Paf sulkee pelitilisi

Anonyymi-ap

Onko muille käynyt niin, et ku koitat kirjautuu omalle pelitililles, ni hupsista ku on muka väärät tunnukset eikä tunnistautuminen onnistu pankkitunnuksillakaan?
No otat yhteyttä sit chatin kautta. Joo tyyppi chatissa sanoo, et sä oot tehny sulkemispyynnön ja laittaa vahvistukseks kuvan jossa englanninkielinen teksti, jossa pyydät sulkemaan pelitilin jos sulla sellanen on ja jos ei oo, ni pyydät estää ettet pystyis tekemäänkään sitä jne. ( mitä vit....kai mä tiedän et onko mulla pelitili, miks laittasin tollasta tekstii ). Tekstin lopussa sun nimi, paikkakunta ( joka mun kohdalla vielä väärä, mut pafin tiedoissa on oikea paikkakunta kyllä ), liuta sähköpostiosotteita ( joista en ikinä oo kuullukkaa ) ja sit syntymäaika. Tyyppi vaa häipyy sit linjoilta, ku alan vaatia tietoo asiasta. No laitanpa sit viestii, et haluan tiedot mistä sähköpostista tää sulkupyyntö on tehty ja millon. Koska aion viedä asian eteenpäin. Sain sit paremman kuvan viestistä ( näkyy siis sp mistä pyyntö lähetetty ja päivämäärä kellonaikoineen ja vastanneetkin tähän sähköpostiin ovat, et tili suljettu ). Mulla vaa ei oo aavistustakaan kenen sp ja kuka on sen tehny. Mun nimee näppärästi vaa käytetty. Sit mulle kerrotaan, et heille on äärimmäisen tärkeää, että tilin sulkeminen ja sen estäminen on mahdollisimman helppoa. Sit pahottelee, et jos tilin sulku on tehty mun tahdon vastasesti ja et he kuitenkin pitää linjauksensa mukaisesti eston voimassa. Siis mitä vi***a....tässähän voi alkaa tehtailee tilin sulkuja, ku vaa nimi ja syntymäaika tiedossa.
Pienellä vaivalla olisvat voineet tarkistaa, et olenko mä sen sulkupyynnön tehny...sähköpostiosote (joita oli viestissä 4) ja väärä paikkakunta olis pitäny laittaa miettimään. En usko, että niile sulkupyyntöjä satelee etteikö kerkeis tietoja tarkistelemaan.
No nyt alan ottamaan selkoo mihin ensimmäisenä valitan pafin toiminnasta. Mä nimittäin pidän erittäin vääränä, et kuka tahansa voi tekasta sähköpostin ja tehdä tämmöstä. Mitähän vielä tää joku keksiikään?
Ai nii, tosiaa sulkupyyntö on kirjotettu englanniks, mut he vastanneet suomeks. Eikö senkin pitäis soittaa kelloja, et miks ihmeessä kirjottasin niille englantia, ku oon suomalainen ja suomeks heidän kanssa asioinu aina.
No, mut mahtaako olla kohtalontovereita?

0

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
        Ikävä
        46
        7635
      2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
        Ikävä
        33
        4213
      3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
        Ikävä
        57
        3715
      4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
        Ikävä
        50
        3190
      5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
        Ikävä
        17
        2876
      6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
        Suomalaiset julkkikset
        65
        2561
      7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        54
        2398
      8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        51