Oletin että n3v kuluttua mutta nyt on merkit että ensi vuonna sota syttyy. Ei uskoisi mutta venäjä on nyt semmoisessa tilassa että Suomeen hyökkää venäjä. Nato auttaa vain vähän mutta ei se riitä. Venäjä tekee sotatarvikkeita hurjalla tahdilla ja niitä riittää. Miestappiosta venäjä ei välitä mitään sillä sotilaita on miljoonissa. Paha maa tuo venäjä. Jopa alajärven keskustan vesi huolto on merkattu tuhottavaksi. Ja te olette sodassa pian eikä elämä palaa enää ennalleen. Työpaikoilla on venäläisiä ja osa heistä on niin arvatkaa.
Hyökkääkö venäjä jo 2026 alkutalvesta suomeen
7
234
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjä ei hyökkäile enään koskaan mihinkään.
se on tuhoutunut sisältä
ja siitä tulee köyhä takapajula
ikiajoiksi.
Venäjällä on vain yksi ystävä:
Pohjois- Korea.
Umpiköyhä takapajula sekin. - Anonyymi
Kyllä venäjän hyökkäykset on tältä vuosisadalta hyökätty. Kalustu loppuu käsiin siinä missä toki miehiä piisaa mutta sillä ei nykyaikaista sotaa voiteta...
- Anonyymi
Olkaa rauhassa ei hyökkää euroopassa.
Jossain tsetsheeniässä Georgiassa voi jotain pientä näpräillä - Anonyymi
aloittajalla luulotauti
- Anonyymi
Kaupasta saa erikoisvahvaa foliota
- Anonyymi
Pitää muistaa että venäjä on suurvaltio. Mega valtio. Siellä on kaikkea millä rakentaa ja sotatalous on nyt täydessä vauhdissa. Esim lentokoneet on säästetty ja uusia tehdään sotatalous kassalla. Sotilaita on mitä syöttää eikä yksi eikä 2 miljoonaa ole kuin mitätätön juttu. Lentokoneet on säästetty ja ne sotakoneet siis tarkennuksena. Panssarivaunuja tehtaat tuottaa ja ei ole enää 50 luvun panssareita ne. Jo nyt on merkit että vahvistavat suomen rajaansa eikä vahvistus ole vain puolustusta vaan joukkoja kootaan ensivuotta varten? Samoin propaganda suomea kohtaan on kasvanut aivan mahdottomaksi. Valhetta toisensa perään upotetaan venäjän kansaan. Varautukaa vain pian alkaa sota. Olispa amerikassa oikea presidentti eikä tuo epäluotettava putinin nuoleskelija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503924
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342861Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201909
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 371815
- 1861787
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258