Vilhelm Junnilan ja perussuomalaisten mainoksia on tuhottu vimmalla Turussa: ”Toistasataa, ja joka päivä tulee lisää”
Puolueet ja ehdokkaat käyttävät huomattavia summia tuhottujen vaalimainosten uusimiseen ympäri Suomea.
https://yle.fi/a/74-20154339
Parempaa äärivasemmistolaista vandalismia ja vaalihäirintää?
37
298
Vastaukset
- Anonyymi
Petetyt persut taas vauhdissa!
- Anonyymi
Vasuterroristit taas vauhdissa, hakivat jopa lisää marinin avustuksella.
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/2973588 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/2973588Vasut/putinistit noita järjestää, terrorismi niiden tavoite ei oikeusvaltio eikä demokratia kuin juhlapuheissaan vappuna.
https://yle.fi/a/74-20150095 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/2973588Perussuomalaiset tuhoavat itse omia vaalimainoksiaan, että saisivat ihmisiltä myötätuntoa ja että joku jopa äänestäisi heitä.
- Anonyymi
Vasuhallitus/keput antoi paperittomille elinikäisen täysihoidon, ei palautusta.
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000007609651.html - Anonyymi
Junnila, sitä saa mitä tilaa!
- Anonyymi
Mamut antavat pataan julkinatsille.
- Anonyymi
Persujen pettymys purkautuu noihin mainoksiin! Turha muita syyttää, persut.
Ne ovat niitä entisiä äänestäjiä! Heh, heh. - Anonyymi
Turkuhan ei ole ainoa paikka missä tätä tapahtuu. Myös Kouvolassa äärivasemmisto on ollut aktiivinen tuhoamaan vaalimainoksia, poliisitutkintakin asiasta menossa.
- Anonyymi
Etteikö johtuisi vaikka niistä uutisista mitä sen seudun perussuomalaisista tuli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etteikö johtuisi vaikka niistä uutisista mitä sen seudun perussuomalaisista tuli?
En usko että äärivasemmistolaiset tapaukset edes lukevat uutisia.
- Anonyymi
Ihan läpällä vaan ja kännissä Junnilako? Hyvä vaan että persut näkee mitä niistä ajatellaan.
Purrassakaan ei ole muuta hyvää kuin ettei se elä ikuisesti.- Anonyymi
"Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin ne juoksee persujen perässä vasara kädessä."
...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla Iuotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit"). - Anonyymi
"Purrassakaan ei ole muuta hyvää kuin ettei se elä ikuisesti."
Taas kerran hieno esimerkki vasemmiston vihapuheesta ja avoimesta naisvihasta.
- Anonyymi
Vasurit toimivat usein lain väärällä puolella. Luulevat että säännöt ja lait eivät koske heitä ollenkaan. Että heillä on vain oikeuksia. Jatkuva vandalismi toisten ihmisten omaisuutta kohtaan on tyypillistä vasureille.
- Anonyymi
Kuvailit juuri itsesi ym. persut.
- Anonyymi
Voi persuparkoja! Vai vasemmisto niitä teidän mainoksia muka tuhoaa? Väärin!
Ne tuhoajat ovat persuihin pettyneitä äänestäjiä, jotka eivöt enää ikinä persuja äänestä.- Anonyymi
Elämän sisältö hukassa niin ovat jo vuosia kytänneet eri somealustoja löytääkseen materiaalia mistä tehdä kuvakaappauksia persujen viemiseksi niistä käräjille tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämän sisältö hukassa niin ovat jo vuosia kytänneet eri somealustoja löytääkseen materiaalia mistä tehdä kuvakaappauksia persujen viemiseksi niistä käräjille tms.
Mitä olisikaan persu ilman salaliittoteorioitaan? Normaali?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olisikaan persu ilman salaliittoteorioitaan? Normaali?
No ei ainkaan antipersu!
- Anonyymi
Mitä persu tekee? Uhriutuu.
Miten uhriutuminen lopetetaan.
Ei onnistu, koska persu. - Anonyymi
Mitä jos tuhoajat ovatkin maahanmuuttajia?
- Anonyymi
Silloin heillä oli erinomainen syy tuhota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin heillä oli erinomainen syy tuhota.
ja persut elävät vasuriharhoissa
- Anonyymi
Kyllä mamutkin voivat edustaa äärivasemmistoa.
- Anonyymi
Rahat vaalimainoksiin ja niiden uusimiseen tulevat ylisuurista puoluetuista eli kansan maksamista veroista. Se raha on joka tapauksessa hukkaan heitettyä.
- Anonyymi
Tampereen Pormestariehdokas käyttää laittomia keinoja ja ylimiemisesti ripusti kuviansa pitkin poikin häiritsemään liikenneturvallisuutta ja pilasikaupunkikuvaa.
- Anonyymi
Ei se itse niitä kaikkia toki levittänyt, sehän haki netin välityksellä kavereitaan niitä kuviaan levittämään, ja kun tietää mitä porukkaa ne sen kaverit ovat, niin ei ole mikään ihme jos kuvat ovatkin niille kulumattomissa paikoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se itse niitä kaikkia toki levittänyt, sehän haki netin välityksellä kavereitaan niitä kuviaan levittämään, ja kun tietää mitä porukkaa ne sen kaverit ovat, niin ei ole mikään ihme jos kuvat ovatkin niille kulumattomissa paikoissa.
Vigelius ei kykene katujengiänsä ruodussa pitämään.
Onkhoan sittenkin johdettava tämä Joakim, eikä mikään johtaja. - Anonyymi
Komean näköinen nuori poliitikkoa, eikös se vai paranna kaupunkikuvaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komean näköinen nuori poliitikkoa, eikös se vai paranna kaupunkikuvaa?
Tämä!
Ollaan niin ylimielisiä, että eihän lait nyt meitä koske.
Rikotaan lakeja, koska parempia kuin muut, lakien yläpuolella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä!
Rikotaan lakeja, koska parempia kuin muut, lakien yläpuolella.Noin juuri ylimielinen vihervasemmisto, varsinkin vihreät, todellakin tuntuvat ajattelevan! Olen siitä kanssasi täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin juuri ylimielinen vihervasemmisto, varsinkin vihreät, todellakin tuntuvat ajattelevan! Olen siitä kanssasi täysin samaa mieltä.
Joakim Vigelius on perussuomalainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joakim Vigelius on perussuomalainen
On. Ja sieltä paremmasta päästä. Nuori fiksu kundi, puolueen ja kotimaisen politiikan suuri toivo. Kunhan kaveri vain jaksaisi ja kestäisi vihervasemmiston ja varsinkin äärivasemmiston häntä kohtaan alati jatkuvan vihapuheen ja loanheittämisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä!
Rikotaan lakeja, koska parempia kuin muut, lakien yläpuolella.Miten onkaan perussuomalaisiin noita laista täysin piittaamattomia lieroja.
- Anonyymi
Ainoa ja pahin katujengi Tampereella!
- Anonyymi
Persut ovat aina jonkin sortin rikollisia, nuorimmasta vanhimpaan!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724