Hyökkääkö venäjä jo 2026 alkutalvesta suomeen

Anonyymi-ap

Oletin että n3v kuluttua mutta nyt on merkit että ensi vuonna sota syttyy. Ei uskoisi mutta venäjä on nyt semmoisessa tilassa että Suomeen hyökkää venäjä. Nato auttaa vain vähän mutta ei se riitä. Venäjä tekee sotatarvikkeita hurjalla tahdilla ja niitä riittää. Miestappiosta venäjä ei välitä mitään sillä sotilaita on miljoonissa. Paha maa tuo venäjä. Jopa alajärven keskustan vesi huolto on merkattu tuhottavaksi. Ja te olette sodassa pian eikä elämä palaa enää ennalleen. Työpaikoilla on venäläisiä ja osa heistä on niin arvatkaa.

7

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Venäjä ei hyökkäile enään koskaan mihinkään.
      se on tuhoutunut sisältä
      ja siitä tulee köyhä takapajula
      ikiajoiksi.
      Venäjällä on vain yksi ystävä:
      Pohjois- Korea.
      Umpiköyhä takapajula sekin.

• Anonyymi

Kyllä venäjän hyökkäykset on tältä vuosisadalta hyökätty. Kalustu loppuu käsiin siinä missä toki miehiä piisaa mutta sillä ei nykyaikaista sotaa voiteta...

• Anonyymi

Olkaa rauhassa ei hyökkää euroopassa.
      Jossain tsetsheeniässä Georgiassa voi jotain pientä näpräillä

• Anonyymi

aloittajalla luulotauti

• Anonyymi

Kaupasta saa erikoisvahvaa foliota

• Anonyymi

Pitää muistaa että venäjä on suurvaltio. Mega valtio. Siellä on kaikkea millä rakentaa ja sotatalous on nyt täydessä vauhdissa. Esim lentokoneet on säästetty ja uusia tehdään sotatalous kassalla. Sotilaita on mitä syöttää eikä yksi eikä 2 miljoonaa ole kuin mitätätön juttu. Lentokoneet on säästetty ja ne sotakoneet siis tarkennuksena. Panssarivaunuja tehtaat tuottaa ja ei ole enää 50 luvun panssareita ne. Jo nyt on merkit että vahvistavat suomen rajaansa eikä vahvistus ole vain puolustusta vaan joukkoja kootaan ensivuotta varten? Samoin propaganda suomea kohtaan on kasvanut aivan mahdottomaksi. Valhetta toisensa perään upotetaan venäjän kansaan. Varautukaa vain pian alkaa sota. Olispa amerikassa oikea presidentti eikä tuo epäluotettava putinin nuoleskelija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3924
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3435
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2861
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2498
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1909
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1859
    7. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      37
      1815
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1787
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1478
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1258
    Aihe