Pankkopojalla sutii vaalien alla ja se näkyy kyllä tällä palstalla

Anonyymi-ap

Lähes tauotta vuorokauden ympäri öyhöttää kommunisteistaan sekä ay-liikkeestä. Niuvanniemikään ei ilmeisesti huoli tuota hullua seiniensä sisälle, etteivät muut hoidettavat traumatisoituisi entisestään palstan urvelluksen siirtyessä betoniseinien ja kalterien sisäpuolelle.

Vuosia on kipuiltu palstalla tämän Keskusta-palstaa tunkionaan pitävän sonnanlevittäjän palstatoiminnasta eikä se taida loppua muutoin kuin, että jossakin vaiheessa käry käy ja tulee lähtö pitkähihaisessa paidassa säilytykseen tai sitten päästäessään kylmän pierun.

Vuonna 2017 todettiin seuraavaa:

"Nyt on Pankkopojan psykoosissa taas pahempi vaihe. Hän näkee harhakuvia ja kärsii pakkoliikkeistä. Mielessä on Tarja Halonen 24/7.

Hakeudu nyt hyvä ihminen hoitoon. Voi olla, että tulee pakkolähtö piankin lataamoon, jos et vapaaehtoisesti lähde.

Sääliksi käy näitä yhteiskunnan ressukoita, jotka nyt ovat avohoidossa Sipilän terveydenhoitoon tekemien leikkauksien takia."

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15046660/pankkopojalla-lahti-taas-iso-pyora-heittamaan!

Ja sitten tälle palstajankuttajalle, joka jatkuvasti tuomaroi, mikä kuuluu ja mikä ei kuulu palstan aiheeseen. Tämä kuuluu. On jo vuosia kuulunut, Ja koska valitettavasti tuo kommunisteilla päänsä hajottanut tupauuno roikkuu jatkossakin tällä palstalla kuin sitkeä sukupuolitauti, niin valitettavasti kuuluu jatkossakin. Ei nimittäin tule loppua kyselyjesi tarpeellisuudelle. Kyseinen tupauuno kun kirjoittaa ihan kaikesta muusta kuin Keskustan politiikasta. Eihän se itse mikään keskustalainen edes ole vaikka välillä keksii satujaan esittääkseen sellaista. Pankkopoika on tasan yhtä vähän keskustalainen kuin kommunistisesta Pohjois-Koreasta löytyy ammattiliittoja. Niitä ei siellä ole! Eikä mitään muutakaan, mikä liittyy ihmisoikeuksien puolustamiseen.

10

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kevät on rankkaa aikaa mielenterveyspotilaalle....

• Anonyymi

Aloittaja ja itselleen vastaaja Pankkolängvitsi kertoi Lappeenrannassa Martin kanssa homostelleensa useastikin.

• Anonyymi

• Anonyymi

Kuka on "Martti"?

• Anonyymi

Mutta, miksi täällä ei keskustella palstan aiheeseen?

• Anonyymi

Kysypäs sitä Pankkopojalta. Ja Aisa-Ossilta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

hän harjoittaa peräseinäjoki yhdyntää ja äänestää maalaisliiton keinosiementäjiä vanhaan tapaan yhä uudelleen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109