Miksi Telegram maksulllisen version salattujen viestien välissä lukee ”itsetuhoinen viesti”?
Mielestäni huonoa suomen kieltä. Itsestään katoava viesti olisi parempi. Tsekatkaa vaikka netistä ohje.
Telegram, maksullinen versio
3
158
Vastaukset
- Anonyymi
Päästä päähän -salauksen lisäksi Telegram tarjoaa myös itsetuhoisia viestejä, mikä parantaa entisestään viestintäalustansa yksityisyyttä. Käyttäjät voivat asettaa viesteilleen ajastimen, jonka jälkeen ne katoavat automaattisesti sekä lähettäjän että vastaanottajan laitteilta. Tämä ominaisuus on erityisen hyödyllinen keskusteltaessa arkaluontoisista tai luottamuksellisista tiedoista, koska se lisää ylimääräisen suojakerroksen luvattomalta käytöltä tai vahingossa altistumiselta. Näillä vahvoilla tietosuojatoimilla Telegram varmistaa, että käyttäjät voivat kommunikoida vapaasti ja turvallisesti ilman pelkoa, että heidän yksityiset keskustelunsa joutuvat vääriin käsiin.
- Anonyymi
Tuo itsetuhoinen viesti lause keskustelujen välissä säikäyttää. Siitä saa käsityksen, että viestin lähettäjä on itsetuhoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo itsetuhoinen viesti lause keskustelujen välissä säikäyttää. Siitä saa käsityksen, että viestin lähettäjä on itsetuhoinen.
Kyllä, outo sanavalinta tuollainen. Hämärää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086