Pian saadaan töitä.

Anonyymi-ap

Satosesta tulee kelan johtaja ja tuet lopetetaan. Kaikille tulee työpaikka oletteko valmiina töitä tekemään.

12

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain DDR:ssä osoitettiin kaikille työpaikka

• Anonyymi

Joo kalut on jo käsissä

• Anonyymi

No jos palkan saa niin teen töitä.

• Anonyymi

Oon ollut viimeksi "töissä" vuonna 2001, nekin kaupungin tukitöitä.(tupakkia ja kahvia, olutta lähinnä sekin.
      Kukahan ottaisi töihinnn!?

• Anonyymi

Siltäkö sinusta näyttää, että jokaiselle riittää töitä? Taidat olla aika tyhmä ? Tämä hallitus hävittää viimeisetkin työpaikat. Piti tulla satatuhatta uutta työpaikkaa, mutta tulikin saman verran työttömiä. Et taida tajuta asioista mitään ? Olet varmaan kokkarien apupoikapuolueen eli perspersujen kannattaja ?
      Nehän kannattaa kaikjea mitäkokkarit keksivät !

• Anonyymi

Kyllä töitä löytyy, jos vain haluaa. Tuet vaan ovat sen verran korkeat edelleenkin, ettei työnteko kaikkia motivoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä töitä löytyy, jos vain haluaa. Tuet vaan ovat sen verran korkeat edelleenkin, ettei työnteko kaikkia motivoi.

HEHEEEE.... sinä toistat hallituksen sanoja... he uskoo siihen että kun työpaikat vähenee ja menee konkkaan kun orpo säästää ja lakkauttaa, niin työttömille tulee töitä. Orpo sano että työttömyys laskee ja tulee 100 000 uutta työpaikkaa, HUPSIS, mites siinä näin käi että tuli 100 000 työtöntä lisää????? Hehheee... ja köyhää. Korvauksia ja asumitukea on leikattu joten käyhyys kasvaa samalla. Voi tuota orpoa, onko sillä järkeä päässä...

AHDISTAA niin kun runttaa vielä yhdestä tyhmästä siitä satosesta PAKOLLA kelan pääjohtajan niin se on kelan loppu se!!! Työtön satonen, mutta ei hätää Satonen saa eduskunnan työttömyyskorvausta, sopeutusrahaa 50 000 e kk, ei hällä hätäpäivää....

KAKSI TONTTUA SIINÄ voi luoja tätä suomen hallitusta. kela tonttu ja päätonttu

• Anonyymi

Työttömyys lisääntyy. Silti työttömiä rangaistaan. Muuta eivät tämän pölhö hallituksen ministerit osaa. Ja kumartaa Trumpille. Ovat nolanneet itsensä täysin nämä Trumpin kannattajat.

• Anonyymi

Jos ihminen ei tule toimeen 14 tuhannen vuosi tuloilla niin on tyhmä,
      Itse olen moisilla tuloilla siinä ihan kaikki ei mitään yhteiskunnan maksamia tukia.

• Anonyymi

Joo minäkin selviin 0 e tuloilla vuodessa todella hyvin. Mitään ei tarvi itse hankkia, kun kela maksaa kaiken.
        Kela on sitä varten että tulottamat saavat sieltä rahaa, se on suomen ylpeys. Kaikkihan kelasta rahaa saa, sinäkin.

• Anonyymi

Liittyykö tämä Satosen Thaimaan matkoihin, ja sieltä haettuihin halpatyöläisiin?

• Punaliput liehuu menkää töihin.👷‍♂️🇨🇳🇨🇳

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      393
      2000
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1829
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1358
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      77
      989
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      950
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      918
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      33
      765
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      739
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      714
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      713
    Aihe