Kävin jo Sellossa äänestämässä persuja

Anonyymi-ap

Hirmuisen pitkät oli odottelun jonot Sellon kirjastolla. Ihmisillä kesti äänestyskopissa vaikka kuinka kauan, kun sen oikean numeron lopulta löysivät, tosi pitkiltä luetteloilta.

Ittellenikin kävi vielä niin, että unohdin ehdokkaan sukunimen, etunimi tuli vaan mieleen. Piti itsekin käydä koko Persujen lista läpi, ennen luin taas muistin että ketä pitikään äänestää. Naisehdokas jota olen äänestänyt vuodesta 2014 lähtien vaihtui nyt toiseksi naisehdokkaaksi.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Sitten meitä perussuomalaisten kannattajia oli siellä ainakin kaksi henkilöä paikalla. Äänestin tuttua espoolaista perussuomalaista, joka on tehnyt mielestäni vuosikausia valtuustossa selkeää, johdonmukaista ja ymmärrettävää kuntapolitiikkaa.

• Anonyymi
      UUSI

Äänestitkö siis äärioikeistoa?

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja vaikuttaa juuri sellaiselta jonka voin kuvitella persui äänestävän. Ei oikein tiedä ketä äänestää, kunhan on persu 😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI

Väitätkös että valitset itse sen ehdokkaasi sen perusteella, mitä hän on kirjoittanut omaan vaaliesitteeseensä omiksi mainoslauseiksensa?

Jos näin teet, niin saatat päätyä äänestämään jotakin Perussuomalaista. Monilla heistä on maahanmuuttajia lähimpinä ystävinä, ja puolisoinakin. He kannattavat maahanmuuttoa. Samoin haluavat parantaa pienituloisten palkkoja ja eläkkeitä, vanhuspalveluja ym.

Kannattaa sinun ehkä ensin valita se oma vasemmisto-oppositiolainen ryhmäsi. Sitten valkkaat sieltä jonkun ehdokkaan. Näin pysyt takuuvarmasti ja turvallisesti oman viher-vasemmistolaisen kuplasi sisällä.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä,hyvä minäkin suosin persuja ja siksi mun savuke merkkikin on P.S sininen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      78
      2747
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1656
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      72
      1431
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1385
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1325
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1226
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      157
      1194
    8. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1107
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1089
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      76
      1088
    Aihe