Idiootit mopoilijat ajaa perseessä kiinni jatkuvasti ja ylinopeutta

Anonyymi-ap

Onko aivoissa jotain vikaa? Keulitaan ja 50-60kmh alueella ajetaan autojen perässä kiinni ja tullaan jopa ohi. Ootteko tyhmiä vai mitä häh? Jos rajoitus on 50 niin ajetaan 50 ja niin edelleen. Mopolla ei pitäisi ajaa kuin 45muutenkaan. Tajuutteko miten siinä käy kun ajat auton perään tai joku sun päälle kun ajat liian lähellä tai muuta? En yhtään ihmettele kuinka niin monia mopoilijat vituttaa kun käytös liikenteessä on todella usein idioottimaista. Sitten on näitä jotka ajaa 80kmh tuolla pikkuteillä mopolla kun ei ole liikennettä, eivätkä tajua että auto voi kääntyä eteen kun olettaa sieltä tulevan mopon kulkevan 45kmh ja sen jälkeen kuuluu kops kun mopo törmää autoon...

Mopokortti koe saisi olla niin vaikea ettei siitä pääsisi muutakuin paras aines läpi ja loppuosa voisi kävellä.

Ja toki kyllä täälä autoilijoitakin on jotka ajaa ylinopeutta 40 alueella, tullaan aina 60km ja perään kiinni sillä bemarin raadolla tai vastaavalla paska autolla.

6

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja taas kolari, aika palhalta näytti : ()

Ihmetyttää, mikä inssi on antanut noille siellä ajokortin, vai oliko joulukortti : DD

Pitäisikin miettiä, onko autokoulussa jotain vikaa, vai näiden ajokokelaiden päässä ??

• Anonyymi

Autokoulun vika vai, jos nuori on niin tyhmä että ei osaa ajaa nopeusrajoituksien mukaan?

• Anonyymi

Eikös se ole peräänajajan syy! Äkkiä vaan jarrutus, voi sanoa että orava juoksi tien yli🤣

• Anonyymi

Kirkonkylällä ajaa se yksi idiootti sillä mustalla mankilla jossa ei valoja ajelee kesät talvet ja pimeässä myös se tyyppi pitäisi käydä jollain ihan oikeasti hakkaamassa aivan idiootti !

• Anonyymi

On taas rakentaavaa sävyyn keskustelua. Hakukutaan muiden autot paskaks ja ollaan menossaa hakkamaan idoottit. AIKUISET YRITTÄKÄÄ KÄYTTYTYÄ ITSE ENSIN!!

• Varmaan meitsi

- MS kävi täällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      172
      2940
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2556
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2210
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1839
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1641
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1442
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1069
    Aihe