Parempaa äärivasemmistolaista vandalismia ja vaalihäirintää?

Anonyymi-ap

Vilhelm Junnilan ja perus­suomalaisten mainoksia on tuhottu vimmalla Turussa: ”Toista­sataa, ja joka päivä tulee lisää”

Puolueet ja ehdokkaat käyttävät huomattavia summia tuhottujen vaalimainosten uusimiseen ympäri Suomea.

https://yle.fi/a/74-20154339

37

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Petetyt persut taas vauhdissa!

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasuterroristit taas vauhdissa, hakivat jopa lisää marinin avustuksella.
        https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/2973588

Perussuomalaiset tuhoavat itse omia vaalimainoksiaan, että saisivat ihmisiltä myötätuntoa ja että joku jopa äänestäisi heitä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Junnila, sitä saa mitä tilaa!

• Anonyymi

Mamut antavat pataan julkinatsille.

• Anonyymi

Persujen pettymys purkautuu noihin mainoksiin! Turha muita syyttää, persut.
      Ne ovat niitä entisiä äänestäjiä! Heh, heh.

• Anonyymi

Turkuhan ei ole ainoa paikka missä tätä tapahtuu. Myös Kouvolassa äärivasemmisto on ollut aktiivinen tuhoamaan vaalimainoksia, poliisitutkintakin asiasta menossa.

• Anonyymi

Etteikö johtuisi vaikka niistä uutisista mitä sen seudun perussuomalaisista tuli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etteikö johtuisi vaikka niistä uutisista mitä sen seudun perussuomalaisista tuli?

En usko että äärivasemmistolaiset tapaukset edes lukevat uutisia.

• Anonyymi

Ihan läpällä vaan ja kännissä Junnilako? Hyvä vaan että persut näkee mitä niistä ajatellaan.
      Purrassakaan ei ole muuta hyvää kuin ettei se elä ikuisesti.

• Anonyymi

"Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin ne juoksee persujen perässä vasara kädessä."

...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla Iuotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit").

• Anonyymi

"Purrassakaan ei ole muuta hyvää kuin ettei se elä ikuisesti."

Taas kerran hieno esimerkki vasemmiston vihapuheesta ja avoimesta naisvihasta.

• Anonyymi

Vasurit toimivat usein lain väärällä puolella. Luulevat että säännöt ja lait eivät koske heitä ollenkaan. Että heillä on vain oikeuksia. Jatkuva vandalismi toisten ihmisten omaisuutta kohtaan on tyypillistä vasureille.

• Anonyymi

Kuvailit juuri itsesi ym. persut.

• Anonyymi

Voi persuparkoja! Vai vasemmisto niitä teidän mainoksia muka tuhoaa? Väärin!
      Ne tuhoajat ovat persuihin pettyneitä äänestäjiä, jotka eivöt enää ikinä persuja äänestä.

• Anonyymi

Elämän sisältö hukassa niin ovat jo vuosia kytänneet eri somealustoja löytääkseen materiaalia mistä tehdä kuvakaappauksia persujen viemiseksi niistä käräjille tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämän sisältö hukassa niin ovat jo vuosia kytänneet eri somealustoja löytääkseen materiaalia mistä tehdä kuvakaappauksia persujen viemiseksi niistä käräjille tms.

Mitä olisikaan persu ilman salaliittoteorioitaan? Normaali?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä olisikaan persu ilman salaliittoteorioitaan? Normaali?

No ei ainkaan antipersu!

• Anonyymi

Mitä persu tekee? Uhriutuu.
      Miten uhriutuminen lopetetaan.
      Ei onnistu, koska persu.

• Anonyymi

Mitä jos tuhoajat ovatkin maahanmuuttajia?

• Anonyymi

Silloin heillä oli erinomainen syy tuhota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin heillä oli erinomainen syy tuhota.

ja persut elävät vasuriharhoissa

• Anonyymi

Kyllä mamutkin voivat edustaa äärivasemmistoa.

• Anonyymi

Rahat vaalimainoksiin ja niiden uusimiseen tulevat ylisuurista puoluetuista eli kansan maksamista veroista. Se raha on joka tapauksessa hukkaan heitettyä.

• Anonyymi

Tampereen Pormestariehdokas käyttää laittomia keinoja ja ylimiemisesti ripusti kuviansa pitkin poikin häiritsemään liikenneturvallisuutta ja pilasikaupunkikuvaa.

• Anonyymi

Ei se itse niitä kaikkia toki levittänyt, sehän haki netin välityksellä kavereitaan niitä kuviaan levittämään, ja kun tietää mitä porukkaa ne sen kaverit ovat, niin ei ole mikään ihme jos kuvat ovatkin niille kulumattomissa paikoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se itse niitä kaikkia toki levittänyt, sehän haki netin välityksellä kavereitaan niitä kuviaan levittämään, ja kun tietää mitä porukkaa ne sen kaverit ovat, niin ei ole mikään ihme jos kuvat ovatkin niille kulumattomissa paikoissa.

Vigelius ei kykene katujengiänsä ruodussa pitämään.
        Onkhoan sittenkin johdettava tämä Joakim, eikä mikään johtaja.

• Anonyymi

Komean näköinen nuori poliitikkoa, eikös se vai paranna kaupunkikuvaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komean näköinen nuori poliitikkoa, eikös se vai paranna kaupunkikuvaa?

Tämä!

Ollaan niin ylimielisiä, että eihän lait nyt meitä koske.
        Rikotaan lakeja, koska parempia kuin muut, lakien yläpuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä!

Noin juuri ylimielinen vihervasemmisto, varsinkin vihreät, todellakin tuntuvat ajattelevan! Olen siitä kanssasi täysin samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin juuri ylimielinen vihervasemmisto, varsinkin vihreät, todellakin tuntuvat ajattelevan! Olen siitä kanssasi täysin samaa mieltä.

Joakim Vigelius on perussuomalainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joakim Vigelius on perussuomalainen

On. Ja sieltä paremmasta päästä. Nuori fiksu kundi, puolueen ja kotimaisen politiikan suuri toivo. Kunhan kaveri vain jaksaisi ja kestäisi vihervasemmiston ja varsinkin äärivasemmiston häntä kohtaan alati jatkuvan vihapuheen ja loanheittämisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä!

Miten onkaan perussuomalaisiin noita laista täysin piittaamattomia lieroja.

• Anonyymi

Ainoa ja pahin katujengi Tampereella!

• Anonyymi

Persut ovat aina jonkin sortin rikollisia, nuorimmasta vanhimpaan!

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1289
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1078
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1050
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      161
      978
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      953
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      866
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      725
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      724
    Aihe