Kun naapuriin muutti uskovaisia
Olen alkanut inhoamaan uskovaisia
38
358
Vastaukset
- Anonyymi
Älä vihaa vaan rakasta lähimmäistä kuin itseäsi
- Anonyymi
Oon uskovainen ja vainoan naapureita
- Anonyymi
Siks
- Anonyymi
No senhän kaikki tietää. Jehova naiset istuu kotona tilaamassa netistä tavaraa ja mies ulkoiluttaa lapset ja myy vaimon tilaamat korut torissa 🤣
- Anonyymi
Mitäs ovat sulle tehneet?
- Anonyymi
Varmaankin yleinen tekopyhyys ärsyttää ja satukirjan mainitseminen joka välissä.
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin yleinen tekopyhyys ärsyttää ja satukirjan mainitseminen joka välissä.
Sivusta.Papit kaikkein pahimpia, käyttävät hyväkseen herkkäuskoisia ja vievät niiden rahat, nauttien itse korkeaa palkkaa valehtelusta.
Eipä noista mitään haittaa ole. Välillä ne on kotona välillä Saalemissa. Mun puolesta kukin saa uskoa mihin haluaa, kunhan ei mihinkään ääriliikkeisiin sekoa.
- Anonyymi
Ja kunhan ei soita ovikelloa ja tule ilosanomaa levittämään. En itsekään mene heidän ovelleen kertomaan tulevista kesän festareista ja miksi ehdottomasti sinne kannattaisi lähteä.
- Anonyymi
Sauna Olut 🍻 pari joskus enemmän parempi usko,ei ole niin pilven päällä ole vaa höpinää virsien vinkutus ottaa hermo Jen päälle pitkässä juoksus
- Anonyymi
Mulla sama. Lähinnä negatiivista sanottavaa heistä. Ehkä ne on vain näennäisiä uskovaisia eli tekouskovaisia. Uskonnon varjolla on helppoa oikeuttaa oma pahuutensa kuten kuunsirppiuskonnon kohdalla. Tiedän myös yhden j*hovaperheen ja yhden m*rmoniperheen. J*hovaperheen lapsi oli aikoinaan häiriintynyt ja tuon m*rmoniperheen isä on täysr*nkku. Kun ihminen on tarpeeksi uskoutunut jollekin aatteelle niin ihmisestä kuoriutuu extremisti. Ala-asteella samalla luokallani oli yksi uskovaisen perheen lapsi joka oli perusluonteeltaan aggressiivinen. Eli jälleen yksi osoitus extremistisestä persoonallisuudesta.
Olen silti kirkkoon kuuluva luterilainen ja uskon että Jumala on olemassa, vaikken uskovainen olekaan. Mielestäni ortodoksisuudesta tulisi ottaa mallia ja jopa pakkokäännyttää jokainen poliitikko ortodoksiksi. Itse asiassa, ortodoksisuuden pitäisi olla ehdoton edellytys että saisi asettua ehdolle yhtään mihinkään.- Anonyymi
Eli tiedät joka uskovaisesta yhden ja teet sen perusteella tulkintoja kaikista? Tälläkin on filosofiassa joku suuntaus.
-Sivusta vain huvittuneena 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tiedät joka uskovaisesta yhden ja teet sen perusteella tulkintoja kaikista? Tälläkin on filosofiassa joku suuntaus.
-Sivusta vain huvittuneena 🤭Näillä mennään. En hyväksy fanaatikkoja. Tämän maailman tila on seurausta rikkaiden fanaatikkojen sielunmaisemasta sekä arvoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Sivusta vain huvittuneena 🤭Tunnet yhden pakanan ja teet heistä joukkopäätelmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnet yhden pakanan ja teet heistä joukkopäätelmän?
Missä niin sanottiin? Kommentoin kommenttia, jossa hän itse kertoi ajatuksistaan. Tein vain yhteenvedon.
Mulle on ihan sama mihin kukakin uskoo, kunhan se tukisi kaikkea hyvää.
- Anonyymi
Kyttäähän ne, siksi vain hämätäkseni kuljen asuntooni parvekkeen kautta 😌
- Anonyymi
Jeesus on kadotuksen löyhkä niille jotka sinne ovat joutumassa. Ei mikään ihme että sinua suututtaa. Helvetissä, jos sinne menet, saat sitten olla erossa Jumalan lapsista ja Jumalasta, siinä olotilassa mitä niin kovasti kaipaat. Kun loputkin Jumalan antamat hyvät asiat otetaan pois, jää jäljelle iankaikkinen häpeä ja kärsimys. Jumalankieltäjät tulevat saamaan lopulta sen mitä haluavat. Jumala kieltää itsensä heiltä, kun he ensin kieltävät hänet itseltään.
- Anonyymi
Kenestä jumalasta juttelet? Niitä kun on niin paljon. Niin monta kuin ihminen on pelkotiloissaan keksinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä jumalasta juttelet? Niitä kun on niin paljon. Niin monta kuin ihminen on pelkotiloissaan keksinyt.
Jeesus tuossa mainittiin.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18827583/jeesus-ateistien-jumalaan-verrattuna - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18827583/jeesus-ateistien-jumalaan-verrattuna...
Myös jumalankieltäjät uskovat jumaliin. Jokainen joka väittää että luonto ja sen lait ovat tuottaneet ihmisen, antavat Jeesuksen kunnian toiselle, kun tekevät universumista luojansa. Kuningaskunnissa kapinalliset riistävät kuninkaalta hänelle kuuluvan kunnian ja haluavat sen itselleen tai jollekin toiselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18827583/jeesus-ateistien-jumalaan-verrattunaJeesus oli Jeesus. Joku uskoo hänen olleen jokun tason parantaja, mistä ihmisillä lähti mielikuvitus ylikuerroksille ja kalavalheet lähtivät paisumaan.
Tuossa mainittiin jumala. Niitä ihminen on keksinyt monia. - Anonyymi
No sitä päätöstähän sinä et tee, joten turha tuolla tavoin uskonnolla pelotella.
Tuommoisen kiihkouden vuoksi moni karsastaa uskontoja.
Ei uskonnon tarkoitus ole rankaista tai lytätä, joten löysää vähän ajatuksiasi.
- Anonyymi
Kun olin nuorempi, mun ovella kävi kaikenlaisista uskontokunnista ihmisiä. Tulivat sisälle asti ja juteltiin ja naurettiin erilaisista uskonnoista. Oli upeeta oppia heidän tapojaan ja saada vähän erilaista sisältöä päivään. Ei tullut mieleenkään karsastaa tai halveksua heistä ketään. Päin vastoin, arvostin että olivat löytäneet oman tiensä kulkea. Muistan vieläkin sen komean miehen nimen ja toivon kaikkea hyvää hänelle mahtavalle persoonalle.
- Anonyymi
Miksi pitäisi päästää ketään tuntemattomia ihmisiä saarnaamaan omista uskomuksistaan? Tänäpäivänä myös turvallisuusriski.
Päästäisitkö esim mustalaisia kertomaan omasta kulttuuristaan? Tai jotakin islaminuskoista kertomaan, miksi kandeis juuri paratiisiin pyrkiä? Jos tuli olo, että olen rasisti, niin mieti kuitenkin hetki ennen ennakkoluuloja.
Kyllä jokainen osaa itse hakeutua kiinnostuksenkohteidensa pariin, ei tarvitse kotiin tulla tyrkyttämään mitään.
- Anonyymi
Voi hellanlettas pikkuista.
- Anonyymi
Uskovaiset ovat rehellisiä kansalaisia.
- Anonyymi
Jep!
- Anonyymi
Uskonsa varjolla voivat tehdä toisten elämästä helvettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonsa varjolla voivat tehdä toisten elämästä helvettiä.
Luulet vain
- Anonyymi
Kyllä ja eivät tee rikoksiakaan
- Anonyymi
Ja jotenkin tekopyhää on se, että uskoisin 95% ihmisistä rukoilevan tai pyytävän apua Jumalalta, jos on voimakasta kipua, hätää tai pelkoa. Silti ei sitä uskalleta sanoa ääneen.
Jopa O-type Negativen laulaja Peter Steele
»"Juoksuhaudoissa ei ole ateisteja", sanotaan, ja minä olin vuosikausia juoksuhauta-ateisti. Kuitenkin käytyäni läpi keski-iän kriisin, ja monen asian muututtua hyvin nopeasti, ymmärsin kuolevaisuuteni. Kun alkaa ajatella kuolemaa, alkaa miettiä mitä sen jälkeen on. Alkaa toivoa, että Jumala on olemassa. Minusta ajatus, että ihminen ei menisi minnekään, on pelottava. En voi myöskään uskoa, että ihmiset kuten Stalin ja Hitler menevät samaan paikkaan kuin Äiti Teresa.
Well said Peter 💪- Anonyymi
Mitä kuoleman jälkeen? Helppoa: ei mitään. Samoin kuin ei ennen syntymääsikään ollut. Et siis joudu helvettiin, taivaaseen, paratiisiin tai minnekään muuallekaan. On vain ikuinen sama tila, mikä oli ennen syntymääsi.
Mutta jos uskonto tuo lohtua, on se ok. Jokainen uskokoon tavallaan. Mutta ei sitä tarvitse muille kotiovelle asti tulla kertomaan. On olemassa huomattavasti mielenkiintoisempiakin puheenaiheita, kuten miten käytät aikasi nyt, kun elät.
- Anonyymi
Jeesus, jumala, joulupukki ja pääsiäisnoita ovat kaikki vilkkaan mielikuvituksen tuotteita.
- Anonyymi
Lehtokurppa bongattu.
- Anonyymi
Palstasetä tietenkin. Prööt 🚽💩
- Anonyymi
Uskovaiset ovat itsekkäitä paskiaisia, kaikki ne rituaalit ja esittäminen vain sitä varten, että saisi itselleen taivaspaikan. Aina kun niillä on juhlapyhät, oli joulu, tai pääsiäinen, miljoonien syyttömien ja puolustuskyvyttömien eläinten veri roiskuu teurastamoissa.
On niin vastenmielistä porukkaa, sanat eivät riitä kuvailemaan. - Anonyymi
Rohkea ihminen ottaa pelastuksen Jeesuksessa Kristuksessa vastaan eikä pakene rakkautta
- Anonyymi
Pahimpii rikollisii papit suntiot sun muut vänkääjät ryyppää pait töissään ettei tärinä tauti iske kesken lapioinnin pohojanmaal Pappi putos hautaan piti tilata nosturi auto
nostaa sai pois haudasta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu675649Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204357Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172936- 1712264
- 171966
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1431849- 951402
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771008