Uskaltaako Provinssi-Rockiin ostaa lipun,vai onko vaarana, että lippu mitätöidään mielipiteen takia?
Uskaltaako Provinssiin ostaa lipun?
27
352
Vastaukset
- Anonyymi
vihervasemmistolainen uskaltaa osta lipun
- Anonyymi
Tosi helppoa muutat vain mielipiteitäsi.
- Anonyymi
Sun mielipide ei ketään kiinnosta.
- Anonyymi
Onko sulla tarkempaa tietoa, että on paljonkin OSTETTUJA lippuja mitätöity? Jonkun pösilön kutsu on kuulemma joskus peruttu, mutta yritti kuulemma silti väkisin tunkeutua sisälle. Joku ilmajokinen persu kuulemma.
- Anonyymi
Junteille porttikielto, muutenkin jokaiseen kaupunkiin.
- Anonyymi
Sekun olis mahdillista. Atriakin olis paljon parempi työpaikka.
- Anonyymi
Siis, kysytkö oikeesti, tuollaista täällä?
Etkö itse Osaa tehdä , edes tuollaista päätöstä🦧🦧
Jospa kysyt, vanhemmiltasi, josko nekää osaavat vastata, kun sinullekin on nuon vaikeaa🤭🤭😅- Anonyymi
Persuulla tahtoo aina takuta, kun pitää ottaa kantaa.
- Anonyymi
Olen tulossa, mutta aidan yli.
- Anonyymi
Ja sitten Provinssi käräjille jos poistavat alueelta. Niin ne tekee persujen kansanedustajatkin.
- Anonyymi
Alaikäinen Taleban-teloittaja haki Suomesta turvapaikkaa sillä hänelle oli jo sovittu kesäduuniakin Provinssista mutta Suomen julma ja raaka hallitus esti hänen turvapaikkansa . Eikö maailmassa ole enää hyvyyttä kun raaka teurastajakaan ei pääse enää Suomeen viettämään eläkepäiviään oltuaan täällä vasta 9 vuotta lomalla?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4fa7e84a-f2f5-4e68-a317-fdde8e3948e0- Anonyymi
Olikohan siltikään?
- Anonyymi
Moniin maihin ei ole asiaa, jos vaikka rattijuopumus 10 vuoden takaa.
- Anonyymi
Isänmaallisia ei ehkä päästetä provinssiin, se on väärin.
- Anonyymi
Eiköhän nekin pääse, jos vaan on voimassa oleva lippu?
- Anonyymi
en itse uskalla ostaa kun olen hetero.
- Anonyymi
…niin, ei pari kokeilua vielä homoksi tee.
- Anonyymi
En osta, en osta
On niin epämääräistä touhua. - Anonyymi
Pääseekö provinssiin, jos luulee että sukupuolia on vain kaksi?
- Anonyymi
Persu on porsas vajaa
- Anonyymi
Lipun joutuu valitettavasti ostaa, ei sinne niin vain “pääse”, vaikka persut kyllä niin luulee. Jopa kansanedustaja.
- Anonyymi
Parempi ku pysytte poissa. Vettä sataa kumminkin kaatamalla niskaan ja vitutuksen kruunaa haitallinen homo-transupropaganda. Miksi ihmeessä tollaselle festarille kukaan toimivia aivosoluja omistava edes haluaisi?
- Anonyymi
Varmasti nyt uskaltaa, tuon kaiken hulabaloon jälkeen.
- Anonyymi
Paskaa musiikkia kaiken lisäksi, Rock -karisi nimestä jo vuosia sitten ja samalla 99% esiintyjistä muuttui enemmän pop/rap/indie ja EDM artisteiksi. Onneksi tuolla tuli käytyä huvin ja työnkin puolesta nauttimasta" Wanhasta Rockfestarista "useat kerrat vuosina 1990-2008
- Anonyymi
Vaimon kaveriksi pitää ilmeisesti lähteä, pohjia pitää ottaa riittävästi, niin jaksaa paremmin katella, sinitukkaisia uistinnaamoja.
- Anonyymi
Voit bongailla eri merkkejä: löytyykö Rapalaa, Nils Mastersia, Lottoa.. saattaa löytyä jopa pilkintävieheitä.
- Anonyymi
En menisi enää provinssiin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1171852
- 881449
- 1351423
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844