Kevät on tuonut esiin talven jätökset aidan sisälle ja mettän puolella.
Vaikka on siivousvälineet niin täytyykö osa jätöksistä nakata vaan aidan yli?
Myös monelta jää jätös aidan sisälle talvella ja ny ne tulee esiin.
Kunta sais tuoda uuttaa hiekkaa, vaihdetaanhan lasten hiekkalaatikoihinkin hiekka.
Rekkulan kakkatalkot ja uudet hiekat aitaukseen
Anonyymi-ap
3
312
Vastaukset
- Anonyymi
Puisto on ihan älytön! Joka puistossa Tampereella on roskis aitauksessa. Kuka niitä paskoja lähtee johonkin kiikuttamaan ja jättää koiran yksin muiden kanssa. Omaa koiraa on valvottava, jos tulee joku tilanne.
- Anonyymi
Kyllä paskat kuivuu tai kulkee monoissa pois,mitä sillä on väliä.
Tvssä ukko sairastu virukseen mitä on vaan koiran paskassa.
Nyt ukko on nenätön ja kädetön. - Anonyymi
Kerran roiskui niin paljon että linssitkin kakassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512