Harmi kun paras A-studion toimittaja Petri Raivio siirtyy (siirretään?) toisiin tehtäviin Ylen sisällä.
Toivottavasti hänta saadaan vielä kuulla ja nähdä ruudussa.
A-studion Petri Raivio
12
236
Vastaukset
- Anonyymi
No todella harmi. En jaksa Sirkkasta, en Damströmiä, molemmat ovat huonoja. Sirkkanen säheltää liikaa ja A.D. on tyly.
- Anonyymi
Sama ärsytys koskee myös Jyrki Haraa. Raivio on todellakin paras, miksi Yle kostaa Persujen toimenpiteet katsojilla, kohdistaisi kostonsa oikeaan osoitteeseen!!
- Anonyymi
Toivotaan että Petriä näemme vielä. Ylellä
- Anonyymi
Ylen politiikan toimituksessa jatkaa lehtitietojen mukaan. Onneksi näin, mutta miksi A studion paras toimittaja poistetaan ruudusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylen politiikan toimituksessa jatkaa lehtitietojen mukaan. Onneksi näin, mutta miksi A studion paras toimittaja poistetaan ruudusta
Koska Tynkkynen tahtoo niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha, tästä poistettiin persujen taholta vastausviestini joka ei persuja miellytä mutta Tynkkysen mielipiteillä ja tahdolla ei ole mitään merkitystä, roskasakkia koko Sebastian Tynkkynen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha, tästä poistettiin persujen taholta vastausviestini joka ei persuja miellytä mutta Tynkkysen mielipiteillä ja tahdolla ei ole mitään merkitystä, roskasakkia koko Sebastian Tynkkynen.
Niin ja taitaa ministeri Ranne olla vielä pahempi. On hyytävän kylmä ja ilkeä nainen
Haluaa tuhota Ylen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän se siellä toimittajana pääsee tekemään persuvastaista työtä kuin juontajana.
- Anonyymi
Komea mies, silmänilo suorastaan. Älkää nyt hyvät yleläiset viekö ruudusta pois tämän tädin lempparia. Rumat ja mitättömät jätätte, häh.
- Anonyymi
Todella kiva ns.tavis, oli mukavaa katsoa ohjelmaa, ei tuonu itseään esille ja kuunteli haastateltavia. Onneks hänellä ei ollu tekokynsiä, joilla olis huitonu näyttäen niitä 🤣
- Anonyymi
Raivio A-studion ehdottomasti paras toimittaja.
- Anonyymi
Muuten hyvä, mutta puhe ajoittain epäselvää. Puhuu myös nopeasti, joten siinäkö syy epäselvyyteen. Monet poliittiset haastateltavat harrasta nopeutettua puhumista jolloin asia jää epäselväksi. Miten se Rönkä sanoikaan, puhuisitko normaalisti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243