Yle tutki avoimia työpaikkoja ja löysi kymmenittäin samasta työpaikasta tehtyjä ilmoituksia
https://yle.fi/a/74-20152890
Työn hakijoita huijataan
9
161
Vastaukset
- Anonyymi
Oikea työllisyystilanne on paljon huonompi kun tilastokeskus on kertonu tämän takia
- Anonyymi
tästähän syystä te-toimistoa varmasti on ohjeistettu. Tässä tietenkään ei ole mitään uutta.
- Anonyymi
Etkö saanut työpaikkaa sitä haettuasi? Paikkaa ei välttämättä ollut edes olemassa "Avoimet feikkityöpaikat"
https://www.tivi.fi/uutiset/tv/90635c18-4ce2-40af-9a04-e20c1cf395fa
Ilmiö on yleinen myös Suomessa.
Usein haastattelussa ilmenee myös ettei mitään työpaikkaa ollutkaan haussa, vaan hakivat potentiaalisia työntekijöitä esim. 0-tuntisopimustöihin tai vuokratyöhön.
- Anonyymi
Ainahan tää on tiedetty, vuokrafirmat etsii olemattomiin paikkoihin tekijöitä.
- Anonyymi
Tai yritykset käyttää vuokrafirmoja halpaan mainostamiseen..
- Anonyymi
tekee itse työt
- Anonyymi
Firma teettää töitä pienellä porukalla.
Etsii uusia työntekijöitä ilman haluakaan palkata. - Anonyymi
Piilossa niitä työpaikkoja pidetään ja jaetaan pöydän alta sukulaisille ja kavereille yms eli täysin suhteilla menee työpaikat.
- Anonyymi
Kaupyngin hommissa kyllä, mutta taitas muut mennä konkkaan. Pätevyys ratkaisee. Saahan ne palkata kenet haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850