YLE:lläkin idiootteja töissä

Anonyymi-ap

Olen usein puolustanut YLE:ä keskusteluissa ja YLE onkin Suomen paras televisiokanava, varsinkin YLE TV1.

Mutta nyt minulla on valitettavaa! Ketkä hemmetin kusipäät keksivät laittaa "typeriä" ilmoituksia näkymään kesken ohjelman.

Katsoin digiboksilta sarjaa Kuukukkamurhat ja kesken ohjelman ruudun yläreunaan ilmestyi ilmoitus "perusmuotoisten lähetysten loppumisesta". Ketkä kusipäät keksivät laittaa sen ohjelman aikana ruutuun ja miksi sen piti vielä kestää ainakin puoli tuntia? Eikö niitä olisi voinut laittaa johonkin merkityksettömään ohjelmaan tai vaikka uutisien ajaksi (niitä useimmat katsovat). Tuokaltaisille idiooteille voisikin hyvin antaa potkut!

Mainoskanavat tekevät tällaista jatkuvasti, mutta miksi YLE:nkin pitää sortua tällaiseen? Mainoskanavat esim. tekevät jatkuvasti seuraavaa: Kesken lopputekstien ruutuun tungetaan seuraavan ohjelman mainos. Eiköhän jokainen itse näe, mikä ohjelma seuraavaksi alkaa.

Kiitos niin helvetisti ohjelman katsomisen pilaamisesta!!!

9

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

annan ylen

• Anonyymi

En ole huomannut vielä moista mutta jos tuo on totta niin olen samaa mieltä ettei ohjelmia saa pilata tuollaisilla, se on syy miksi en maikkarin ohjelmiakaan enää katso!
      Laittakaa Ylelle palautetta asiasta:

https://asiakaspalvelu.yle.fi/csp?lang=fi

HUOM! tuonne pitää mennä evästeet sallittuna, muuten sivu ei lataudu oikein.

• Anonyymi

Tuskin noita ilmoituksia perusmuotoisten lähetysten loppumisesta on kovin usein odotettavissa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin noita ilmoituksia perusmuotoisten lähetysten loppumisesta on kovin usein odotettavissa...

Ehkä, ehkä ei mutta jos tolle linjalle lähdetään että kaikesta lätkästään kesken ohjelman jokin lätkä kuvan päälle niin ei ole hyvä juttu ollenkaan!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä, ehkä ei mutta jos tolle linjalle lähdetään että kaikesta lätkästään kesken ohjelman jokin lätkä kuvan päälle niin ei ole hyvä juttu ollenkaan!!

Ei se ihan keskellä kuvan päällä ollut mutta yläreunassa oli ärsyttävä vaalea raita, jossa teksti kiersi loputtomasti, ainakin puolet ohjelmasta.

Asiasta oli jankutettu jo kuukausia. Jos joku ei ollut vielä asiaa tajunnut, ei edes tarvitse televisiota. Mutta olisi sen nyt johonkin muuhun ohjelmaan voinut laittaa. Tuollainen osoittaa todella pahaa harkintakyvyn puutetta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ihan keskellä kuvan päällä ollut mutta yläreunassa oli ärsyttävä vaalea raita, jossa teksti kiersi loputtomasti, ainakin puolet ohjelmasta.

Asiasta oli jankutettu jo kuukausia. Jos joku ei ollut vielä asiaa tajunnut, ei edes tarvitse televisiota. Mutta olisi sen nyt johonkin muuhun ohjelmaan voinut laittaa. Tuollainen osoittaa todella pahaa harkintakyvyn puutetta...

No minulle tuo oli "merkityksetön" ohjelma, koska en sitä katsonut tai aio katsoa Areenastakaan (missä varmasti nähtävissä ilman yläreunan ilmoitusta).

Onneksi siinä ei kai sentään samalla kuulunut voimakasta morsetusta, kuten joskus hätätiedotteiden kanssa (esim. kun jossain päin Suomea tulipalo jonka savusta varoitellaan).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minulle tuo oli "merkityksetön" ohjelma, koska en sitä katsonut tai aio katsoa Areenastakaan (missä varmasti nähtävissä ilman yläreunan ilmoitusta).

Onneksi siinä ei kai sentään samalla kuulunut voimakasta morsetusta, kuten joskus hätätiedotteiden kanssa (esim. kun jossain päin Suomea tulipalo jonka savusta varoitellaan).

Mutta pointti oli siinä, että ei tuollaisia pitäisi laittaa elokuviin tai televisiosarjoihin. Ne voisi laittaa ajankohtaisohjelmiin, uutisiin tai trömssööhön, joita vain katsotaan eikä tallenneta pitkäaikaisesti. Ja vaikka joku tallentaisikin, nämä "ylimääräiset" eivät niissä haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta pointti oli siinä, että ei tuollaisia pitäisi laittaa elokuviin tai televisiosarjoihin. Ne voisi laittaa ajankohtaisohjelmiin, uutisiin tai trömssööhön, joita vain katsotaan eikä tallenneta pitkäaikaisesti. Ja vaikka joku tallentaisikin, nämä "ylimääräiset" eivät niissä haittaa.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä, leffoja ja sarjoja EI SAISI PILATA!

• Anonyymi

Joo, ei näy yle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe