Naisen halut?

Anonyymi-ap

Nainen, mitä haluaisit että mies tekee sinulle?
Mitä haluaisit että saisit tehdä miehelle?
Asiallisia vastauksia, kiitos.
T. A man

27

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itselläni on jäänyt monet halut vielä toteuttamatta. Niin saannin kuin tekemisen puolella.
      T. A man

• Anonyymi

Haluaisin oikeetakeskustelua, enkä vaan savottamiehien palleja ja Raimoa. Löytyiskö nainen jolta oikeesti löytyis mielenkiintoa viestitellä seksistä ja haluista?
      T. A man

• Anonyymi

Kunnon jyystöä koko viikonloppu. Yleensä miehet huonokuntoisia. 5-15min seksiä sitten kuorsataan 12h. Piereskellään ja haistaan. t. Seija

• Anonyymi

Mitä Seija haluaisi.

• Anonyymi

Ehkä toi aika riittäis jyystöä, jos ois reilusti muuta?
        Tossa jo joku kysykin mikä Seijaa kiinostais?
        Vai haluisitko ehdotuksia?
        T. A man

• Anonyymi

Mulla on ollut semmonen haave Seija, että ois koko viikoloppu seksiä. Ei pelkkää jyystöä, ois kokoajan semmonen vire ja valmius päällä. Vois koska vaan huomaa että toinenn nuoleekin tai sormettaa pöydölle kehottamaansa naista. Ois kokoaja kutina ja paljon tapahtunia. Jatkuva kiima. Siinä vois villiintyy vaikka mihin???
        T. A man

• Anonyymi

Onko muita kuin Seija, jota haluis vaihtaa ajatuksia seksistä?

• Anonyymi

Ei se pelkkä akti, vaan se että saa olla toisen ihmisen kanssa.

• Anonyymi

Olis ihan mukavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis ihan mukavaa.

Saa tehdä hyvää toiselle ja toinen sulle.

• Anonyymi

Nimen omaan. Odotusta, leikkittelyä, välittämistä ja toisen huomioon ottamista.
        Kaikkein parhaan nautinnon saa toisen kokemasta nautinnosta.
        T. A man

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimen omaan. Odotusta, leikkittelyä, välittämistä ja toisen huomioon ottamista.
        Kaikkein parhaan nautinnon saa toisen kokemasta nautinnosta.
        T. A man

Näin on. Joskus riittää läheisyys. Eikä haittaa, vaikkei yritys onnistuisi. Yritetään myöhemmin uudelleen.

• Anonyymi

Haluaisitko vaihtaa ajatuksia kokonaisvaltaisesta tyydyttämisestä?
        T. A man

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko vaihtaa ajatuksia kokonaisvaltaisesta tyydyttämisestä?
        T. A man

Tässä taisi tulla ne tärkeimmät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Joskus riittää läheisyys. Eikä haittaa, vaikkei yritys onnistuisi. Yritetään myöhemmin uudelleen.

Yritys onnisttuu aina kun yrittää oikeeta asiaa. On niin paljon muutakin kuin vain "paneminen". Onko sulla mitään jota haluisit, et oo ehkä uskaltanut ottaa puheeks tai jäänyt vasn saamatta?
        Voin sanoa, että itselläni on vielä paljon kokematta.
        T. A man

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritys onnisttuu aina kun yrittää oikeeta asiaa. On niin paljon muutakin kuin vain "paneminen". Onko sulla mitään jota haluisit, et oo ehkä uskaltanut ottaa puheeks tai jäänyt vasn saamatta?
        Voin sanoa, että itselläni on vielä paljon kokematta.
        T. A man

Ei, kyllä kaikki mistä pitää on kokeiltu.
        Tuo on totta, että seksi on paljon enemmän kuin sisään ja ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kyllä kaikki mistä pitää on kokeiltu.
        Tuo on totta, että seksi on paljon enemmän kuin sisään ja ulos.

Mä oon ikävässä asemassa, että läheskään kaikki mikä kiinnostaisi ei oo kokeiltu. Pitkä ihana, seksuaalisesti hyvin tyydyttymätön suhde alla..
        Sen oon kyllä sisäistänyt että seksiin kuuluu paljon. Ei välttämättä "panemista" ollenkaan.
        T. A man

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon ikävässä asemassa, että läheskään kaikki mikä kiinnostaisi ei oo kokeiltu. Pitkä ihana, seksuaalisesti hyvin tyydyttymätön suhde alla..
        Sen oon kyllä sisäistänyt että seksiin kuuluu paljon. Ei välttämättä "panemista" ollenkaan.
        T. A man

Itselläni on kaksikin ihmissuhdetta, jossa on seksiä. Ensimmäinen alkoi ihan fyysiseltä pohjalta, toisen kanssa on menty seksiin ja läheisyyteen. Molemmat on hyviä ystäviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa tehdä hyvää toiselle ja toinen sulle.

Just niin ajan kanssa katsella kun toinen nauttii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni on kaksikin ihmissuhdetta, jossa on seksiä. Ensimmäinen alkoi ihan fyysiseltä pohjalta, toisen kanssa on menty seksiin ja läheisyyteen. Molemmat on hyviä ystäviä.

Jonkin lainen ystävyys on mun mielestä edellytys hyvälle seksille. Ymmärrän tyydytyksen, mutta se on eri asia. Siinäkin on puolensa ja jutut, jotka on kiihottavia, mutta seksi on eri juttu. Seksi, rakkaus, ystävyys tai jonkinlainen luottamus suhde on jotenkin askelta ylempänä pelkkää seksuaalista tyydytystä.
        Kertokaa mitä haluisitte kokea hyvän seksin saralla?
        T. A man

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkin lainen ystävyys on mun mielestä edellytys hyvälle seksille. Ymmärrän tyydytyksen, mutta se on eri asia. Siinäkin on puolensa ja jutut, jotka on kiihottavia, mutta seksi on eri juttu. Seksi, rakkaus, ystävyys tai jonkinlainen luottamus suhde on jotenkin askelta ylempänä pelkkää seksuaalista tyydytystä.
        Kertokaa mitä haluisitte kokea hyvän seksin saralla?
        T. A man

Olen 26v rouva Kanta-Hämeestä.
        Haluaisin kokea usean miehen kimppanaisena olemisen.
        Haluan tuntea useat vaativat kädet vartalollani.
        T. Seikku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Seikku

= mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Seikku

Moi Seikku
        Mina kiihoittaa myös ajatus jonkin laista orgioista. Voisi olla isompi porukka naisia ja miehiä, jokaiselle jotakin. Estotonta riatastelua.
        Mitä kaikkea haluaisit että miehet (jos heitä olis useampi) tekisivät sinulle?
        T. A man

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Seikku

Voisin saada 3 äijää mukaan.Mitä meinaat Seikku.

• Anonyymi

Huomioon ottamista.

• Anonyymi

Sehän olisi hyväksikäyttöä, elli raiskaus, jos ei ottaisi huomioon vastapuola. Sanon aina, omalta osaltani saan suurimman nautinnon, kun voin antaa nautintoa.
        T. A man

• Anonyymi

Olen pohtinut tuntuisiko kenedsäkään naisesta hyvältä jos klitorista imisi tarpeeksi kauan, niin että sen saisi turpoamaan. Olisi varmasti herkempi kosketukselle sen jälkeen.
      Vähintään se olisi kaunis näky
      T. A man

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1529
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1325
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      211
      1299
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      230
      1275
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1090
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1039
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      989
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      953
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      933
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      838
    Aihe