Suositelkaa jotain.
Muita Twin Peaksin tyylisiä sarjoja?
5
233
Vastaukset
- Anonyymi
Rooman sheriffi (Picket Fences) otti ainakin vaikutteita Twin Peaksista, mitä tulee pikkukaupungin erikoisiin persooniin. Tässä sarjassa ei tosin ole mitään samanlaisia jännitys/kauhu-, tai mystiikkaelementtejä, vaan on rikosdraamakomediaa. Oli kuitenkin aikoinaan hyvä sarja, jota voin sen puolesta suositella. En tosin ole nähnyt sitä kolmeenkymmeneen vuoteen, joten en osaa sanoa päivitettyä mielipidettä.
- Anonyymi
Rooman sheriffi otti vaikutteita siitä osasta Twin Peaksia, joka oli lähinnä turhaa. Tuli kulje kanssani elokuva alkaa jo vähän hahmottaa mistä on kysymys ja kolmas kausi on vaan huikeaa.
- Anonyymi
Lynchin idea Twin Peaksin suhteen oli tehdä sarja, joka kertoo pikkukaupungin omalaatuisista persoonista. Murhamysteerin piti olla vain taustalla kulkeva, sarjaa kasassa pitävä, sivujuoni. Joten se, mitä sanot lähinnä turhaksi, oli se kaikkein oleellisin asia sarjan suhteen.
Kolmas kausi taasen oli ehkäpä huikeaa Lynchiä, mutta Twin Peaks siitä tuli vasta viimeisessä jaksossa. Kausi oli niin paljon erilainen kahteen ekaan kauteen verrattuna, että se oli pettymys niille, jotka olisivat halunneet palata siihen alkuperäiseen Twin Peaksin maailmaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lynchin idea Twin Peaksin suhteen oli tehdä sarja, joka kertoo pikkukaupungin omalaatuisista persoonista. Murhamysteerin piti olla vain taustalla kulkeva, sarjaa kasassa pitävä, sivujuoni. Joten se, mitä sanot lähinnä turhaksi, oli se kaikkein oleellisin asia sarjan suhteen.
Kolmas kausi taasen oli ehkäpä huikeaa Lynchiä, mutta Twin Peaks siitä tuli vasta viimeisessä jaksossa. Kausi oli niin paljon erilainen kahteen ekaan kauteen verrattuna, että se oli pettymys niille, jotka olisivat halunneet palata siihen alkuperäiseen Twin Peaksin maailmaan.Jokainen tulkitsee sarjaa omalla tavallaan. Mutta kannattaa katsoa Tuli kulje kanssani ja kolmas kausi ajatuksella, niin sen jälkeen alkaa hahmottaa mikä kahdessa ensimmäisessa kaudessa oli oikeasti taustalla.
Lynch rakasti niitä omalaatuisia persoonia, mutta ei Twin Peaksin idea ole todellakaan se. Kaikki nivoutuu operaatio Blue Rosen ympärille.
- Anonyymi
Kerrottu että Lynchin viimeiset vuodet työstämä "Unrecorded Night" saatetaan julkaista. Kaiketi kyse vaan käsikirjoituksesta, Lynchin tytär ei usko, että kukaan muu voisi ohjata sen oikealla tyylillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659