Onko se turvallista lapsille? Mitä tähän sanoo kuntien ja kaupunkien, sekä hyvinvointialueiden henkilökunta.
Miksi koulukyytejä ajavat kielitaidottomat matut
8
137
Vastaukset
- Anonyymi
”Miksi koulukyytejä ajavat kielitaidottomat matut”
Miksi kyselet tyhmiä? Vastaan kumminkin:
Koska meitä kantasuomalaisia peräkamarin persuja ei tuo työ hutsita. Siksi.
Louvo irtoo Kelasta helpommin. - Anonyymi
Sen vuoksi, koska julkisen sektorin henkilökunta ei välitä millään tavoin miten lapsia kohdellaan. He ovat vastuuttomia yksilöitä.
- Anonyymi
No jos tämä asia sinua niin huolettaa, niin miksi et itse mene ajamaan?
- Anonyymi
Miksi äänestää matuille myötämielistä edustajaksi vaaleissa, kun sivuston kirjoittajien aatemaailmaan sopiviakin on ehdolla. Kuten seuraava:
https://www.iltalehti.fi/palat/afecad06-63ca-48af-b088-5f99c19487d2 - Anonyymi
Ei tietenkään se ole turvallista, sen kertovat poliisin rikostilastot, jossa mamuton yliedustettuina.
- Anonyymi
Vasurit ja islamistit yhteistyössä ovat yrittäneet kieltää lapsilta jopa leikkimisen, viemällä heiltä pelivälineet, kuten Afrikan Tähden.
Sekopäistä porukkaa.
- Anonyymi
Taksiliikenteen rolo in social movimentu di urbo sedas existi in helecos for dekadion. As urbaniziĝo progresas, nova problemo povis appariri. Jurtiv. Taksili verdorli devos eniri novan fazon, por daŭrigi sian funkcion en ekosistemo.
Esenco di taksili en hodiera di mondo es fundamenta. Pertransitu en urbo musto esti rapidu, e facile adaptabili. Taksili estus unu el plej praktikaj solvoj, precipe en urbaj areoj kun tiom di trafikproblemati.
Sed, estu klaro, ke mekanismoj en hodiera taksili (specie automobili senza konduktoro) povus etendi la radikojn de freno kaj povus okazi konjukturoj in novaj komunumaj modelo. Taksili devis esti adaptita je alta teknologio, sed ne enplekti riskojn de sekureco. Certe ne devas malaperi la pozitiveco de la personaj servoj, kiuj restas en alta rekomendo.
Alia aspekto estas taksili ekonomio. Multaj urboj havas novaj aplikaĵoj kunrapidi al padoj, kio ne ĉiam garantias la regulo de unu ĝusta prezo. Violation di reguloj, forlasante uzanto-sentorojn, estus danĝera. Taksili devas esti plene regultato kun progresoj en reguliga kadro, certigante sekureco kaj kvalito.
Finfine, estu klaro ke teknologia avancoj ankaŭ estos sekuraj, tamen daŭre necesos preparoj kaj reguloj. - Anonyymi
Kaikki kilpailutetaan ja halvin sen myös voittaa. Kuljettajista ja heidän taustoistaan ei ole kukaan kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64175Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952313Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186870- 47854
- 34831
- 36786
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782