pesee Taru sormusten herrasta mennen tullen!
Loru surbusten herrasta
8
1100
Vastaukset
- Urpo
loru sorbusten herrasta
- DarthVader
Se kirja ei ole mitään muuta kuin läjä säälittävää alapäähuumoria. Sun täytyy olla melkoinen urpo että luet sitä ja pystyt edes vertaamaan sitä Taru sormusten herraan, puhumattakaan siitä ettet osaa kirjottaa sitä.
- Qukko
joo olen kirjasta kuullut ja ei kai se ole muuta kuin täyttä shittiä ja tolkien parodiaa...hävetkää!
- ihan nauran
hei tosi hauskaa. HÄVETKÄÄ te jotka kehtaattekin verrata tota "loru sorbusten herrasta" taru sormusten herrasta kirjaan!!!!!!!!
HÄVETKÄÄÄ!!!!!sanon minä... ihan nauran kirjoitti:
hei tosi hauskaa. HÄVETKÄÄ te jotka kehtaattekin verrata tota "loru sorbusten herrasta" taru sormusten herrasta kirjaan!!!!!!!!
HÄVETKÄÄÄ!!!!!sanon minä...olen vannoutunut tolkien-fani.
olen myös lukenut sorbusten herran ja voin sanoa että se on aika hauska kirja.mutta en vertaa sitä millään tavallaan taruun.kirja pitää lukea niin että pitää sen erillään alkuperäisestä ja oikeasta taru sormusten herrasta silloin se tuntuu aika huvittavalta.
tiedän kyllä että se on kirjoitettu vittuiluksi oikeaa kirjaa kohtaan,mutta ei tuomita sitä.
suosittelen kirjaa kaikille jotka pitävät härskistä huumorista.- niin...
Neko kirjoitti:
olen vannoutunut tolkien-fani.
olen myös lukenut sorbusten herran ja voin sanoa että se on aika hauska kirja.mutta en vertaa sitä millään tavallaan taruun.kirja pitää lukea niin että pitää sen erillään alkuperäisestä ja oikeasta taru sormusten herrasta silloin se tuntuu aika huvittavalta.
tiedän kyllä että se on kirjoitettu vittuiluksi oikeaa kirjaa kohtaan,mutta ei tuomita sitä.
suosittelen kirjaa kaikille jotka pitävät härskistä huumorista.sorbusten herra ON loistava. eikä parodiaa kannata koskaan verrata alkuperäseen. se on turhaa.
- joo...
Peelo kirjoja molemmat... Lukekaa vaikka Satu korvakorun herrasmiehestä... jos semmoista sitten onkaan...
- animagus
Itse en juurikaan pidä Lorusta. Sillä on omat hetkensä, mutta kirjoitustyyli on muistaakseni huonohko ja huumori usein ala-arvoista. Siitä on tosin jo aikaa kun luin sen, joten pitäisi varmaan lukea uudelleen.
Alkuperäiseen sitä ei tietenkään voi verrata millään mittapuulla, se että toinen parodioi toista ei anna mitään mahdollisuutta moiseen! Parodiaa ei voi edes olla olemassa ilman alkuperäistä mitä parodioida... vai onko joku toista mieltä?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946