Tässä lista ihmisistä joiden takia kaik menee päin helv..jatkuvasti eli:Ääri ateistit,ääri fundamentalisti uskikset,eläinten ja luonnon tappajat,kapitalistit,egoistit,narsistit,psykopaatit jne.
Jos mietit tarkkaan huomaat että suurin osa länsimaalaisista edutaa juuri näitä rasittavia ihmisryhmiä jotka aiheuttavat pelkkää kaaosta yhteiskunnassa.
Vaikka vain harva jaksaa kulkea moraalisuuden tietä pitkin niin ei se menoamme hidasta. Jatka vain sinnikkäästi oikeudenmukaisuuden puolustamista.Palkaksi saat hyvän omatunnon,hyvän itsetunnon ja et ole katkera ikinä koska yrität tehdä oikein.
Ainoastaan Jumala voi luvata ihmiselle ikuisen elämän.Kukaan muu ei siihen pysty.
Rasittavat ihmisryhmät
9
136
Vastaukset
- Anonyymi
Pahinta onkin kroonistuminen. Tapa muuttuu automaattiseksi käytökseksi. Joka pakenee todellisuudesta. Hirvein juttu on narsismi. Voi mennä niin pahaksi ettei ihminen ymmärrä enää itse itseään eli
Manipulointi muuttuu osaksi persoonallisuutta
Huh. Varmasti psykopaatit ovat tuttuja ainakin ja
toivottavasti vain elokuvista. Jumala kun lähtee pois
tilalle voi tulla mitä tahansa...Ei niin hyvää .
Vrt. Omatunto. Tämä koskee vain ääripäitä. - Anonyymi
Sometimes s.o. Fucked up that even introverters are here.
Usassa on lahko jossa on
epäinhilillinen asenne
seksuaalivähemmistöihin - Anonyymi
Outi Putin ja siskonsa Trump ovat mielipidejohtajia ja muun maailman mielestä juuri nyt pihalla puutarhassa
veturivaltiomiehet. - Anonyymi
ääriateistit ? miten niin minulla menee huonosti ?
- Anonyymi
ääria teistit
- Anonyymi
Jeesuksellakin meni huonosti. Hän ei lyönyt käsiään iloisesti riemusta yhteen roikkuessaan ristillä. Sellaisia ovat hyväksi kehutun Jumalan metkut.
- Anonyymi
se menee kuule niin että lopputulos on monen tekijän summa 🤔
kaikki vaikuttaa lopputulokseen myös ne " huonot" aisiat muuten et olisi saavuttanut lopputulosta , jossa nyt olet !!! - Anonyymi
"Ainoastaan Jumala voi luvata ihmiselle ikuisen elämän."
Jumala ei lupaa yhtään mitään. Pelkkä petkutus koko kuppe!- Anonyymi
Lienee pätevä todistus sanoa että:
XYZ voi luvata ZXW silloin kuin XYZ ei ole laisinkaan olemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275373
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1591788
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701033viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37859