ja palveluja kiristetään sekä lopetaan. Näin ptiää ollakin, ei mitään ilmaisia etuja kenellekkään, jokainen maksakoot tarvitsemansa etuudet ja palvelut ihan itse. Ihmisitä tulee vaan laiskoja kun kaikki on saatvilla. Upee juttu että vihdoin on huomattu että köyhyys ja työttömyys javanhuus ja sairaudet ovat ihan itse aiheutettuja.
Iltasanomissa oli myös hieno juttu: Puoluiedien puheenjohtajat vastaavat.
Aiotteko pienentää omaa palkkaanne saadaksenne aikaan säästöjä?
-Jos viisisataa euroa vähennetään, hyväksyn heti, Harkimo huudahtaa empiessään vastaustaan.
Vain Orpo ilmoitti, ettei ole valmis leikkaamaan palkkaansa.
Seuraava kysymys. Pitäisikö eheytyshoidot kieltää?
Ainoastaan Sari Essayah ja Riikka Purra toteavat, että ei pitäisi kieltää.
Minusta kaikkien politiikassa olevien ihmisten palkkoja pitää nostaa reilusti, vähitään 3 tonnilla/kk sekin on alakanttiin, mutta he tekevät niin upeeta työtä meidän eteen että ovat olleet ihan palkkakuopassa vuosien ajan. He jos ketkä ovat palkkansa ansainneet. Hienoa että suomessa osataan tehdä päätöksiä, jotka kantavat pitkälle ja auttavat ihmisiä omatoimisuuteen, ja rahat jaetaan ehille ketkä niitä oikeesti tarvivat. Ei ole oikein että poliitikot ahertavat meidän eteen pienillä palkoillaan, kyllä jokaiselle mitäisi 1 miljoonan palkka tulo kuussa suoda.
Tästä olemme kaikki samaa mieltä. Ihkiset jotka vaan oottaa rahaa, niin leikkaukset tuloihin ja palveljuihin on ihan oiekutettu. Ollaan kaikki tätä samaa mieltä. Hienoa.
Kyllä on hyvä kun etuuksia ja korvauksia leikataan
18
199
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti purra ja opro ym saavat toisen kauden perään, että suomi saadaan omatoisimisa ja ahkeria ihmisiä täyteen. Kelaa ei enää tarvi kun purra säästää ja opro lakkauttaa. Orposta kunkku suomeen ja purrasta rinsessa. Saavat jatkaa ilmaista elämää ja kerätä kansan rahat itselleen.
- Anonyymi
On ihan järkyttävää,et kirjoja laitetaan silppuriin.
Moni kirjailija elää köyhyys loukussa.
Kirjat ovat kirjailijan omaisuutta.
Yleensäkin kirjojen tuhoaminen älytöntä.
Aina löytyy ihmisiä jotka lukisivat. Mutta ei ole varaa ostaa kirjoja.
Kirjastoista ostetaan pilkka hintaan kirjoja poisto hyllyistä.
Hyväntekijä järjestöt eivöt ota kirjoja niiden heikon kysymän vuoksi.
Koulut on yksi väylä esim.kotitalous tuntien tueksi jne.
Mutta tämä silpputiin laitto pitää ehdottomasti mennä kirjailija edellä.- Anonyymi
Ei kukaan hyväksy,et omaisuutta tuhotaan.
Onko tässä kyseessä rikos .
Omaisuuden tuhoaminen.
- Anonyymi
Luspereilta pitääkin leikata ylimääräiset kaljatuet pois.
- Anonyymi
Kaikki kela tuet pois kaililta, paitsi orpolta, hän tarvii rahaa, kun on palkkakuopassa ollut vuosia. Muttakelan p voisi lopettaa ja kaikki sairaalat ja virastot.
Mitään rahaa ei kukaan tarvi, kaikki omaisuus orpolle, talot ja autot, tavallinen ihminen ei tarvi taloja eikä autoja, eikä yhtään mitään. jokainen tulee toimeen itsenisesti ja ruokaa vilisee metsissä, ja sitä rataa.
- Anonyymi
Tulee leikata rikkaitten ja omistavan luokan etuja. ne ovat liian suuria.
samoin ulkomaalaisten vapaa-matkustajien etuja tulee leikata,
kela-turismi tulee tosi kalliiksi !! - Anonyymi
Kelatuet pois eli lapsilisät, kodinhoidon tuet äitiyslomat/päivärahat, sairauspäivärahat eli ilman rahaa sairauslomalla tästä alkaa hyvinvointi.
- Anonyymi
Palkat pois!!!
- Anonyymi
Myös eläkkeet pois.
- Anonyymi
Työ tekee Vapaaksi (Vapaa-ajasta)
t. Albrecht Pyller - Anonyymi
Aloittakaa itsestänne älkääkä odottako muiden tekevän sen mitä tahdotte
- Anonyymi
Miksi? Kyl mie ainakin ootan muiden tekemisiä, ite teen vaan jos huvittaa. Näin oon toiminu jo 18 v ja hyväksi havainnut.
Miksi raataa 9 e eteen yhtään kun kelasta saa monta eri tukea senkun sähköåostin lähettää niin taas tulee rahaa??? Miten helppo työpäivä, 1 min ja rahaa tiedossa? ja enempi saa kuin orjatöissä. Kokemusta on.
- Anonyymi
Oon saanut tukia nyt 55 euroa enemmän mitä ennen. Ja lisäksi tein valituksen että sain yli vuoden ajan toimeentulotukea liian vähän. Valitus kesti 9 kk mutta meni läpi joten kela joutui maksamaan minulle 2000 euroa 2 vuoden toimeentulotukia.
- Anonyymi
Avaaja olisi varmasti iloinen kun vaikka sairastuisi tai vammautuisi ja jäisi ilman tukia kärvistelemään?
- Anonyymi
Aha vai ei sinua haittaa jos sinulle itselle käy huonosti vai oletko vaan ihmisroskaa?
- Anonyymi
On aika nostaa malja tukien leikkauksille, niin veronmaksajan rahat säästyy.
- Anonyymi
Minulle tehtiin suurehko leikkaus ja kun lasku ylitti jo maksukaton niin en maksanut siitä mitään eli tuhansien eurojen leikkaus keskus sairaalassa oli minulle ilmainen eli Kelatuet ovat ainakin minulle välttämättömiä. Jos joku vastustaa Kelatukia niin menköön yksityiselle teettämään kalliit leikkaukset jotka maksavat tuhansia tai kymmeniä tuhansia euroja. Luulen, että valittajat ovat tyhjätaskujs jotka vain häpeävät rahattomuuttaan ja näin edes voi netissä esittää rikasta.
- Anonyymi
Mitä hyvää siinä kun kun ei ole rahaa ostaa ruokaa kunnolla niin sitten energia taso on alhainen eikä jaksa tehdä mitään eikä jaksa itsestään huolehtia. Ei se hyödytä ketään kun kunto alenee. Pitäisi saada tukia enemmän että on varaa ostaa terveellistä ruokaa ja käydä kuntosalilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755