Kristinuskoon ei kuuluu ihmisten kaataminen eikä helluntailaiset 'kaatoherätykset'.
Kaatoherätyksillä tehdään myös rahaa.
Kaataminen / kaatuminen
40
174
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntaipuhujien lupauksiin sokea usko tulee sielullisuudesta ja tunteista.
- Anonyymi
Rakkaus sisältyy tumalan tuntemiseen.
- Anonyymi
Et ymmärrämitä kirjoitat.
- Anonyymi
Amerikasta tänne 100 v. sitten tuotu helluntailaisuus ei ole koskaan ollut tervettä kristinuskoa. Sellaisiin lahkotouhuihin ei pidä sotkeentua. Paha eksytys ja heresia kyseessä.
- Anonyymi
Helluntailaisuus on syntynyt Jerusalemissa Jumalan vaikutuksella.
- Anonyymi
Kaatavatko helluntai naispuhujat myös miehiä ?
- Anonyymi
Kyllä vai ei ?
Vastaa käärmeuskovainen rehellisesti. Kukaan ihminen ei helluntaikokouksessa kaada ketään, vaan monet ihmiset, sekä miehet että naiset kaatuvat Pyhän Hengen voimasta, riippumatta siitä, onko evankelista tai saarnaaja mies tai nainen. Ylistys Jumalalle!
- Anonyymi
Huume-Eeva hoki TV7:lla hurmoksessa "Sakkara, makkara, pakaraa"....
Sakkara on Faaraoiden hautapaikan nimi Egyptisssä ja yhden Faraon äidin nimi.
Yrittikö ottaa yhteyttä vainajahenkiin, vai mistä oli kysymys? - Anonyymi
Olet aika sekaisin. Missään hengellisessä tilaisuudessa ei toki painita. Ota mielialalääkkeesi.
- Anonyymi
Ole lesta hiljaa!
- Anonyymi
Profetia kaatajalahkolaisille
Hengen miekka niittää satoa lahkopapistossa.
Psalmien kirja 78:64
Heidän pappinsa kaatuivat (hengen)miekkaan, eivätkä heidän leskensä voineet itkuja itkeä.- Anonyymi
Vääristät asioita. Et edes tunne Hengen miekkaa.
Helluntailaisuus ja useat "vapaat seurakunnat" tutkivat Jumalan ilmoitusta Raamattua. He eivät ole orjuutettuja ihmisten mielipiteisiin, eivätkä toimi ihmisten nimissä, vaan Jeesuksen nimessä.
Tästä todistavat Jumalan hengen ilmiöt Raamatun mukaisesti.
- Anonyymi
Yleisötilaisuudet ovat kaikille vapaita tilaisuuksia, joihin voi tulla ulkopuolisiakin.
Jos saat selville, missä helluntailaisten sisärpiiri kokoontuu, siellä se meno on villiä, kun niitä henkiä manataan tulemaan paikalle ja antamaan merkkejä paikallaolostaan.- Anonyymi
"tule henki - tule henki" olen nähnyt hellarikokouksessa kutsuttavan.
- Anonyymi
Pöljä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"tule henki - tule henki" olen nähnyt hellarikokouksessa kutsuttavan.
Jumala on Henki.
Joh. 4:
23. Tulee aika - ja se on jo nyt - jolloin kaikki oikeat rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa. Sellaisia rukoilijoita Isä tahtoo.
24. Jumala on henki, ja siksi niiden, jotka häntä rukoilevat, tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."
2. Kor. 3:17
- Anonyymi
Jeesus ei kaatanut ihmisiä mutta helluntailaiset henkivallat pystyvät kaatamaan.
- Anonyymi
Uskontojen Uhrien auttavan palvelun on perustanut helluntailainen mies. Sinne kannattaa ottaa yhteyttä, kun alkaa tulla niitä vaikeuksia siellä lahkoelämässä.
- Anonyymi
Ole lessu hiljaa!
- Anonyymi
Miksi sudet lampaan turkissa puolustavat kaatamista ?
Pentecostalismi toi kaatovillitykset maailmaan Azusasta alkaen.- Anonyymi
Mene, staattinen, omaan kotiisi täältä hölpöttämästä.
Mene vaikka siittämään kaksoset! - Anonyymi
Venäjän trolli taas kirjottaa sydämen kyllyydestä kristittyjä vastaan.
- Anonyymi
Helluntailaiset vääristelevät oikean helluntain tapahtumia.
Jerusalemin helluntaina 2000 vuotta sitten kukaan ei kaatuillut eikä edes horjahdellut.
Eikä kukaan molissut sekavia molotuksia sopertelevin huulin, kuten juovuksissa olevat, vaikka niin apostoleitakin silloin sanottiin.
Ap. t. 2:8
Kuinka me sitten kuulemme kukin oman synnyinmaamme kieltä?- Anonyymi
Sinäkö olit henkilökohtaisesti todistamassa helluntaita Jerusalemissa 2000 vuotta sitten?
- Anonyymi
Pakkovauvakastettu kerro mitä tapahtui Korneliuksen kodissa.
- Anonyymi
Luterilaisuuteen sisältyy aina Jeesuksen omien ja juutalaisten vainoaminen. Oppinsa mukaisesti luterilaiset pääsevät sisälle Jumalan valtakuntaan ns. kasteen kautta. Kasteessaan luterilaiset saavat uskon ja Pyhän Hengen ja kasteen lahjana osan ensimmäiseen ylösnousemukseen.
Mutta mitä Jeesus opetti: Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi...Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
Kastemalja ei ole Jeesus, vaan kastemaljojen ääreltä ja kasteen kautta nouseminen on Herran sanojen mukaan muualta nousemista lammastarhaan. Muualta, myös kastemaljoista Jumalan valtakuntaan nousseet ovat varkaita ja ryöväreitä. Näin ollen luterilaiset ovat Sanan mukaan muualta kuin ovesta lammastarhaan tulleita varkaita ja ryöväreitä.
Sana puhuu varkaista ja ryöväreitä: Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan.
Luterilaiset ovat astuneet lammastarhaan tuhoamaan ja tappamaan lampaita. - Anonyymi
Ymärrätkö ketä pilkkaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilaisuuteen sisältyy aina Jeesuksen omien ja juutalaisten vainoaminen. Oppinsa mukaisesti luterilaiset pääsevät sisälle Jumalan valtakuntaan ns. kasteen kautta. Kasteessaan luterilaiset saavat uskon ja Pyhän Hengen ja kasteen lahjana osan ensimmäiseen ylösnousemukseen.
Mutta mitä Jeesus opetti: Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi...Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
Kastemalja ei ole Jeesus, vaan kastemaljojen ääreltä ja kasteen kautta nouseminen on Herran sanojen mukaan muualta nousemista lammastarhaan. Muualta, myös kastemaljoista Jumalan valtakuntaan nousseet ovat varkaita ja ryöväreitä. Näin ollen luterilaiset ovat Sanan mukaan muualta kuin ovesta lammastarhaan tulleita varkaita ja ryöväreitä.
Sana puhuu varkaista ja ryöväreitä: Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan.
Luterilaiset ovat astuneet lammastarhaan tuhoamaan ja tappamaan lampaita.Uudestikastajuuteen kuuluu uskovien pilkkaaminen
Lamput sammuksiin
ja mummut kumoon.💡💡⚫️⚫️
Ja kolehit kerruuseen…💰💶- Anonyymi
Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.
- Anonyymi
Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu ja tuoda tilalle helluntailaisuuden pakanalliset symboliopit ja saatanan synagoogan valheet.
- Anonyymi
Niin tekee.
Voisko joku tehdä tästä virallisen syytteen.
Onko kyseessä erään lehden toimittaja.
- Anonyymi
Jumalan vaikutus voi olla niin suuri, että ihminen kastuu.
Kristinuskoon ei kuulu kaatuminen eikä pystyssä pysyminen, vaan usko Jeesukseen kristukseen. Se on vedenjakaja uskovan ja ei uskovan välillä. Siitä on kysymys myös helluntailiikkeessä.
- Anonyymi
1.Kor.2:
1. Kun tulin luoksenne, veljet, en julistanut Jumalan salaisuutta teille suurenmoisen puhetaidon tai viisauden keinoin. 1. Kor. 1:17
2. En halunnut tietää teidän luonanne mistään muusta kuin Jeesuksesta Kristuksesta, en muusta kuin ristiinnaulitusta Kristuksesta. Gal. 6:14; Fil. 3:8
3. Te näitte minut hyvin heikkona, hyvin arkana ja pelokkaana.
2. Kor. 10:1; 2. Kor. 10:10; 2. Kor. 11:30
4. Puheeni ja julistukseni ei pyrkinyt vakuuttamaan viisaudellaan vaan ilmensi Jumalan Hengen voimaa,
5. jotta teidän uskonne ei perustuisi ihmisten viisauteen vaan Jumalan voimaan. - Anonyymi
Kaatuminen ei ole todiste Jumalan voimasta. Monesti se jää siihen. Kaatuminen ja ehkä oudot manifestaatiot. Sekö on tavoiteltavaa?
Aito voitelu auttaa arjen keskellä. Muistuttaa ja kirkastaa Kristusta. Antaa ymmärrystä, ei todellakaan vie järkeä kohdatessaan ihmisen. Ei pakota mihinkään eikä kirkasta julistajia. On rauhaisa ja pitää yllä järjestystä. Korinttolais kirjeessä on neuvottu miten tulee olla järjestys, eikä kaaos ja show meininki. Mutta jos Raamattu ei ole auktoriteetti, vaan ne ilmestykset kokemukset ja ns voitelu. Ei mikään ihme että menee överiksi kun ei saa arvioida millään tavalla. - Anonyymi
Apt.19:
Raamattu365.fi
Toggle navigation
Apostolien teot
LUKU 19
Paavali Efesoksessa
1. Apolloksen ollessa Korintissa Paavali vaelsi ylänköseutujen halki ja tuli Efesokseen. Hän tapasi siellä muutamia opetuslapsia
Ap. t. 18:24
2. ja kysyi heiltä: "Saitteko Pyhän Hengen, kun tulitte uskoon?" "Emme me ole kuulleetkaan mistään Pyhästä Hengestä", nämä vastasivat.
Joh. 7:39; Ap. t. 2:38; Ap. t. 10:44
3. "Millä kasteella teidät sitten on kastettu?" kysyi Paavali. He vastasivat: "Johanneksen kasteella."
Ap. t. 1:5
4. Silloin Paavali sanoi: "Johannes tosin kastoi vedellä parannukseen, mutta hän kehotti ihmisiä uskomaan toiseen, joka oli tuleva hänen jälkeensä, Jeesukseen."
Matt. 3:11
5. Tämän kuultuaan he ottivat kasteen Herran Jeesuksen nimeen,
6. ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, Pyhä Henki tuli heihin ja he puhuivat kielillä ja profetoivat.
Ap. t. 8:17; Ap. t. 9:17
7. Heitä oli arviolta kaksitoista miestä. - Anonyymi
Jumalan vaikutuksesta ihmiset kaatuvat.
Apt.26:
13. Silloin, keskellä päivää, kuningas, minä näin tiellä auringon paistetta kirkkaamman valon leimahtavan taivaasta minun ja matkatoverieni ympärillä.
14. Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs sinun on potkia pistimiä vastaan.'
15. Minä kysyin: 'Herra, kuka olet?' Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
16. Nouse ja seiso jaloillasi! Minä olen ilmestynyt sinulle sitä varten, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä olet nähnyt ja mitä olet vielä näkevä, kun ilmestyn sinulle.
17. Minä pelastan sinut oman kansasi ja pakanoiden käsistä, joiden luo minä sinut lähetän
18. avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valoon ja Saatanan vallasta Jumalan puoleen ja uskon kautta minuun saisivat synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
19. Sen vuoksi, kuningas Agrippa, minä en voinut olla tottelematta taivaallista näkyä
20. vaan julistin ensin Damaskoksen ja Jerusalemin asukkaille, sitten kaikkialla Juudean maassa ja pakanakansojen parissa, että on tehtävä parannus, käännyttävä Jumalan puoleen ja tehtävä parannuksen mukaisia tekoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285380
- 1601804
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551476Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141304Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231154- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711048viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023- 38865
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan35858