Onko siellä mahdollista mennä vielä naimisiin ja saada lapsia? ylöstempauksen jälkeen.. harmittaa että jos aika loppuu kesken, enkä tässä elämässä kerinnyt mennä naimisiin ja perustaa perhettä. Mietin että jospa ois tuolla 'toisessa elämässä' mahdollisuus.
Tuhatvuotinen valtakunta
5
66
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä ne oikein tempasee kun tukka on lähtenyt jo tässä elämässä?
- Anonyymi
On sekin mahdollisuus että jää miettimään omia tyhmiään maan päälle eikä tule temmatuksi.
Tuhatvuotinen valtakunta on ijakaisessa elämässä, juhlitaa karitsans häitä, opetus lapset hallisevat kristuksen kanssa tätä maailmaa.
- Anonyymi
Asiasta voi olla eri käsityksiä. Itse uskon että ensin nousee sellaisia jotka menee naimisiin 40 vuoden ajan. Sitten vasta nousee toinen erä joka on neitseellinen.
Eräs käsitys on että sellaiset jotka ovat ikuisessa pois karsimisessa naivat, mutta muut eivät. Esim. Jehovan todistajat ja Helluntailaiset.
He ei elä tuhatta vuotta putkeen vaan kuolee ja temmataan taivaaseen Mutta eivät sopeudu sinne vaan heitetään takaisin maan päälle. Ja taas kuolevat ja temmataan taivaaseen.
Sain nämä hengeltä lukiessani Buddhalaisten Dhammapadaa ja Hare Krishna kirjoja. Nuo ovat tutkineet tarkoin neljännen eli Jehovat ja viidennen eli Helluntailaiset seurakunnat ja tietää heidän tiensä enkeleinä.
Tavallaan kyse on ikuisesta pois karsimisesta, mutta ei joudu kadotukseen vaan kiertämään taivaan ja maan väliä usein kuollen.
Tämä näkökulma ja selitys on vähän itämainen siis. - Anonyymi
Kuinka muuten voisi toteutua Jeesuksen antama lupaus?
Niin hän sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: ei ole ketään, joka Jumalan valtakunnan tähden on luopunut talosta tai vaimosta tai veljistä tai
vanhemmista tai lapsista, ja joka ei saisi monin verroin takaisin tässä ajassa, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää."
Luuk. 18:29-30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285380
- 1601814
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551476Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141304Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231164- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711058viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36893- 38875