Onko Taivalkosken taajamassa pubia/ravintolaa, joka edes viikonloppuisin olisi auki yli puolen yön?
Ravintolat Taivalkoskella
17
1545
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole, nehän on haureutta lessujen mielestä.
Kuoleva kunta muutenkin.- Anonyymi
Kiitos vastauksesta ja harmittaa kyllä asukkaiden puolesta ja varsinkin nuorten aikuisten, jos ei ole yhtään paikkaa, missä tavata muita ja viettää iltaa😢.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta ja harmittaa kyllä asukkaiden puolesta ja varsinkin nuorten aikuisten, jos ei ole yhtään paikkaa, missä tavata muita ja viettää iltaa😢.
Eipä nuo paikalliset ihan hirveästi baarien penkkejä kuluta, niin ei kannata semmoista pitää. Oikeasti väkeä liikkeellä kahdesti vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se on missäpä sitä tutustua keneenkään mun ei oo mitään tämmösiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymään aatulta siltä linssiluteelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse tutustua kun kaikki on jo tuttuja ennestään.
- Anonyymi
Taivalkoski on vireä teollusuuskunta on kunnassa työpaikkoja kuntalaisille.
- Anonyymi
Hiihtokeskuksella pubi
- Anonyymi
Vaara pubihan on auki viikoloppusin ja kesäsin on mylly auki
- Anonyymi
Pubi ollu t
oukokuun kiinni eikä uusia kesäaikoja näy ainakaan vielä.
- Anonyymi
Wanha Mylly auki kesäisin pe-la klo 20-02.
- Anonyymi
Miksi sitä yöllä pitää olla ravintolassa? Kummallisia tapoja.
- Anonyymi
Se on suomalaisten tapa.
- Anonyymi
Ei enää kokoomuksen aikana olla ravintoloissa ei löysää rahaa oo kansalla
- Anonyymi
Yöllä pitää nukkua
- Anonyymi
Taivalkrouvi on puoleen yöhön, samoin Jokijussi!
- Anonyymi
Mitä se hyvejää .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512