Pian saadaan töitä.

Anonyymi-ap

Satosesta tulee kelan johtaja ja tuet lopetetaan. Kaikille tulee työpaikka oletteko valmiina töitä tekemään.

12

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain DDR:ssä osoitettiin kaikille työpaikka

• Anonyymi

Joo kalut on jo käsissä

• Anonyymi

No jos palkan saa niin teen töitä.

• Anonyymi

Oon ollut viimeksi "töissä" vuonna 2001, nekin kaupungin tukitöitä.(tupakkia ja kahvia, olutta lähinnä sekin.
      Kukahan ottaisi töihinnn!?

• Anonyymi

Siltäkö sinusta näyttää, että jokaiselle riittää töitä? Taidat olla aika tyhmä ? Tämä hallitus hävittää viimeisetkin työpaikat. Piti tulla satatuhatta uutta työpaikkaa, mutta tulikin saman verran työttömiä. Et taida tajuta asioista mitään ? Olet varmaan kokkarien apupoikapuolueen eli perspersujen kannattaja ?
      Nehän kannattaa kaikjea mitäkokkarit keksivät !

• Anonyymi

Kyllä töitä löytyy, jos vain haluaa. Tuet vaan ovat sen verran korkeat edelleenkin, ettei työnteko kaikkia motivoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä töitä löytyy, jos vain haluaa. Tuet vaan ovat sen verran korkeat edelleenkin, ettei työnteko kaikkia motivoi.

HEHEEEE.... sinä toistat hallituksen sanoja... he uskoo siihen että kun työpaikat vähenee ja menee konkkaan kun orpo säästää ja lakkauttaa, niin työttömille tulee töitä. Orpo sano että työttömyys laskee ja tulee 100 000 uutta työpaikkaa, HUPSIS, mites siinä näin käi että tuli 100 000 työtöntä lisää????? Hehheee... ja köyhää. Korvauksia ja asumitukea on leikattu joten käyhyys kasvaa samalla. Voi tuota orpoa, onko sillä järkeä päässä...

AHDISTAA niin kun runttaa vielä yhdestä tyhmästä siitä satosesta PAKOLLA kelan pääjohtajan niin se on kelan loppu se!!! Työtön satonen, mutta ei hätää Satonen saa eduskunnan työttömyyskorvausta, sopeutusrahaa 50 000 e kk, ei hällä hätäpäivää....

KAKSI TONTTUA SIINÄ voi luoja tätä suomen hallitusta. kela tonttu ja päätonttu

• Anonyymi

Työttömyys lisääntyy. Silti työttömiä rangaistaan. Muuta eivät tämän pölhö hallituksen ministerit osaa. Ja kumartaa Trumpille. Ovat nolanneet itsensä täysin nämä Trumpin kannattajat.

• Anonyymi

Jos ihminen ei tule toimeen 14 tuhannen vuosi tuloilla niin on tyhmä,
      Itse olen moisilla tuloilla siinä ihan kaikki ei mitään yhteiskunnan maksamia tukia.

• Anonyymi

Joo minäkin selviin 0 e tuloilla vuodessa todella hyvin. Mitään ei tarvi itse hankkia, kun kela maksaa kaiken.
        Kela on sitä varten että tulottamat saavat sieltä rahaa, se on suomen ylpeys. Kaikkihan kelasta rahaa saa, sinäkin.

• Anonyymi

Liittyykö tämä Satosen Thaimaan matkoihin, ja sieltä haettuihin halpatyöläisiin?

• Punaliput liehuu menkää töihin.👷‍♂️🇨🇳🇨🇳

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe