Onko Taivalkosken taajamassa pubia/ravintolaa, joka edes viikonloppuisin olisi auki yli puolen yön?
Ravintolat Taivalkoskella
17
1486
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole, nehän on haureutta lessujen mielestä.
Kuoleva kunta muutenkin.- Anonyymi
Kiitos vastauksesta ja harmittaa kyllä asukkaiden puolesta ja varsinkin nuorten aikuisten, jos ei ole yhtään paikkaa, missä tavata muita ja viettää iltaa😢.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta ja harmittaa kyllä asukkaiden puolesta ja varsinkin nuorten aikuisten, jos ei ole yhtään paikkaa, missä tavata muita ja viettää iltaa😢.
Eipä nuo paikalliset ihan hirveästi baarien penkkejä kuluta, niin ei kannata semmoista pitää. Oikeasti väkeä liikkeellä kahdesti vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se on missäpä sitä tutustua keneenkään mun ei oo mitään tämmösiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymään aatulta siltä linssiluteelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse tutustua kun kaikki on jo tuttuja ennestään.
- Anonyymi
Taivalkoski on vireä teollusuuskunta on kunnassa työpaikkoja kuntalaisille.
- Anonyymi
Hiihtokeskuksella pubi
- Anonyymi
Vaara pubihan on auki viikoloppusin ja kesäsin on mylly auki
- Anonyymi
Pubi ollu t
oukokuun kiinni eikä uusia kesäaikoja näy ainakaan vielä.
- Anonyymi
Wanha Mylly auki kesäisin pe-la klo 20-02.
- Anonyymi
Miksi sitä yöllä pitää olla ravintolassa? Kummallisia tapoja.
- Anonyymi
Se on suomalaisten tapa.
- Anonyymi
Ei enää kokoomuksen aikana olla ravintoloissa ei löysää rahaa oo kansalla
- Anonyymi
Yöllä pitää nukkua
- Anonyymi
Taivalkrouvi on puoleen yöhön, samoin Jokijussi!
- Anonyymi
Mitä se hyvejää .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532514Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362511Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle292487Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921886Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle291758Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3111665- 1501486
- 731348
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231078Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.251060