kertokaa ja perustelkaa
asia
Onko itäkeskus arvoalue helsingissä?
13
142
Vastaukset
- Anonyymi
Itikseen ei kannata mennä, stadilaiset kiertävät itä-helsinkiä kaukaa.
- Anonyymi
miehistä tullut pelkureita helsingissä? suomalaisista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miehistä tullut pelkureita helsingissä? suomalaisista
niin?
- Anonyymi
Aito stadi löytyy nykyään idästä. Näin totesi jo 80-luvulla Stadin Arska. Tunnet kai?
Arvo Turtiainen
- Anonyymi
Miten se nyt mikään arvoalue on, jos suurin osa on maahanmuuttajia ja fattan asiakkaita ? Buahahahahahhaaaa.
- Anonyymi
Miksi niitä ei roudata Kiinaan?!
Missä on afrikkalaisten maahanmuuttajien laumat Aasiasta?!
- Anonyymi
Pitää todeta ongelmat Puhokse ostarissa ja Itä-keskuksessa josta kauppiaat lähtevät kun kauppa ei käy.
- Anonyymi
Itistäkin piti rempata niin ett sinne löytäisi ihan suomalaiset, muutkin kuin afrikkalaiset. Vieläkään ei ole remppaa aloitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itistäkin piti rempata niin ett sinne löytäisi ihan suomalaiset, muutkin kuin afrikkalaiset. Vieläkään ei ole remppaa aloitettu.
Mitä hittoa yrität selittää? Oliko sulla todellakaan mitään tähdellistä asiaa?? Minusta se ongelma itiksessä on ISO!
- Anonyymi
Meren sijainti ei tee Itiksestä paratiisia mutta haittamaahanmuutosta kylläkin parasiitin.
- Anonyymi
Isis-keskus jossa myös taliban-aukio !
- Anonyymi
Mut näyttäis olevan sinusta kiva juttu? Afrikkalaiset yms. eivät yhtään tiedä missä ovat mukana!
Mene, ja tee lapsi afrikkalaisen ÄO 60:n kanssa, ja mitä käy? Lapses saa alemman ÄO:n kun mitä kantiksilla! Sais upottaa koko Afrikan valtamereen!
Googel: south america africa dinosaur
- Anonyymi
Huom. aloittaja. Itäkeskus on kauppakeskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805519
- 1263887
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423675- 663384
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262848Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72369- 242141
- 2022055
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91638