse valmis asumaan maahanmuuttajavaltaisella alueella segregaation torjumiseksi ja laittamaan lapsensa sellaisen alueen päiväkotiin tai kouluun, jotta kantaväestön lasten osuus näillä alueilla ei pienenisi liikaa.
Virta totesi asuneensa maahanmuuttajavaltaisella alueella. Hän sanoi, ettei pidä ajatuksesta, että maahanmuuttajataustaiset lapset olisivat vähemmän toivottavaa leikkiseuraa.
Mutta mikähän mahtaa olla se Virran "maahanmuuttajavaltainen" alue jolla hän on asunut - sitä ei kerrota. Veikkaan, että se ei todellisuudessa ole ollut kovinkaan maahanmuuttajavaltainen. En usko, että Virta viihtyisi esim. Jakomäessä tai Kontulassa.
Itse kun asuin aikanaan parissa Tukholman ghettolähiössä, ja näin kuinka ruotsalaisia muutti sitä mukaa pois kun muslimeita tuli paikalle. Ja ensimmäisinä lähti nimenomaan lapsiperheet, koska se vaan on se se järkevin vaihtoehto.
Virta tai kukaan muukaan punavihreä nainen ei takuulla haluaisi asua oikeassa ghettolähiössä, jossa he pistäisivät lapsensa päiväkotiin tai kouluun, jossa ei ole muita kuin kehitysmaalaisia.
Sofia Virta haluaa, että jokaisesta ikkunasta näkyy vähintään kolme puuta
21
197
Vastaukset
- Anonyymi
Jakomäessä ja Kontulassa jo noin 40% mamuja.
- Anonyymi
Pian 50%.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pian 50%.
Olemme tyytyväisiä vasta 100%:in.
T:Demari - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme tyytyväisiä vasta 100%:in.
T:DemariSe on totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pian 50%.
Vasemmiston unelma 75%..
- Anonyymi
Vihreille tulee rökäletappio vaaleissa.
- Anonyymi
Kuollut vihreä paras vihreä ei aiheuta ongelmia yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuollut vihreä paras vihreä ei aiheuta ongelmia yhteiskunnalle.
Hitlerin puolue oli vihreä.
- Anonyymi
Vihreät eivät elä tässä maailmassa.
- Anonyymi
Sofia on taas pihalla.
- Anonyymi
Muija puhuu paljon mutta pelkkää paskaa.
- Anonyymi
Vihreillä menee hyvin heikosti.
- Anonyymi
Huumeet ja jengit täyttävät ne alueet.
- Anonyymi
Sofia on kuin puolueensa eli ikkunat metsään päin.
- Anonyymi
Sofia Virta kehui eräässä vaalitentissä olevansa lähtöisin Turun Varissuolta joten lienee asustellut muslimiyhteisön keskellä??
Sekä Virta, että vas.liiton Koskela muistuttaa papukaijaa jokaisessa vaalitentissä.
Ennen sanottiin vanhassa agraari Suomessa,"paljon puhetta, vähän villoja", eli yhtä tyhjän kanssa kun niin Virralla kuin Koskelallakaan ei ole mitään järkeviä ratkaisuja yhtään mihinkään ongelmiin ja vähiten mamu ongelmiin kun kiertävät ongelmien olemassa olon.- Anonyymi
Ehkä lapsena asunu Varissuolla, mutta siihen aikaan siellä ei ole vielä ollut pahemmin tummia.
- Anonyymi
Vihreät kadulla istujat.
- Anonyymi
Vihreät haluaa tuhota Malmin lentokentän hienon luontoalueen.
Istun netissä ikkunan äärellä. Puita näkyy niin paljon että en jaksa laskea.
Leppiä, Kuusia, Koivuja, useampi Pihlaja ja kaikenlaisia pensaita jotka eivät ole vielä vihertäneet joten en muista nimeä.- Anonyymi
Mitä sinä sitä mietit? Jätä Virta rauhaan. Ei sekään susta puhu.
- Anonyymi
Älä selitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491