Kuinka montaa maahanmuuttajaa ja pakolaista jonka kulut me maksetaan,
kuinka moni heistä on muutettu pienenpään ja halvempaan?
koskaa tämä toimeentulotukea pienentävä asia.
https://yle.fi/a/74-20115291
Maahanmuuttajien asunnot?
161
1009
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka moni persu jankuttaa,jankuttaa,jankuttaa.
On siinä yks persuläpi porukka.
Vaalit näyttää kaapin paikan.- Anonyymi
Vastaa kysymykseen,
ei niin ,
et ymmärrä , ettet ymmärrä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa kysymykseen,
ei niin ,
et ymmärrä , ettet ymmärrä.Oletko niin ymmärtämätön, että kyselet muilta kuin niiltä, jotka tietävät?
Persut huutelevat pitkin mäkiä, että mamu, mamu! Miksi, miksi?
Miten mamu? Kuinka mamu? Miksi mamu? Varmaan mamu.
Minun rahat. Minun rahat. Minun rahat
Minun,. Minun, . Minun.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko niin ymmärtämätön, että kyselet muilta kuin niiltä, jotka tietävät?
Minun,. Minun, . Minun..Hyvin sanottu! Just tuommosia persut on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu! Just tuommosia persut on
sitten on niitä jotka ei kysele vaan iskevät ongelman ytimeen breivik 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitten on niitä jotka ei kysele vaan iskevät ongelman ytimeen breivik 🤔
Iski viattomiin nuoriin. Sielläpä nyt istuu eikä muuta voi. Ei aivan terve mieleltään.
- Anonyymi
Kyllä tämä asia pistää vihaksi vaikka en ole persu.
Aloittaja on ihan oikeassa.Miksi ei tarvitse mamuilla muuttaa halvempiin asuntoihin???KantaSuomalaiset joutuvat muuttamaan,se on tosi väärin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun,. Minun, . Minun..Kyllä se laittaa huutelemaan..Koska mamut saavat asunnot ym..eikä tarvitse hakea halvempaa asuntoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se laittaa huutelemaan..Koska mamut saavat asunnot ym..eikä tarvitse hakea halvempaa asuntoa.
Luulottelet ahtaassa mielessäsi ja viljelet disinformaatiota.
- Anonyymi
Kymppi kortteli. onki, Kymppikerho, AIRNB.
Kymppikerho tarkoittaa ihmisiä, jotka ovat harrastaneet seksiä lentokoneessa lennon aikana.
Suomenkielinen nimitys tulee siitä, että useimmat matkustajalentokoneiden reittilennot lennetään nykyisin yli kymmenentuhannen metrin korkeudessa merenpinnasta. Alkuperäinen englanninkielinen nimitys mile high club, 'mailin kerho', viittaa aikaisempien liikelentokoneiden suihkuseurapiiriväen matkustamiseen muutaman kilometrin lentokorkeudessa.
Rovaniemen keskustan kymppikorttelin kerrostalot hakevat mahdollisuutta majoitustoimintaan
Rovaniemen kaupunki
Niin sanotun 10-korttelin tontilla numero 18 on kolme asuinkerrostaloa, joissa on yhteensä 247 asuntoa. Vakituisia asukkaita on kirjoilla 49.
Niin sanotun 10-korttelin tontilla numero 18 on kolme asuinkerrostaloa, joissa on yhteensä 247 asuntoa. Vakituisia asukkaita on kirjoilla 49.
Rovaniemen keskustassa Toripuistikon 10-korttelissa sijaitsevat asuinkerrostalojen asunto-osakeyhtiöt hakevat asemakaavan ja tonttiajon muutosta, jotta taloyhtiöissä voitaisiin sallia majoitustoimintaa.
Korttelissa sijaitsee kolme kerrostaloa, joiden taloyhtiöt, Asunto oy Rovaniemen Arctica, Asunto oy Rovaniemen Nordica ja Asunto oy Rovaniemen Taiga muutosta hakevat edustajanaan LUO arkkitehdit oy.
ELI SIIS SE OLI TOTTA PUNAISTEN LYHTYJEN ALUE KYMPPI KORTTELI
AIRNB. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on ihan oikeassa.Miksi ei tarvitse mamuilla muuttaa halvempiin asuntoihin???KantaSuomalaiset joutuvat muuttamaan,se on tosi väärin.Suomi on paska.mamuja vaan hyysätään perkele ja ollaan nni olevinaan saatanan.mutta viherpiipittäjät ja suvakit ovat pahimmat matut.näim on ja oppilaa viherpäät ja muut suvakit elämään jos osaatte.menkää Kiinaan piipittää niin katsovat kaulanne.raukkis sakkia nämä ja penikoita joista ei ole ainesta mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on ihan oikeassa.Miksi ei tarvitse mamuilla muuttaa halvempiin asuntoihin???KantaSuomalaiset joutuvat muuttamaan,se on tosi väärin.Samat säännöt kaikille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat säännöt kaikille!
Suojavärillä eri säännöt !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suojavärillä eri säännöt !
Lähtökohdat ovat erilaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on paska.mamuja vaan hyysätään perkele ja ollaan nni olevinaan saatanan.mutta viherpiipittäjät ja suvakit ovat pahimmat matut.näim on ja oppilaa viherpäät ja muut suvakit elämään jos osaatte.menkää Kiinaan piipittää niin katsovat kaulanne.raukkis sakkia nämä ja penikoita joista ei ole ainesta mihinkään.
Sinulla onneksi menee oikein hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun,. Minun, . Minun..Vaalitentit pitää muutta nii,et kansalaiset kysyy.
Ilman esivalmistettuja kysymyksiä.
- Anonyymi
Jos ei olisi mamuja persu solvaisi köyhiä.
Menkää töihin, menkää töihin, menkää töihin..
Köyhät kyykkyyn, köyhät kyykkyyn, köyhät kyykkyyn..- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa..
Ne ovat Kokoomuslaiset jotka köyhiä kyyköttävät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa..
Ne ovat Kokoomuslaiset jotka köyhiä kyyköttävät.Purra on kyllä sen tyylisiä lauseita heitellyt.
- Anonyymi
Vasureissa persulla riitäisi jatkuvaa moittimista:
Sosialistit, punavihervasurikommariwokettajat- Anonyymi
..minun rahat... Minun Rahat..
- Anonyymi
Minun konservatiiviset, löyhäpäiset oikeistopersuarvoni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viherkommarihomon rahat on KELA:n ja Sossun rahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viherkommarihomon rahat on KELA:n ja Sossun rahoja.
Ei ainakaan minun rahani, joka olen pesunkestävä punavihervassarikommari. Muutama satatonnia tileillä ja muutenkin ok.
Persurukkaset lyövät ihmisiä Kelalla ikään kuin se olisi heidän omistamansa lyömäväline. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sinun rahat, ne ovat meidän Suomalaisten rahat !
- Anonyymi
Olkaa tamperelaiset tyytyväisiä kun teillä on siellä elätettäviä. Kasvattaahan se samalla Suomen suosituimman kaupungin väkilukua jolla patsastella.
- Anonyymi
Yrittäisit itse olla tyytyväinen oli sinulla elätettäviä tai ei.
Keski- ja parempituloiset käyttävät verovaroja palveluihin kuitenkin eniten. - Anonyymi
Tamperelaiset punikit antaa persettään mamuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tamperelaiset punikit antaa persettään mamuille.
Sinulleko pitäisi. Ei kiotos ja ihmisillä on valinnanvapaus.
- Anonyymi
Vihervassuilta ei saa kysyä toimeentulo kysymyksiä koska kaikki on fattan asiakkaita.
- Anonyymi
Oikeistopersu kuluttaa tulevien sukupolvien elinmahdollisuuksia ja romuttaa rakennettuja järjestelmiä.
Hesarin tilaamassa gallupissa kepu on jo mennyt kannatuksessa persujen ohi. Ei näytä mamutuspelottelu auttavan. - Anonyymi
Kysyisit niin tietäisit, luulisit vähemmän.
Opiskelu ja tiedonhankinta ei ole perssuvakin heiniä.
Ojaan on kaatuneet ilman oppia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeistopersu kuluttaa tulevien sukupolvien elinmahdollisuuksia ja romuttaa rakennettuja järjestelmiä.
Hesarin tilaamassa gallupissa kepu on jo mennyt kannatuksessa persujen ohi. Ei näytä mamutuspelottelu auttavan.ai menikö maaliset tampereen äänestyksessä kärkeen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai menikö maaliset tampereen äänestyksessä kärkeen ?
Äänestys on vasta sunnuntaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hesarin tilaamassa gallupissa kepu on jo mennyt kannatuksessa persujen ohi. Ei näytä mamutuspelottelu auttavan.Vihervasurihomot imee mamun moloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasurihomot imee mamun moloa.
Omaasi ei taida imeä kukaan. Taitaa näivettyä kuivuudessa.
- Anonyymi
Kukaan ei käsitä kysymystä,
FAKTAA , miksi muualta tulleilta, ei suomen kansalaisilta, ei vaadita samoja asioita , lakeja ja asetuksia?
Koska mamu on muuttanut pois kulujen takia?
KÄSITÄTTEKÖ?- Anonyymi
Samat on asetukset ja vaatimukset. Kun pakenee maasta tarvitseekin tukea enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat on asetukset ja vaatimukset. Kun pakenee maasta tarvitseekin tukea enemmän.
Pakenen Syyriaan ja menen siellä Syyrian Kelaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakenen Syyriaan ja menen siellä Syyrian Kelaan.
Siellä on omat lakinsa, järjestelmänsä ja sääntönsä, mutta tervemenoa vain sinne olemaan maassa maan tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hellanlettas, onko?
Ootko tyhmä, vai näytteletkö vain? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hellanlettas, onko?
Ootko tyhmä, vai näytteletkö vain?Viisaus on määre johon persu ei pysty.
Lue niin opit tai jäät persuksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on omat lakinsa, järjestelmänsä ja sääntönsä, mutta tervemenoa vain sinne olemaan maassa maan tavalla.
Ihan totta onko Syyriassa omat lakinsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta onko Syyriassa omat lakinsa?
Sitä persu ei varmaan tiedä kun sinne haikailee.
- Anonyymi
Oikeasti ne saa tsiljardi euroa taloon ja biljardi euroa joka päivä kaikkeen muuhun.
- Anonyymi
Ei näytä monikaan haluavan käsittää.Alkavat vaan haukkua Persuja.
En ihmettele yhtään että on rasismia.Kyllä tuollainen mamujen hyysääminen saa monen vihaamaan näitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näytä monikaan haluavan käsittää.Alkavat vaan haukkua Persuja.
En ihmettele yhtään että on rasismia.Kyllä tuollainen mamujen hyysääminen saa monen vihaamaan näitä.Et varsinaisesti tiedä mitään vaan alat heitellä oletuksia sisältäviä kysymyksiä, joihin et edes halua vastauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan tarvitsee? Loppuikänsä-kö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan tarvitsee? Loppuikänsä-kö?
Tilanteet ovat erilaisia
- Anonyymi
Pitäisi perustaa sellainen valtio kun Vihervassulandia. Siellä kukaan ei tekisi työtä vaan kaikki eläisi auringon valolla ja käyttäisi ekotuotteita.
Kuinkahan monta päivää valtio pärjäisi?- Anonyymi
Persujen ihannoima Trump koittaa hoitaa hommat vanhoillispersulaisilla tavoilla. Ei kovin hyvältä näytä.
- Anonyymi
Trump haluaa palata niin menneeseen, että varmaan toivoo, että joku keksisi
hörykoneen uudelleen ja se saisi aikaan talouden nousun. - Anonyymi
Työ, sehän on typerää nykykäsittein.. Saksiakin valmistetan miljardeittain. Purrallakin on varman kymmenet.
Työn pitäisi olla luonon kanssa sopusoinussa.
Tee sakset, jotka kestää muutaman sukupolven. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen ihannoima Trump koittaa hoitaa hommat vanhoillispersulaisilla tavoilla. Ei kovin hyvältä näytä.
Se on kauheata kun kelan 4000 käsittelijää jää työttömäksi , amerikoissa se on sadoissa tuhansissa 🤔 näin se tekoäly hävittää joutavat suojatyöpaikat 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kauheata kun kelan 4000 käsittelijää jää työttömäksi , amerikoissa se on sadoissa tuhansissa 🤔 näin se tekoäly hävittää joutavat suojatyöpaikat 🤣🤣🤣
Satoselle pehmiteltävän suojatyöpaikan hinnalla palkkaisi tehtävään paremman henkilön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump haluaa palata niin menneeseen, että varmaan toivoo, että joku keksisi
hörykoneen uudelleen ja se saisi aikaan talouden nousun.Suomi poika on hyvin ajan hermolla.
Sote uudistus palauttaa meidät 1900 luvun alkuun.
Vaikka lääkäreitä on enemmän kuin koskaan.
Tässä on vaaransa,et lääkärit putoo realiteetit.
Ei aina voi kuoria kermaa päältä.
Katoo käytännön sujuvuus.
- Anonyymi
Mutta vain Tampereella...
- Anonyymi
Tod.näk yksikään juhlapaikanhakija ei ole joutunut muuttamaan pienempään luukkuun tai halvemmille neliöille !
- Anonyymi
Olet kohtuuton ja ilkeä.
- Anonyymi
Saman luulisi koskevan vanhaa kulttuuriväkeä jotka eivät rikastuta muita kuin asianajajia.
- Anonyymi
Vihervassulandian loppu olisi helposti arvattavissa. Nämä "luonnonlapset" kuolisivat nälkään kuukaudessa.
Heidän onnekseen meillä on sossu joka takaa sen että he pystyvät jakamaan älytöntä ideologiaansa ja uskottelemaan muillekin että kapitalisti siat on kaikkeen syypää.
Olen luonnonlakien kannalla. Siinä mielessä minäkin olen vihreä.- Anonyymi
Niin. Nythän potilaatkin kuolevat hoitojonoihin. Oikeistolaisuus saa siten karsittua turhia rönsyjä ja yhteiskunnan kuluja voidakseen keventää varakkaiden verotusta,. Hyväosaiset voivat hoitaa pikkupipejään yksityisellä, joista kustannuksista veronmaksaja maksaa osan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Nythän potilaatkin kuolevat hoitojonoihin. Oikeistolaisuus saa siten karsittua turhia rönsyjä ja yhteiskunnan kuluja voidakseen keventää varakkaiden verotusta,. Hyväosaiset voivat hoitaa pikkupipejään yksityisellä, joista kustannuksista veronmaksaja maksaa osan.
et salli mitään ennakointia hoitoihin , koska ne ihmisoikeudet !!!
joten turha itkeä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et salli mitään ennakointia hoitoihin , koska ne ihmisoikeudet !!!
joten turha itkeäJos tarvitsee hoitoa tulisi perustuslain mukaan sellaista saada. Myös niiden, jotka eivät käy, tai, joilla ei ole varaa käydä markkinalääkäreillä hoitoa ostamassa.
- Anonyymi
Niin,
mutta moniko mamu on muuttanut halvempaan?- Anonyymi
Luulisi, että heidät on alun perinkin majoitettu halvinpaan mahdolliseen mutta mene kysymään viranomaisilta tai heiltä itseltään jos asian vuoksi yöunesi menetät ja se kaihertaa päivästä toiseen mieltäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi, että heidät on alun perinkin majoitettu halvinpaan mahdolliseen mutta mene kysymään viranomaisilta tai heiltä itseltään jos asian vuoksi yöunesi menetät ja se kaihertaa päivästä toiseen mieltäsi.
se joka niistä hyötyy , käärii rahat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulis ja luulis,
et käsitä reppana pointtia, no et tietenkään, antaa olla .
lue aloitus uudestaan ja koita edes käsittää, tai luetuta jollain täysjärkisellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulis ja luulis,
et käsitä reppana pointtia, no et tietenkään, antaa olla .
lue aloitus uudestaan ja koita edes käsittää, tai luetuta jollain täysjärkisellä.En ole missään ökytaloissa pakolaisten nähnyt asuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö.höpö..että olisi majoitettu halvimpiin asuntoihin.
Eihän niille kelpaa mikään halpa asunto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö.höpö..että olisi majoitettu halvimpiin asuntoihin.
Eihän niille kelpaa mikään halpa asunto.Jos väität noin, esitä siitä todiste.
- Anonyymi
Mikähän tuonkin mieltä kalvaa oikeasti. Minua on häirinnyt asumiasiassa enemmän avustukset omistuasujalle. Asumistuki ja korkovähennykset nimeltä mainiten.
- Anonyymi
mutta asumistuki on se kaiken pahan alku ja juuri , muuten ei olisi asunto kuplaa syntynyt !
- Anonyymi
Nythän se loppuu. Hyvä hallitus!!
- Anonyymi
Edellisen hallituksen aikaansaannos.
- Anonyymi
Suomeen muutti vuonna 2024 kaikkiaan 63 049 henkeä. Määrä oli tilastointihistorian toiseksi suurin.
22.1.2025
- Anonyymi
Maahanmuuttajat kertovat, miksi he päätyvät asumaan lähiöihin: jo nimi voi estää asunnon saamisen keskustasta
Lähiö on maahanmuuttajallekin hyvä asuinalue, kunhan tarpeelliset palvelut ja mahdollisuudet löytyvät. Kaupunkisuunnittelulla ja kaavoituksella on myös oma roolinsa.
Yle 8.9.2023- Anonyymi
ai että et voi ostaa asuntoa 🤣🤣🤣 kyllä demarien vukra kämppiin pääsee ja samoin jeesustelijoiden , kaikki saavat asumistuet itselleen 😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai että et voi ostaa asuntoa 🤣🤣🤣 kyllä demarien vukra kämppiin pääsee ja samoin jeesustelijoiden , kaikki saavat asumistuet itselleen 😠
Minulla on oma asunto.
- Anonyymi
Miksi mamut pitäisi asuttaa keskustan kalliisiin vuora-asuntoihin?
Ai niin. Hehän ovat kunniakansalaisia.- Anonyymi
Maahanmuuttajia on erilaisia, mikä persulle on vaikea käsittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maahanmuuttajia on erilaisia, mikä persulle on vaikea käsittää.
yksikään matu ei jäänyt pikkukyliin vaan suuret kaupungit oli päämäärä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yksikään matu ei jäänyt pikkukyliin vaan suuret kaupungit oli päämäärä
Pienillä paikkakunniilla tuntevat olonsa syrjäytyneiksi ja haluavat kaltaistensa pariin.
- Anonyymi
Niin että parhaat keskusta vuokra asunnot pitäisi antaa mamuille kun ne on erilaisia.
Vihervassarin logiikka on päärynän ja dinosauruksen välimaastossa. Tyhmiähän te olette mutta kaikkihan sen tietää.- Anonyymi
Kukin asuu siellä missä asuu.
Itse asun omistamassani asunnossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin asuu siellä missä asuu.
Itse asun omistamassani asunnossa.Onko pakko, kukaan ei osta?
Suomi on myymättömien asuntojen maa. Jopa 1.2 miljoonaa on pakkoasuttuja,kukaan ei huoli.
Oma asunto= Vankila. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pakko, kukaan ei osta?
Suomi on myymättömien asuntojen maa. Jopa 1.2 miljoonaa on pakkoasuttuja,kukaan ei huoli.
Oma asunto= Vankila.Minulle oma asunto on vapautta ja rauhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle oma asunto on vapautta ja rauhaa.
Ole ja tyydy siihen. Maailma vain toimii kapitalismin periaatteella.
Asunnon saa jokainen, jos haluaa. Ongelma on, että ittuako teet korvesa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle oma asunto on vapautta ja rauhaa.
asut maalla ja asuntosi arvo on muutamia tonneja 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
asut maalla ja asuntosi arvo on muutamia tonneja 🤔
Kivenheitön päässä keskustasta.
- Anonyymi
On voi kuin ihmetellä miten tänne haalitaan ihmisiä pois omasta kutuurista.
Luvataan maat ja taivaat.
Totuus on toinen. Paperisota loputon.
- Anonyymi
Jäänne koloanismin ajoilta. Persut, maailma on muuttunut.
Herruus oikeutti tuhoamaan ns. Alempiarvoisia.
Elämäsi menee huonosti persnorko, riippumatta kuka asuu missäkin.- Anonyymi
ai suomalaiset valloitti maailman ? kyllä suomi on köyhien pakopaikka , täällä ei ole veristä kilpailua .
jos huonompaa ainesta tuodaan maahan niin täällä menee kaikilla entistä huonommin !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai suomalaiset valloitti maailman ? kyllä suomi on köyhien pakopaikka , täällä ei ole veristä kilpailua .
jos huonompaa ainesta tuodaan maahan niin täällä menee kaikilla entistä huonommin !!!Persuja huonompaa ainesta on vaikea löytää.
- Anonyymi
Kerroppa vihervassu missä suomi on harjoittanut koloniaslismia.
Ensin ruotsin vallan alla kyykittiin sitten venäjän.
Missä välissä suomalaiset on alistanut muita kansoja?
Vihervassu on nukkunut koulussa tai sitten vaan tyhmä.- Anonyymi
Luepa historiaa uudelleen. Me olimne Ruotsalaisia. Se on lähtökohta.
Opiskele persu.
- Anonyymi
Vuokria nostetaan taas markkinoitten vuoksi kun rikkovat väliovia avainten puutteessa 😡Äiti äiti huudellaan.
- Anonyymi
Minulla olla vaan neliä miten mahtua yksin tähä isoon asuntoon mina vaan kusua missä tasiarvio missä kyhtyys . Tukia en saa kun 2500€ se riitä ei mina kallis eläma
- Anonyymi
Imitaatioyritelmäsi ei ole hauska yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imitaatioyritelmäsi ei ole hauska yhtään.
Mua naurattaa iltaisin
- Anonyymi
Vihervassu kirjoittaa historiaa uusiksi. Sillä tämä toistaitoinen pystyy perustelemaan kieroutuneen maaimansa ja sen ettei työt kiinnosta.
- Anonyymi
Ruotsin kruunun ja Venäjän vallan aikana saamelaisiin kohdistettiin laajamittaista sortopolitiikkaa, kuten assimilaatiota, maiden haltuunottoa ja elinkeinojen rajoittamista.
- Anonyymi
KAIKKI PUOLUEET SAMAA PASKAA!!
Eu'n luopioita, matujen mielistelijöitä,
hävettäviä luopioita!
Alkaa olla aika normaalien Suomalaisten tajuta mistä
leikkaukset ja verojen korotukset todella johtuvat!
Eu'sta ja matuista!
Miljardeja kumpaankin VAJAASTA VEROKANNASTA!!
Kun ei ole niin ei ole, MUTTA?!
Että sellaista PASKAA!!- Anonyymi
Sinuako pitäisi mielistellä?
Jokainen on syntyessään mamu tähän maahan.
- Anonyymi
Nunnukat ovat aina kännissä joten nämä poronmunanpurijat puhuu mitä sattuu.
- Anonyymi
Siellä etelämpää ja ulkomaiset turistitkin käyvät riesaksi asti nunnukoimassa.
- Anonyymi
Kutsuvat itseään koulutetuiksi ja älykkäiksi mutta
valitsevat sellaiset oppipojat edustamaan Suomea kuin
tämä Aaltola ja Toveri!!
Ihan turha syyttää muita kuin itseään omaa heikkoa ja epävarmaa kansaa!
Lisää tulette saamaan maksettavaa eu'hun ja tuplasti matuja/ mamuja lisää mutta ETTE SIIRTOLAISIA! - Anonyymi
Ihan sama mikä on ketjun otsitkko,
pakkomielteiset elämässään ja ihmissuhteissaan epäonnistujat,
ja vähäjärkiset kääntävät jokaisen asian aina pakkomielteeseensä.- Anonyymi
Jotkut tyhmät Suomalaiset eivät ymmärrä miten asiat liittyvät toisiinsa!
Sen kaiken ja ymmärtämättömyyden takia Suomi on aina vaan paskempi maa kuin ennen, heh! Menee vaan yhteen paskaan suuntaan koko ajan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut tyhmät Suomalaiset eivät ymmärrä miten asiat liittyvät toisiinsa!
Sen kaiken ja ymmärtämättömyyden takia Suomi on aina vaan paskempi maa kuin ennen, heh! Menee vaan yhteen paskaan suuntaan koko ajan!Oikein tulkattuna, tarkoitat varmaan ostaneesi asunnon sijainniltaan väärästä paikasta. Ympäristöösi on muuttanut erimielisiä ja värisiä.
Hinnaltaan edulliseen kohteeseen, kuten hallitus ohjaa.
Asuntosi arvo on odotuksistasi huolimatta taantunut.
Sinua perspolo ituttaa oma tyhmyytesi jonka kohdistat tiettyyn ihmisryhmään.
- Anonyymi
Kusettavat ja vuokraavat asuntoja eteenpäin esim airbnb:ssä. Nostavat tuet ja vuokraavat ilmaisia asuntojaan eteenpäin.
Kaikki ei ole niin kaunista kuin sinisilmäinen suomalainen luulee...- Anonyymi
Kantisvuokralaiset saattavat pistää koko asunnon päreiksi kattoa myöten tai jättää asumisajan sotkut siivoamatta, jolloin tarvittaisiin joku ekspertti, kuten Auri Kananen lapioimaan roskat ulos ja puhdistamaan pinnat tai remonttihenkilö korjaamaan rikkomisesta aiheutetut vauriot
- Anonyymi
Niinpä, katsoppa peiliin.
- Anonyymi
Kyllä! Monet, ei koskaan kaikki tietenkään,
mutta monet ulkomailta maahanmuuttajamaista tulleet kusettavat kaikessa mahdollisessa tavassa ja niin paljon kuin pystyvät!- Anonyymi
Riippuu tklanteista. Melko muhkeita varoja oikeistoedustajatkin ovat kähmineet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu tklanteista. Melko muhkeita varoja oikeistoedustajatkin ovat kähmineet.
Pekka Haaviston sijoitusasuntoihin saa asumistukea joissa asuu hänen h-kaverit!
- Anonyymi
Niitä oikeisto edustajia on muutama,
mutta niitä kusettavia maahanmuuttajia on valtava määrä, ei voi tietää prosenttuaalista määrää mutta
se on tosiaan valtava ja se kusetus on kaikessa mahdollisessa muodossa!
Sen hintalappu Suomalaisten verokannalle on merkittävä,
puhumattakaan niistä miljardeista joita menee niihinkin maajanmuutajiin jotka eivät varsinaisesti kuseta mutta suunnilleen kaikki laskut maksaa verokanta!
Jos ei olisi eu'ta koskaan ollut ei olisi nyt miljardien vaje ongelmia joidenka takia on leikkauksia ja verojen korotuksia ja uusia veroja! MILJARDI KAUPALLA!- Anonyymi
Teitä tyhmiä persnorkkoja on tasan 7.9%.
Huomenna vähemmän.
Äänestä, sinä olet vallan kahvassa.
- Anonyymi
Pääasia että persut voittaa vihervassarit.
Vaaleissa, älykkyydessä ja yhteiskunta kelpoisuudessa.- Anonyymi
Huonolta persuilla näyttää ainakin paikallis- ja aluepolitiikassa.
- Anonyymi
Agenda 2030 etenee.Väestönvaihto,ettekö jo näe?
- Anonyymi
Sehän on luonnollista kuten ylempänä kommentissa on todettu. Taantuvat lajit väistyvät vahvempien ja elinvoimaisempien tieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on luonnollista kuten ylempänä kommentissa on todettu. Taantuvat lajit väistyvät vahvempien ja elinvoimaisempien tieltä.
Jep, persut tippuu iisää kehityksestä. Taantumus on perstapa asioida.
- Anonyymi
Työperäinen maahanmuutto on muuttunut työttömyysperäiseksi maahanmuutoksi ja asumistueksi ,kyllä Kelalla ja sossulla asiakkaita riittää. Yli 600 000 nitä on tullut Suomeen ja lisää on tulosssa.Suomi on muuttunut Ruotsin kaltaiseksi , rikollisuus ja murhat sekä tapot lisääntyy meillä koko ajan.
- Anonyymi
Tippuu,tippuu,persut tippuu.
😁
- Anonyymi
Voittaa aina vassut ja ryysyläiset joita ei huolita töihin mielipiteidensä takia.
- Anonyymi
Ei liene kenellekään epäselvää kuinka käy. Persu , valmistaudu romahdukseen.
- Anonyymi
Kannattaa ihmiset muistaa, että suomessa on paljon kantasuomalaisia elämäntapa työttömiä jotka ovat nyt hätää
Kärsimässä. Tietysti nyt on tullut paljon työttömiä jotka haluavat takaisin työelämään.- Anonyymi
Kjinkahan paljon noita elämäntapatyöttömiä on, viisastelija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kjinkahan paljon noita elämäntapatyöttömiä on, viisastelija?
Ainakin täällä maalla vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi
Suomi on henkisesti ryövätty maa,
nykyään Itä-Eurooppalainen sellainen,
tosin poikkeuksellisesti myös kuin heikko EU-Länsimaa
johon on dumpattu kymmeniä tuhansia maahanmuuttajia
vastoin Suomalaisten tahtoa!
On sellainen sekasikiö Itä-Euroopan Lähi-Itä,
sellainen oikeen vastenmielinen EU'n prostituoitu
jonka rahatkin on vienyt pimp-eu!- Anonyymi
Älä jaksa. Suomessa ei maahanmuuttajia ole nimeksikään niin paljon kuin joissain entisissä, kolonialistisissa Länsi-Euroopan valtioissa. En ymmärrä kommentin ajatusjuoksua ollenkasn. Persuoikeisto tuntuu kuitenkin haluavan viedä maata jonnekin mennrisyyteen.
- Anonyymi
Suomen henkisen resilienssin ja ryhdin lamauttaa huono hallitus ja sen tekemät eriarvoistavat valinnat.
- Anonyymi
Voit muuttaa aina pois? Mikset muuta?
- Anonyymi
Monella ei ole mahdollisuutta muuttaa paskasta Suomesta pois! Matutkin ovat vain murto-osa kaikista jotka ovat onnistuneet lähtemään pois omista paskoista maistaa!
Jotkut maat ovat paskoja ja jotkut eivät!
- Anonyymi
Onko rasisteilla käynyt mielessä, että se tuntematon valkoihoinen naapuri voi myös olla maahanmuuttaja? Vai teettekö rasistit johtopäätöksenne ihonvärin perusteella? Mistä rasistit tiedätte kaikkien naapureittenne taustat? Tajuatteko persu rasistit kuinka nurkkaan teidät on ajettu, byääääh
- Anonyymi
Ei ne kaikki mamutksen vastustajat mitään rasisteja ole ollenkaan, TIETENKÄÄN! VAAN REALISTEJA!
Paha kohtalo Suomella! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne kaikki mamutksen vastustajat mitään rasisteja ole ollenkaan, TIETENKÄÄN! VAAN REALISTEJA!
Paha kohtalo Suomella!Mamut eivät ole suurin ongelma vaan tyhmät ja pikkusieluiset, omien napojensa ympärillä pyörivät, näköalattomat ihmiset. Oikeistohallinto luo populalle sellaisen alustan.
- Anonyymi
Tälläiset asia jotka ihmetellen kyseenalaistavat kysymyksillä esim. maahanmuutajien vähemmistöjen ym. tuet ja muut yhteiskunnaliset avut. No sehän on muutamien puolueiden poliitikkojen hiljaisesti hyväksymä vaiettu aihe, mistä ei saisi puhua ollenkaan. Sitten jos joku tuo julki ollaan niin paheksuvia ja moraalisoivia että voi voi miten kehtaavat noin sanoa.
- Anonyymi
Mistään muustahan persut eivät ole vuosien mittaan lallattaneet kuin mamuista ja vain omista vääristyneistä näkemyksistään. Kyllä maahanmuuttajien asioista kaikki ovat olleet kiinnostuneita ja ymmärtäneet asian yhteiskunnassa. Persujen asenne tilanteessa ei ole ollut rakentava koskaan.
- Anonyymi
Tuon on juuri totta,
vertaa suomalaiseen edunsaajaan , mamuja ym. ulkomaalaisia,
niin,
missä on tasavertaisuus.
Tämä on yhteisellä sopimuksella vaiennettu.
Kaikki jotka työskentelevät heidän kanssaan tietävät totuuden.
He ohittavat aina oman maan kansalaisen, tästä ei saa tietenkään puhua........ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon on juuri totta,
vertaa suomalaiseen edunsaajaan , mamuja ym. ulkomaalaisia,
niin,
missä on tasavertaisuus.
Tämä on yhteisellä sopimuksella vaiennettu.
Kaikki jotka työskentelevät heidän kanssaan tietävät totuuden.
He ohittavat aina oman maan kansalaisen, tästä ei saa tietenkään puhua........Väität asioita ilman todisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väität asioita ilman todisteita.
Tuolla on tosi tilastoja mamujen saamista Kelan saatavista jotka ovat lähes tasan 2x enemmän kuin alkuperäisten Suomalaisten!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla on tosi tilastoja mamujen saamista Kelan saatavista jotka ovat lähes tasan 2x enemmän kuin alkuperäisten Suomalaisten!!
Jotkut supisuomalsiset saavat Kelasta tukia 9000 euroa kuukaudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Alkuperäiselle" suomalaiselle on maksettu tukia jo ennen syntymää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut supisuomalsiset saavat Kelasta tukia 9000 euroa kuukaudessa.
Jos on niin suur-perheelle ja sairaille, jos on??
Niin silloin ne vastaavat matujen saavat €18.000!!
Ymmärrätkö tilastoja mitä tarkoittaa 2x enemmän
KESKIMÄÄRÄISESTI oli pienempi tai suurempi summa
Matut OVAT 2x ENEMMÄN!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väität asioita ilman todisteita.
Herää unestasi ja palaa oikeaan reaalimaailmaan ja ota selvää, ai niin et pysty kun jänkytät vaan täällä....
- Anonyymi
Persujen kannatus nolla, jengi on rikollista ja lapsen hyv***ikäytöstä tuomittua sakkia. Silti soitetaan suuta kuin maailman omistajat.
- Anonyymi
Perseet ovatkin samaa paskaa kuin muutkin,
siinä se ongelma onkin, heikot ja epävarmat
Euroopan Valheiden Unionin juoksupojat!- Anonyymi
Teetkö työtä TrumpPutinMuskin hyväksi Euroopan yhtenäisyyden hajottamiseksi?
Se, että oikeisto on hallinnut vuosikausia on ongelma ollut. Äärioikeisto ei ole yhtään parempi vaihtoehto tilalle
- Anonyymi
PS.
Pohjalta ei enään ponnisteta. - Anonyymi
Toivottavasti Trump ihan yksin pystyisi kaatamaan koko Euroopan Valheiden Unionin!
We love America!- Anonyymi
Sinut passitettaisiin oitis pikkupurtilolla sieltä takaisin. Et kelpaisi Trumpille.
- Anonyymi
Putinkaan ei vielä ole pystynyt kaatamaan Eurooppaa vaikka onkin kasvattanut loisjoukkoa sen sisällä. Teillä äärioikeistolaisilla on sekä USA:laisia, että Venäjäyhteyksiä agitaattoreina.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732