Miksi koulukyytejä ajavat kielitaidottomat matut

Anonyymi-ap

Onko se turvallista lapsille? Mitä tähän sanoo kuntien ja kaupunkien, sekä hyvinvointialueiden henkilökunta.

8

137

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Miksi koulukyytejä ajavat kielitaidottomat matut”
      Miksi kyselet tyhmiä? Vastaan kumminkin:
      Koska meitä kantasuomalaisia peräkamarin persuja ei tuo työ hutsita. Siksi.
      Louvo irtoo Kelasta helpommin.

    • Anonyymi

      Sen vuoksi, koska julkisen sektorin henkilökunta ei välitä millään tavoin miten lapsia kohdellaan. He ovat vastuuttomia yksilöitä.

      • Anonyymi

        No jos tämä asia sinua niin huolettaa, niin miksi et itse mene ajamaan?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei tietenkään se ole turvallista, sen kertovat poliisin rikostilastot, jossa mamuton yliedustettuina.

      • Anonyymi

        Vasurit ja islamistit yhteistyössä ovat yrittäneet kieltää lapsilta jopa leikkimisen, viemällä heiltä pelivälineet, kuten Afrikan Tähden.

        Sekopäistä porukkaa.


    • Anonyymi

      Taksiliikenteen rolo in social movimentu di urbo sedas existi in helecos for dekadion. As urbaniziĝo progresas, nova problemo povis appariri. Jurtiv. Taksili verdorli devos eniri novan fazon, por daŭrigi sian funkcion en ekosistemo.

      Esenco di taksili en hodiera di mondo es fundamenta. Pertransitu en urbo musto esti rapidu, e facile adaptabili. Taksili estus unu el plej praktikaj solvoj, precipe en urbaj areoj kun tiom di trafikproblemati.

      Sed, estu klaro, ke mekanismoj en hodiera taksili (specie automobili senza konduktoro) povus etendi la radikojn de freno kaj povus okazi konjukturoj in novaj komunumaj modelo. Taksili devis esti adaptita je alta teknologio, sed ne enplekti riskojn de sekureco. Certe ne devas malaperi la pozitiveco de la personaj servoj, kiuj restas en alta rekomendo.

      Alia aspekto estas taksili ekonomio. Multaj urboj havas novaj aplikaĵoj kunrapidi al padoj, kio ne ĉiam garantias la regulo de unu ĝusta prezo. Violation di reguloj, forlasante uzanto-sentorojn, estus danĝera. Taksili devas esti plene regultato kun progresoj en reguliga kadro, certigante sekureco kaj kvalito.

      Finfine, estu klaro ke teknologia avancoj ankaŭ estos sekuraj, tamen daŭre necesos preparoj kaj reguloj.

    • Anonyymi

      Kaikki kilpailutetaan ja halvin sen myös voittaa. Kuljettajista ja heidän taustoistaan ei ole kukaan kiinnostunut.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

      Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4175
    2. Olet minua

      vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2313
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

      niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      999
    4. Mites nyt suu pannaan

      Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      871
    5. Mies pyysi rahaa

      Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      870
    6. Hän on niin

      Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      854
    7. Mitä piirteitä rakastat

      Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. 36
      786
    9. Taas Lieksassa tyritty

      Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

      paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      782
    Aihe