https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011155738.html
Vihreiden Sofia Virta vastasi kysymykseen siitä, kuinka paljon hyvinvointialueille tarvittaisiin rahaa palveluiden turvaamiseksi, jotta säästöjä ei tarvitsisi tehdä.
Vastauksessaan Virta kertoi, miten hän toimisi, jos olisi valtiovarainministeri. Nykyinen valtiovarainministeri, perussuomalaisten Riikka Purra latasi vierestä tylyn kuitin: ”Onneksi et ole”.
Samassa yhteydessä Virta piikitteli Orpoa siitä, miten hallitus on hoitanut sote-palvelut.
”Yksikään yritysjohtaja ei hoitaisi firmaansa niin huonosti kuin tämä hallitus hoitaa Suomen sotea”, Virta lausui.
Orpo taas huomautti, ettei Virta kyennyt vastaamaan hänelle esitettyyn kysymykseen.
Sofia Virta-valtiovarainministeri?
Anonyymi-ap
4
116
Vastaukset
- Anonyymi
hih-
- Anonyymi
Orpon hallituksella ei siis ole mitään mahdollisuutta korjata soten valuvikoja ?
Vaikka Orpon hallituksella on takanaan eduskunnan enemmistö ?
Sehän tarkoittaa, että Orpon hallitus voi käytännössä muuttaa mitä tahansa normaalienemmistöllä säädettävää lakia ihan ’’tuosta vaan’’
Voisi...jos haluaisi..... - Anonyymi
Somalit äänestää ps
Turvallisuutta hakivat suomesta - Anonyymi
Ei osaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739