Lopetin Emmerdalen katsomisen

Anonyymi-ap

Lopetin jokin aika sitten Emmerdalen katsomisen. Pieni viehättävä englantilainen maalaiskylä ja sen asukkaat joihin aikoinaan rakastuin ovat muuttuneet täysin tuntemattomiksi minulle. Väkivaltaa, alati jatkuvaa surkeutta ilman yhtään iloa ja huumoria. En nauttinut sarjasta enää lainkaan. Mutta nyt tuntuu paljon paremmalta kun on puoli tuntia aikaa muuhun toimintaan, en kaipaa sarjaa sitten yhtään!

13

1005

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä mutta en voi vielä luovuttaa. Rumaksi on kyllä mennyt, katson vielä vähän aikaa.

• Anonyymi

Sarja ja kylän meininki ovat muuttuneet paljon siitä ajasta, jolloin aloitin katsomaan 90-luvun lopulla. Edellistä kompaten ei kuitenkaan malta lopettaa...

• Anonyymi

Kyllä seurasin ennen mutta juurikin mennyt väkivaltaiseksi 😓!

• Anonyymi

Lopetin katselemisen viime viikolla, kun totesin, että joka ikinen hahmo ärsyttää nykyään. Hermot menivät joka kerta katsellessa. Tuli sentään katsottua n. 20 vuotta lähes päivittäin.

• Anonyymi

Itseltäkin jäänyt katsominen samoista syistä. Myös erikoisjaksoja ja aikahyppyjä on makuuni ihan liikaa. Ovat menettäneet tehoaan ja tuntuvat teennäisiltä. Tuossa tyylilajissa Emmerdale ei tule koskaan pärjäämään elokuville ja Netflix-sarjoille, vaan sen pitäisi palata pelaamaan päivittäissarjojen vahvuuksilla, joita ovat esimerkiksi samaistuttavat hahmot ja pitkäjänteisesti toteutetut juonikuviot syy-seuraus-suhteineen.

• Anonyymi

Robert Sugdenin paluu saattaa saada minut palaamaan takaisin Emmerdalen katsojaksi...

• Anonyymi

siis vierailu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis vierailu

Lue juonipaljastusketjua 10.

• Anonyymi00014
        Anonyymi kirjoitti:

siis vierailu

Siis paluu.

• Anonyymi

Seuraan Emmerdalea. Minusta se on hyvä.

Kelaan ohi, jos pahaa väkivaltaa. Jos väkivaltaa näen, ajattelen, että nehän vain näyttelee!

• Anonyymi

Hyvät näyttelijät ja lavasteet. Toden tuntuista.

Lemmen viemää -sarjan näyttelijä Dirk Galuba oli kerran saanut kotiinsa katsojalta varoituskirjeen. " Varo ne aikoo ampua sinut!"

Aika koomista. Täydestä menee joskus!

• Anonyymi

Minä lopetin jo koronan alettua, ei vaan jaksanut enää kiinnostaa. Samoin kävi salkkareiden kanssa. Enemmän kiinnostaa tosipohjaiset ohjelmat kuin nämä kirjoittajien mielikuvituksen tuotetta olevat sarjat. Ainoa sarja jota seuraan on Golden boy.

• Anonyymi

Nyt on Emmerdale mennyt pilalle. Ahdistavaa katsottavaa.

Hullu eläinlääkäri Tom! Jää se kiinni, mutta liian kauan kestää hänen hulluamisensa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1376
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1013
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    8. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      556
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe