https://www.youtube.com/watch?v=LP-N1-QFXTM
Yksiselitteisesti rikotaan kirkkolakia niin piispojen kuin hallinto-oikeudenkin taholta.
Erikoista että kirkon omia lakeja ei noudateta.
Antaa todella huonon esimerkin. Jatkossa voidaan mitä tahansa paholaisen sotkua ajaa läpi ja perustella tällä esimerkillä.
Kirkko(piispoineen) itse itsensä hajottavalla linjalla jos nykymeno jatkuu.
Samaa sukupuolta olevien vihkimys kirkkolain vastainen - katso Youtube video
170
894
Vastaukset
- Anonyymi
Piispat tekevät vastoin kirkkojärjestystä ja kirkolliskokouksen päätöksiä puhumattakaan Raamatun sanasta -Jumalan sanasta.
Siitä ei hyvä seuraa....hajoittavat kirkot.
Lopun aikana ennustettu luopumus nyt toteutuu silmiemme edessä. Ns. naispiispat sählää ja saaneet arkkipiispaa myöte luopumaan 2000 vuotisesta apostolisesta uskosta.
1. Kor. 6:9
Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, [6:9,10: Room. 13:13+]
Selvääkin selvempää sanaa joka kieltää samaa sukupuolta olevien seksisuhteen saatikka sellaisten vihkimiset.
Niillä jotka opettavat väärin - Jumalan sanan vastaisesti on suurempi vastuu ja tuomio edessä jos eivät parannusta tee, käänny ja kadu ja pyydä anteeksi.- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Ei voida hyväksyä homoliittoja, älytöntä touhua kirkon taholta. Mitä ihmettä ne piispat siellä miettii ja miksi kirkon pitää politisoitua?
- Anonyymi
"Niillä jotka opettavat väärin - Jumalan sanan vastaisesti on suurempi vastuu ja tuomio edessä jos eivät parannusta tee, käänny ja kadu ja pyydä anteeksi."
Väärät opettjaat ovat aina olleet kristinuskon riesa. Pitää vain pysyä Jumalan sanassa niin kuin se on kirjoitettu. Jeesus opetti aivan selvästi, että mies ja nainen on luotu toisilleen ja avioliitto kuuluu vain heille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Niillä jotka opettavat väärin - Jumalan sanan vastaisesti on suurempi vastuu ja tuomio edessä jos eivät parannusta tee, käänny ja kadu ja pyydä anteeksi."
Väärät opettjaat ovat aina olleet kristinuskon riesa. Pitää vain pysyä Jumalan sanassa niin kuin se on kirjoitettu. Jeesus opetti aivan selvästi, että mies ja nainen on luotu toisilleen ja avioliitto kuuluu vain heille.po. opettajat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Ei voida hyväksyä homoliittoja, älytöntä touhua kirkon taholta. Mitä ihmettä ne piispat siellä miettii ja miksi kirkon pitää politisoitua?
Liitto kahden ihmisen välillä perustuu kahden ihmisen rakkaudesta Toisiinsa.
Mitä siinä on vöörin jos kaksi ihmistä rakastavat toisiaan. Kai se on kirkokoin nähtävä se et5ä tåsatoja vuosia vanhat lait joissa laskettiin homoseksaliset joiksikin kummajaisiksi ihan kun eivät olisi edes ihmisiä homoseksualisuuttaqan ei ihminen päätä kokåskaan itse se on vanhemmilta saadut perinteet jotka määrittelevät sen .
Aika muuttaa hieman moderniksi kiekon lakeja jostain kummasta homovihasta. Sillä heissä on paljon uskovaisia myös. Itse en jaksaisi uskoa noin ahtaisiin raameihin laitettua yhteisöä mikä kirkko on . Ihmiset jotka ja kattavat joka päivä homoista ovathenkisesti sairaita , eikös se taivaan isä ole isä homoillekkin , sen käsityksen olen saanut en viitsinyt edes katsoa videota koska homofoobi on tehnyt paljon työtä löytäessään videon netistä ,kun tämän tästä on todistelemassa homosta jotain , vaikuttaa ettei ole enää oikei; tervettä touhua
Eikö tiede mene kovapäiden kalloon mitenkään vai onko niin ikävästi asiat että heitä ei saa terveeksi koska heillä ei ole sairauden tuntoa . Sairaudelle ei mitään tietenkään voi mutta joukkohysteria on uskonnon historiassa näyttänyt miten se vaikuttaa ihmisiin, ovat pirut jokapaikan tappaneet itseään uskonnon vuoksi kun n pappismies siihen yllytti, niin helposti on suomipoika vietävissä . Ihmiset poteva5 suurta homofobia ja joku jopa sanounettö kunhan antaa minun olla rauhassa, Juntin nyt todellakin antaa homot olla rauhassa ja mi5ä hän oikeastaan pelkää ö siis seksuaalisuus ei tarkoita samaa kun seksi se on ihan kuten heteroseksuaalisuukin. Osa ihmisen elämää . Onnollut tuuria minulla kun ei ole kukaan ystävistäni homofoobeja. . Minä en väheksy homoja sillä siihen ei ole ktåön suåyytä,
Ja siomipoia se taistelee kovasti homoutta vastaan ja puhuu synnistä m samalla kun itse seisoo navettansa takana itseään tyydyttävässä ja huutaa kun hullu kun mälli lähtee, kas kun ei tiedä että on samalla katselija.miksi hän menee itseään tyydytämään vaikka hänellä on vaimo eikä muuten ole tehnyt sitä kerran vaan se toistuu, samalla kun kokouksissa vastustelee kahden ihmisen rakkautta toisiinsa . Vai laittaisinko juttua menemään eteenpäin kännykkä filmin kanssa, tuosta navetta miehestä, muka uskovainen olevinaan.
Oikea usko ei hyljeksi ihmistä vaan kaikki ovat tasarvoisia .ja navetta juntille voisin sanoa että ei hänen tartte homoja pelätä ei heillä ole häneen mitään kiinnostusta. .sairaata touhua
Kaksoismoralistien maailma . Ja eniten tämä joka teki aloituksen ,mitä,sillä haluat oikeastaan . Onko kovatkin paineet päällä jotenkin jauuhavalla tavalla nimimerkillä anonyymi . Jos kirkko työntää pois kaikki homot niin tulen tekemään kaikkeni siitä mitä olen nähnyt näiden miesten tekevän myös tapauksissa mitkä lasketaan rikoksetkin .niin että tiukkapipojen ayytä että väki kaikkiaan kirjoita ja se on ihan oikein ihmiset eivät ole typeriä mitenkään, nökevät miten sairasta touhua se on - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siinä on vöörin jos kaksi ihmistä rakastavat toisiaan. Kai se on kirkokoin nähtävä se et5ä tåsatoja vuosia vanhat lait joissa laskettiin homoseksaliset joiksikin kummajaisiksi ihan kun eivät olisi edes ihmisiä homoseksualisuuttaqan ei ihminen päätä kokåskaan itse se on vanhemmilta saadut perinteet jotka määrittelevät sen .
Aika muuttaa hieman moderniksi kiekon lakeja jostain kummasta homovihasta. Sillä heissä on paljon uskovaisia myös. Itse en jaksaisi uskoa noin ahtaisiin raameihin laitettua yhteisöä mikä kirkko on . Ihmiset jotka ja kattavat joka päivä homoista ovathenkisesti sairaita , eikös se taivaan isä ole isä homoillekkin , sen käsityksen olen saanut en viitsinyt edes katsoa videota koska homofoobi on tehnyt paljon työtä löytäessään videon netistä ,kun tämän tästä on todistelemassa homosta jotain , vaikuttaa ettei ole enää oikei; tervettä touhua
Eikö tiede mene kovapäiden kalloon mitenkään vai onko niin ikävästi asiat että heitä ei saa terveeksi koska heillä ei ole sairauden tuntoa . Sairaudelle ei mitään tietenkään voi mutta joukkohysteria on uskonnon historiassa näyttänyt miten se vaikuttaa ihmisiin, ovat pirut jokapaikan tappaneet itseään uskonnon vuoksi kun n pappismies siihen yllytti, niin helposti on suomipoika vietävissä . Ihmiset poteva5 suurta homofobia ja joku jopa sanounettö kunhan antaa minun olla rauhassa, Juntin nyt todellakin antaa homot olla rauhassa ja mi5ä hän oikeastaan pelkää ö siis seksuaalisuus ei tarkoita samaa kun seksi se on ihan kuten heteroseksuaalisuukin. Osa ihmisen elämää . Onnollut tuuria minulla kun ei ole kukaan ystävistäni homofoobeja. . Minä en väheksy homoja sillä siihen ei ole ktåön suåyytä,
Ja siomipoia se taistelee kovasti homoutta vastaan ja puhuu synnistä m samalla kun itse seisoo navettansa takana itseään tyydyttävässä ja huutaa kun hullu kun mälli lähtee, kas kun ei tiedä että on samalla katselija.miksi hän menee itseään tyydytämään vaikka hänellä on vaimo eikä muuten ole tehnyt sitä kerran vaan se toistuu, samalla kun kokouksissa vastustelee kahden ihmisen rakkautta toisiinsa . Vai laittaisinko juttua menemään eteenpäin kännykkä filmin kanssa, tuosta navetta miehestä, muka uskovainen olevinaan.
Oikea usko ei hyljeksi ihmistä vaan kaikki ovat tasarvoisia .ja navetta juntille voisin sanoa että ei hänen tartte homoja pelätä ei heillä ole häneen mitään kiinnostusta. .sairaata touhua
Kaksoismoralistien maailma . Ja eniten tämä joka teki aloituksen ,mitä,sillä haluat oikeastaan . Onko kovatkin paineet päällä jotenkin jauuhavalla tavalla nimimerkillä anonyymi . Jos kirkko työntää pois kaikki homot niin tulen tekemään kaikkeni siitä mitä olen nähnyt näiden miesten tekevän myös tapauksissa mitkä lasketaan rikoksetkin .niin että tiukkapipojen ayytä että väki kaikkiaan kirjoita ja se on ihan oikein ihmiset eivät ole typeriä mitenkään, nökevät miten sairasta touhua se onPuolet rakkaus-avioliitoista päättyy eroon, joten aika huono perusta avioliitolle. Tunteet ei riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoismoralistien maailma . Ja eniten tämä joka teki aloituksen ,mitä,sillä haluat oikeastaan . Onko kovatkin paineet päällä jotenkin jauuhavalla tavalla nimimerkillä anonyymi . Jos kirkko työntää pois kaikki homot niin tulen tekemään kaikkeni siitä mitä olen nähnyt näiden miesten tekevän myös tapauksissa mitkä lasketaan rikoksetkin .niin että tiukkapipojen ayytä että väki kaikkiaan kirjoita ja se on ihan oikein ihmiset eivät ole typeriä mitenkään, nökevät miten sairasta touhua se on"Mitä siinä on vöörin jos kaksi ihmistä rakastavat toisiaan. "
Jos ne on homoja niin se on synti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evlut kirkko on mätäpaise.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evlut kirkko on mätäpaise.
Pidät siis Kirkkoa herätysliikkeesi kaltaisena?
- Anonyymi
Hyvä keskustelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
po. opettajat
Ymmärsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidät siis Kirkkoa herätysliikkeesi kaltaisena?
Ne ei ole kaltaista nähnytkään. En minä ainakaan.
- Anonyymi
Piispat ovat vääriä eksyttäviä paimenia.
- AnonyymiUUSI
Juuri noin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta !
Toden totta.
- Anonyymi
Aika on tuomion alkaa kirkosta .Eli siellä kun luopumus alkaa,Jumalan tuomio on lähellä.
- Anonyymi
Lopun aikoja elellään, kun homouden kauhistus tuodaan siunattavaksi kirkon alttarille.
- Anonyymi
Minun ei tarvitse katsoa videoita tietääkseni että Raamattu kirjoittaa hyvin negatiivisesti homoudesta ja homoliitot ovat mahdottomia siellä. Pitäisi palauttaa uskontotunnit entiselleen, niin muutkin tietäisivät nämä perustotuudet.
- Anonyymi
Moni maallikko on myös kriittinen homouden hyväksyntää kohtaan. Sehän aiheuttaa yhteiskuntaan valhetta, joka on seksuaalimoraalin heikentymisen selvä tuntomerkki. Ei mene hyvin kun homoutta normalisoidaan ja normaaliutta häväistään.
jumalanterve! Elä kato viteota. Liikkuva kuva on Siijjonissa synniksi saarnattu. junalanrahaa.
- Anonyymi
Vain kaltaisellasi tulee tuollaiset edes mieleen, joten pidä pervoudet omanasi.
- Anonyymi
Pöyristyttävää! Että siis aivan julkijumalattomasti rikotaan lakia! Herätysliikkeet ovat jo valmistautuneet lähtemään kirkosta (poislukien äärilestadiolaiset ja körtit, joita ei saa ulos kirveelläkään), ja toivon että liikkeet lähtevät mahdolisimman nopeasti pysyäkseen puhtaina.
- Anonyymi
Älä muuta sano lahkotkaan eivät hyväksy naispappeutta.
- Anonyymi
Valtaosa maailman kirkoista ei hyväksy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtaosa maailman kirkoista ei hyväksy.
Jumala ei hyväksy naispappeutta. Enkä minäkään siitä innoissani ole. Melkein yhtä paha synti kuin homoseksi.
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Mies ei Suomessa voi solmia avioliittoa naisen kanssa Raamatussa kerrotulla tavalla ihan lainsäädännöstämme johtuen, joten olisiko aika päivittää Kristilistä avioliittoa kaikilta osin?
Tai luopua kokonaan uskonnollsista avioliitoista ja jättää touhu maistraateille?- Anonyymi
Mikäli Raamatussa kerrotulla tavalla solmittu avioliitto on ainoa Jumalan tahdon mukainen avioliitto, niin silloin meidän heteroiden Kristillinen avioliittomme ei ole Jumalan tahdon mukainen.
Omakin avioliittoni vastakkaista sukupuolta olevan puolisoni kanssa on mitätön ja lapsemme ovat Raamatullisen avioliiton ulkopuolella syntyneitä.
Kurjaa, jos meidät on valheilla houkuteltu syntiin uskovien toimesta, kuka mahtaa joutua vastuuseen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli Raamatussa kerrotulla tavalla solmittu avioliitto on ainoa Jumalan tahdon mukainen avioliitto, niin silloin meidän heteroiden Kristillinen avioliittomme ei ole Jumalan tahdon mukainen.
Omakin avioliittoni vastakkaista sukupuolta olevan puolisoni kanssa on mitätön ja lapsemme ovat Raamatullisen avioliiton ulkopuolella syntyneitä.
Kurjaa, jos meidät on valheilla houkuteltu syntiin uskovien toimesta, kuka mahtaa joutua vastuuseen?Hyvä kysymys, ehkä herätysliikkeen urheat pojat vastaavat sinulle kunhan homohömpötykseltään ehtivät.
- Anonyymi
Riudutte "porttokirkossa" lopun elämäänne. Miksi ette jo perusta omaa aitouskovien kirkkoa?
Tiedän jo vastauksen, joka on kirkon huikea omaisuus.- Anonyymi
Vastaus on: ikiaikainen isien kirkko ja isien usko. Kun suku on kuulunut kirkkoon 500 vuoden ajan ja kun suvussa on ollut pappeja ja kanttoreitakin, niin emme voi hylätä traditiota, vaikka kirkko olisikin nykyään HUARRRA!!! Jossain kirkon sisällä toimii silti aina pieniä ja vainottuja ryhmiä, jossa hurskaan jumaliset pyhät kokoontuvat, ja siellä voimme pitää omia varjojumalanpalveluksiamme.
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus on: ikiaikainen isien kirkko ja isien usko. Kun suku on kuulunut kirkkoon 500 vuoden ajan ja kun suvussa on ollut pappeja ja kanttoreitakin, niin emme voi hylätä traditiota, vaikka kirkko olisikin nykyään HUARRRA!!! Jossain kirkon sisällä toimii silti aina pieniä ja vainottuja ryhmiä, jossa hurskaan jumaliset pyhät kokoontuvat, ja siellä voimme pitää omia varjojumalanpalveluksiamme.
Ennen maa repee kun HUARRRA häpee.👄🫦💄💋☠️
- Anonyymi
Tämä ennustettiin jo Raamatussa. Lopun aikoina laittomuus lisääntyy. Moraalisesti väärää asiaa ei voi muuten ajaakaan kuin laittomuuden keinoin.
- Anonyymi
Tämä siitä on seurannut, kun virka avattiin naisille, muutos on ollut kirkon mittapuun mukaan nopea, eli 40vuotta.
Lopunaikana Jumala lähettää eksytyksen, Jeesuskin sanoi, että viettelysten täytyy tulla, mutta voi sitä ihmistä, kenen kautta ne tulevat.
Naisia ei olisi koskaan pitänyt päästää papin tehtävään.- Anonyymi
Näistäkö sinä fantasioit ?
Kannattaisi hakeutua hoitoon tuon vihasi kanssa, se syö lopulta itseäsi eniten. - Anonyymi
Deborah tapatti paljon ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näistäkö sinä fantasioit ?
Kannattaisi hakeutua hoitoon tuon vihasi kanssa, se syö lopulta itseäsi eniten.Miehinen väkivalta kaikessa julmuudessaan ja raadollisuudessaan on ollut ihmiskuntaa jakava syöpä jo Raamatussa kerrotuista ajoista lähtien aina nykypäivään asti.
Ymmärtäisitte leikkiä hiekkalaatikolla leikkejänne, niin viattomat eivät joutuisi kärsimään keskeneräisyydestänne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Deborah tapatti paljon ihmisiä.
Miesjohtajat ovat tapattaneet oikuistaan johtuen valtaisan määrän ihmisiä, milloin miekoin ja keihäin, milloin tuliaseita käyttäen ja te kehtaatte vähätellä sukupuolenne kelvottomuutta läheisiänne kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehinen väkivalta kaikessa julmuudessaan ja raadollisuudessaan on ollut ihmiskuntaa jakava syöpä jo Raamatussa kerrotuista ajoista lähtien aina nykypäivään asti.
Ymmärtäisitte leikkiä hiekkalaatikolla leikkejänne, niin viattomat eivät joutuisi kärsimään keskeneräisyydestänne.Et varmaan nyt tiedä mistä puhut, olet oletettavasti feministi, joka ei ole ollut avioliitossa.
Tämän takia et ymmärrä naisen, niin fyysistä tai varsinkin henkistä väkivaltaa miestä kohtaan, se on hyvin raakaa.
Kirjoitin ylempänä Jumalan luomasta järjestyksestä, jolla ei ole näiden esiin tuomiesi asioiden kanssa mitään tekemistä.
Hän on viisaudessaan päätynyt tällaiseen ratkaisuun, että virka kuuluu vain miehille, 1. Tim. 3- luku selittää tämän kiistattomasti.
On aika lapsellista vedota hiekkalaatikko leikkeihin tässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesjohtajat ovat tapattaneet oikuistaan johtuen valtaisan määrän ihmisiä, milloin miekoin ja keihäin, milloin tuliaseita käyttäen ja te kehtaatte vähätellä sukupuolenne kelvottomuutta läheisiänne kohtaan.
Mutta Deborah johti israelilaiset sotaan ja tapatti hyvin paljon ihmisiä. Hän oli nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Deborah johti israelilaiset sotaan ja tapatti hyvin paljon ihmisiä. Hän oli nainen.
Yksi nainen on siis vahvempi kuin tuhannet ja taas tuhannet miehet.
Onko sitten kumma, että Herra valitsi Vapahtajamme syntyä naisesta ja miehellä ei ollut asiassa minkäänlaista fyysistä roolia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi nainen on siis vahvempi kuin tuhannet ja taas tuhannet miehet.
Onko sitten kumma, että Herra valitsi Vapahtajamme syntyä naisesta ja miehellä ei ollut asiassa minkäänlaista fyysistä roolia.Ei vaan naisetkin tappaa. Ne tekee kaikki abortitkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan naisetkin tappaa. Ne tekee kaikki abortitkin.
Miehen aiheuttamassa naisen tahdon vastaisessa raskaudessa vastuuhenkilö on tietenkin mies. Millainen nainen suostuu synnyttämään lapsia kelvottomalle miehenrepaleelle ja pakottaa lapsensa kärsimään miehestä jonka elämä pyörii samaa sukupuolta olevien välisessä seksissä?
Aikuistukaa reppanat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen aiheuttamassa naisen tahdon vastaisessa raskaudessa vastuuhenkilö on tietenkin mies. Millainen nainen suostuu synnyttämään lapsia kelvottomalle miehenrepaleelle ja pakottaa lapsensa kärsimään miehestä jonka elämä pyörii samaa sukupuolta olevien välisessä seksissä?
Aikuistukaa reppanat.Naiset abortoi lapsiaan tuhansittain vaikka ei raiskattu.
- Anonyymi
Olet kiinnostunut uskovaisten miesten pissivehkeestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset abortoi lapsiaan tuhansittain vaikka ei raiskattu.
Mies joka yhtyy vaimoonsa varmistaa tietenkin vaimon suostuvan synnyttämään hänelle lapsen.
Mies jättää yhtymättä ellei vaimo suostu tai ole valmis vaarantamaan terveyttään ja henkeään synnyttämällä miehelle lapsen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä niin sanoi? Kunnon vaimolle riittää yhden miehen pissaamiseen käyttämä kehonosa.
Sinun herätysliikkeessäsikö vaimoilla on tapana olla kiinnostunut muidenkin kuin oman miehen peniksestä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut liberaalit palstalla ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä niin sanoi? Kunnon vaimolle riittää yhden miehen pissaamiseen käyttämä kehonosa.
Sinun herätysliikkeessäsikö vaimoilla on tapana olla kiinnostunut muidenkin kuin oman miehen peniksestä?Sinua kiinnostaa pissaaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö! Ei pidä paikkaansa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö! Ei pidä paikkaansa!
Kyllä Deborah oli aito nainen. Hän ei ollut trans.
- Anonyymi
Hyvä, kiitos!
- Anonyymi
Asia ei minulle muuten kuulu, kun en ole seuran jäsen, mutta tiedän, että Suomen kirkkolaki ei tunne paholaista! Siinä säädetään, miten kirkkoa hallitaan, ei sitä, mitä kurkossa opetetaan.
No voi perkele.😵💫
- Anonyymi
Pauli Selkeellä on hyviä juttuja, mutta on niin kauhee tavutusten painotus, että en vain jaksa kuunnella.
Kuunnelkaa esim toka-lause: "haastatTE len".
Suomenkielessä on painotus ekatavulla.
Pitemmälle en jaksanut kuunnella.
Kirjoittakaa te muut hänelle, että opettelee ÄÄNTÄMÄÄN suomen kieltä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pauli Selkeellä on hyviä juttuja, mutta on niin kauhee tavutusten painotus, että en vain jaksa kuunnella.
Kirjoittakaa te muut hänelle, että opettelee ÄÄNTÄMÄÄN suomen kieltä!Videon sisältö on tärkeämpää kuin ulosanti. Homouden synti johtaa muihin, suurempiin synteihin, Pyhän Hengen pilkkaamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videon sisältö on tärkeämpää kuin ulosanti. Homouden synti johtaa muihin, suurempiin synteihin, Pyhän Hengen pilkkaamiseen.
Roomalaiskirjeen mukaan homous on itsessään jo rangaistus. Jumala hylkää homot synteihinsä. Silti homotkin voivat pelastua kadotukselta uskomalla Jeesukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roomalaiskirjeen mukaan homous on itsessään jo rangaistus. Jumala hylkää homot synteihinsä. Silti homotkin voivat pelastua kadotukselta uskomalla Jeesukseen.
Voisivat pelastua mutta valitsevat mielummin tehdä pahaa homostelemalla ja lesboilulla. Rappioittavat heteroidenkin moraalin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisivat pelastua mutta valitsevat mielummin tehdä pahaa homostelemalla ja lesboilulla. Rappioittavat heteroidenkin moraalin.
tjuo on totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on. Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videon sisältö on tärkeämpää kuin ulosanti. Homouden synti johtaa muihin, suurempiin synteihin, Pyhän Hengen pilkkaamiseen.
Voitko tarkentaa, millä sanoilla Raamattu todistaa homouden synniksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihkiraamattuni Roomalaiskirje ei kerro Jumalan hylkäävän homot synteihinsä.
Voitko tarkentaa millä sanoilla teidät miehet siis hylätään synteihinne? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, että vapaalla tahdollaan tekevät tekoja joita ainakaan vihkiraamattuni ei kiellä (homostelu ja lesboilu)?
Mitäpä Raamattusi sanoo opettajista jotka hyvin tuntevat Raamatun ja silti jättävät käyttämättä Herran antamia sanoja opetuksessaan ja julistavat Raamatullisena totuutena omia mielipiteitään ja vieläpä hyötymistarkoituksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko tarkentaa, millä sanoilla Raamattu todistaa homouden synniksi?
Ja käärme kysyi: "Sanoiko Jumala todella niin?"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja käärme kysyi: "Sanoiko Jumala todella niin?"
Ja käärme vastaa kysymykseen kysymyksellä: "Sanoiko Jumala todella niin"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä homoja siis rankaistaan homoudella?
Miksi ihminen rakastuu samaa sukupuolta olevaan ja haluaa seksiä hänen kanssaan, kuten me heterotkin ihastumme ja rakastumme tiettyyn vastakkaista sukupuolta olevaan ihmiseen ja haluamme lisääntyä hänen kanssaan?
Mistä toiminnallemme siis tulee ohjaus ja tarvittavat resurssit sekä suorituskyky, vai päätätkö asian vapaalla tahdollasi, kuten sukupuolesi, vanhempasi, perinnölliset sairautesi, fyysiset ja psyykkiset ominaisuutesi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittakaa te muut hänelle, että opettelee ÄÄNTÄMÄÄN suomen kieltä!Itseä ei häiritse ollenkaan.
Häiritsee taas muiden tavat, esim.: keskustelussa keskustelukumppanin puheen päälle liika ääntely häntä kuunnellessa, tavallaan- tai muun täytesanan runsas käyttö. Näiden vuoksi on joskus jäänyt kuuntelut kesken. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin helposti sinun moraalisi rapautuu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä homoja siis rankaistaan homoudella?
Miksi ihminen rakastuu samaa sukupuolta olevaan ja haluaa seksiä hänen kanssaan, kuten me heterotkin ihastumme ja rakastumme tiettyyn vastakkaista sukupuolta olevaan ihmiseen ja haluamme lisääntyä hänen kanssaan?
Mistä toiminnallemme siis tulee ohjaus ja tarvittavat resurssit sekä suorituskyky, vai päätätkö asian vapaalla tahdollasi, kuten sukupuolesi, vanhempasi, perinnölliset sairautesi, fyysiset ja psyykkiset ominaisuutesi?Sukupuoli on vaihdettavissa. Se on fakta. Helpompaa kai on muuttaa ajattelua kuin ruumista. Homouden takana on pakkomielle ja narsismi. Asiaa on tutkittu jo pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin helposti sinun moraalisi rapautuu....
Homot valitsevat mitä tekevät. Ihmiset eivät sekstaile vahingossa.
- Anonyymi
aamen!
- Anonyymi
Hyvä puhe.
- Anonyymi
Ihana katsoa videoita, joissa selitetään selkeästi asioita. Homojen ns. kirkkovihkimykset ovat lainvastaisia. Raamattu puhuukin paljon siitä, kuin synti ja ihmisten epäjumalanpalvonta johtaa aina laittomuuteen, lakien halveksuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana katsoa videoita, joissa selitetään selkeästi asioita. Homojen ns. kirkkovihkimykset ovat lainvastaisia. Raamattu puhuukin paljon siitä, kuin synti ja ihmisten epäjumalanpalvonta johtaa aina laittomuuteen, lakien halveksuntaan.
Sinustako avioliitto on siis laiton, jos se solmitaan voimassaolevan avioliittolainsäädäntömme mukaisesti?
Raamatussa kerrotulla tavalla ei voida solmia avioliittoa Suomessa lainsäädännöstämme johtuen. Mikäli vihkimisen kerrotaan olevan Raamatun sanojen mukainen vihkiminen, se saattaa olla perusteeton.
Kristillinen avioliitto on valitettavasti menettänyt merkitystään, koska ihmiset kaipaavat totuutta perheensä perustamiseksi.
- Anonyymi
Tosi on.
- Anonyymi
Totuuden sanoitit.
- Anonyymi
Homouden kannatus kirkossa etenee laittomuuden kautta. Näin tapahtuu aina kun edistetään synnillistä asiaa, jotain joka on Raamatussa ilmaistun Jumalan tahdon vastaista. Jeesus vastusti saman sukupuolen välisiä avioliittoja ja vastustaa niitä vieläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homouden kannatus kirkossa etenee laittomuuden kautta. Näin tapahtuu aina kun edistetään synnillistä asiaa, jotain joka on Raamatussa ilmaistun Jumalan tahdon vastaista. Jeesus vastusti saman sukupuolen välisiä avioliittoja ja vastustaa niitä vieläkin.
Kirkkolakia ja pappislupauksia vastaan. Jumalan edessä vannoivat ja pettivät valansa. Siitä Jumala ei tykkää, vaan langettaa tuomion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkkolakia ja pappislupauksia vastaan. Jumalan edessä vannoivat ja pettivät valansa. Siitä Jumala ei tykkää, vaan langettaa tuomion.
Raamattu sanoo, että jos jotain lupaa Jumalalle, se pitää sitten toteuttaa. Voi heitä, jotka kirkossa homoja vihkivät. Heidän rangaistuksensa tulee olemaan kauhea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu sanoo, että jos jotain lupaa Jumalalle, se pitää sitten toteuttaa. Voi heitä, jotka kirkossa homoja vihkivät. Heidän rangaistuksensa tulee olemaan kauhea.
Sanopa muuta? Palstallakin osa herätysliikkeen edustajiksi itsensä ilmaisseista julistaa Rakastavansa Jumalaa yli kaiken ja kuitenkaan eivät vaivaudu elämään Raamatussa kerrotulla tavalla Jumalan tahdon mukaisesti kirjaintakaan muuttamatta kaikessa elämässään.
Mikähän heidänkin kohtalonsa tulee olemaan?
Raamatussa ei muuten kielletä vihkimästä avioliittoon samaa sukupuolta olevia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähimmäistensä hyväksyminen sellaisina millaisiksi Jumala on heidän antanut tulla, ei ole homouden kannattamista, vaan lähimmäistemme hyväksymistä samanlaisina syntisinä ihmisinä kuin me jokainen itsekin olemme vajavaisuuksinamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanopa muuta? Palstallakin osa herätysliikkeen edustajiksi itsensä ilmaisseista julistaa Rakastavansa Jumalaa yli kaiken ja kuitenkaan eivät vaivaudu elämään Raamatussa kerrotulla tavalla Jumalan tahdon mukaisesti kirjaintakaan muuttamatta kaikessa elämässään.
Mikähän heidänkin kohtalonsa tulee olemaan?
Raamatussa ei muuten kielletä vihkimästä avioliittoon samaa sukupuolta olevia.Ei suoraan kielletä, mutta koska se määritellään Raamatussa synniksi, niin Raamattu kieltää siunaamasta syntiä.
Room 1
"samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suoraan kielletä, mutta koska se määritellään Raamatussa synniksi, niin Raamattu kieltää siunaamasta syntiä.
Room 1
"samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti."Edelleenkään Raamatussa sanota samaa sukupuolta olevien välistä avioliittoa synniksi, eikä homoseksuaalisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkään Raamatussa sanota samaa sukupuolta olevien välistä avioliittoa synniksi, eikä homoseksuaalisuutta.
Aamenta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suoraan kielletä, mutta koska se määritellään Raamatussa synniksi, niin Raamattu kieltää siunaamasta syntiä.
Room 1
"samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti."Jeesus vahvisti avioliiton kuuluvan miehen ja naisen välille ja vähän sen jälkeen puhui eri syistä avioliittoon kelpaamattomista, joihin voi laskea myös ne, joilla ei ole halua avioitua vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Ovat syntymästään saakka olleet sellaisia tai ihmiset ovat tehneet heidät sellaisiksi tai ovat taivasten valtakunnan tähden tehneet itsensä avioon kelpaamattomiksi.
Roomalaiskirjeessä myös tuomitaan selvästi samaan sukupuoleen kiinnostus Jumalan alkuperäisen luomistyön vastaisena asiana. Homoseksuaalinen kiinnostus on syntiinlankeemuksen seurausta, eikä sellaisen mukaan tulisi elää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus vahvisti avioliiton kuuluvan miehen ja naisen välille ja vähän sen jälkeen puhui eri syistä avioliittoon kelpaamattomista, joihin voi laskea myös ne, joilla ei ole halua avioitua vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Ovat syntymästään saakka olleet sellaisia tai ihmiset ovat tehneet heidät sellaisiksi tai ovat taivasten valtakunnan tähden tehneet itsensä avioon kelpaamattomiksi.
Roomalaiskirjeessä myös tuomitaan selvästi samaan sukupuoleen kiinnostus Jumalan alkuperäisen luomistyön vastaisena asiana. Homoseksuaalinen kiinnostus on syntiinlankeemuksen seurausta, eikä sellaisen mukaan tulisi elää.Juuri noin? Avioliitto pitää siis solmia Raamatussa kerrotulla tavalla, tarkasti sen aikaisia muotomenoja ja säädöksiä noudattaen ollakseen Herran tahfon mukainen avioliitto.
Omakin Kristillinen avioliittoon vihkiminen vastakkaista sukupuolta olevan puolisoni kanssa on siis Herran silmissä mitätön kommenttisi perusteella.
Kivasti noukimme Raamatusta kohtia joiden perusteella uskottelemme olevamme toisiamme parempia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Room 1
"samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti."Vaimosta tulee siis lesbo antaessaan miehelleen luonnonvastaisia yhteyksiään vaginaalisen penetraation sijaan välttääkseen raskaaksi tulemisen ja aviomiehestä tulee homo tämän pettäessä vaimoaan toisten miesten kanssa.
Vai tarkoitatko Raamatun ohjaavan vaimoa esiaviolliseen seksiin miehen kanssa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin? Avioliitto pitää siis solmia Raamatussa kerrotulla tavalla, tarkasti sen aikaisia muotomenoja ja säädöksiä noudattaen ollakseen Herran tahfon mukainen avioliitto.
Omakin Kristillinen avioliittoon vihkiminen vastakkaista sukupuolta olevan puolisoni kanssa on siis Herran silmissä mitätön kommenttisi perusteella.
Kivasti noukimme Raamatusta kohtia joiden perusteella uskottelemme olevamme toisiamme parempia.Missä siellä sanotaan, että avioliitto pitää solmia Raamatussa kerrotulla tavalla? Anna kirja, luku ja jae, kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä siellä sanotaan, että avioliitto pitää solmia Raamatussa kerrotulla tavalla? Anna kirja, luku ja jae, kiitos.
Palstalla on lukuisia kertoja vedottu miten Kristillisen avioliiton pitää olla Raamatun mukainen.
Samaa sukupuolta olevien välistä avioliittoa ei hyväksytä, koska sellaisesta ei mainita mitään Raamatussa.
Tottakai hyväksyttävä avioliitto pitää silloin olla solmittu tarkasti Raamatussa kerrotulla tavalla, muutenhan ei ole perustetta kieltää avioliittoja joita ei mainita Raamatussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla on lukuisia kertoja vedottu miten Kristillisen avioliiton pitää olla Raamatun mukainen.
Samaa sukupuolta olevien välistä avioliittoa ei hyväksytä, koska sellaisesta ei mainita mitään Raamatussa.
Tottakai hyväksyttävä avioliitto pitää silloin olla solmittu tarkasti Raamatussa kerrotulla tavalla, muutenhan ei ole perustetta kieltää avioliittoja joita ei mainita Raamatussa." muutenhan ei ole perustetta kieltää avioliittoja joita ei mainita Raamatussa."
Tulee mieleen monta avioliittoa joita ei mainita Raamatussa: aikuisen ja lapsen, ihmisen ja eläimen, ihmisen ja kaappikellon...Hyvä kun annoit niille järkevän perusteen, eli ne pitäisi hyväksyä kirkossa, koska niitä ei mainita Raamatussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkään Raamatussa sanota samaa sukupuolta olevien välistä avioliittoa synniksi, eikä homoseksuaalisuutta.
Sitä Raamattu kuitenkin tarkoittaa. Tai sitten pitää selittää mitä ne kohdat muka tarkoittaa.
Anonyymi kirjoitti:
PERKELE!☠️
- Anonyymi
Aamenta!
- Anonyymi
Näin on eikä muuksi muutu.
- Anonyymi
Perustuslakimme-, sekä avioliittolakimme mukaisesti solmittu avioliitto on siis laiton?
Silloinhan kaikki lainsäädäntömme mukaisesti solmitut avioliitot ovat laittomia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustuslakimme-, sekä avioliittolakimme mukaisesti solmittu avioliitto on siis laiton?
Silloinhan kaikki lainsäädäntömme mukaisesti solmitut avioliitot ovat laittomia.Maallinen laki ei muuta Jumalan lakia. !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maallinen laki ei muuta Jumalan lakia. !
Suvaitsevaisilla menee aina Suomen laki ja Jumalan laki sekaisin. Usein vaihtavat lakia kesken perusteluiden. He eivät jaksa keskittyä ja pysyä asiassa.
- Anonyymi
Paremminkin pitäisi tarkastella onko nykyinen kirkkolaki Suomen perustuslain vastainen. Vaikuttaisi olevan.
- Anonyymi
Millähän tapaa..sinun mukaasi?
- Anonyymi
Muissa kirkoissa ei vihitä homopareja, vaan kristinuskon ylimpään ohjekirjaan, Raamattuun pohjautuvan kristillisen avioliittokäsityksen mukaisesti vain mies- ja naispareja. Suomessa on uskonnonvapaus ja kirkot omilla vihkimisillään vain estävät maistraatteja ruuhkautumasta.
Ev.lut. kirkko toimii väärin. Ev.lut. kirkonkin virallinen kanta on, että avioliitto on miehen ja naisen välinen ja samaa sukupuolta olevien parien vihkiminen on kielletty, mutta siihen ei kuitenkaan juuri puututa, kun sitä tapahtuu. Missä muissa asioissa voidaan kävellä kirkolliskokouksen, yhteisten päätösten yli? Mikä merkitys on päätöksillä, kun niitä eivät kaikki halua kuitenkaan noudattaa, vaan toimivat ikäänkuin äänestystulos olisi ollut toinen, eikä niiden noudattamuudesta seuraa mitään, vaan annetaan sooloilla vapaasti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muissa kirkoissa ei vihitä homopareja, vaan kristinuskon ylimpään ohjekirjaan, Raamattuun pohjautuvan kristillisen avioliittokäsityksen mukaisesti vain mies- ja naispareja. Suomessa on uskonnonvapaus ja kirkot omilla vihkimisillään vain estävät maistraatteja ruuhkautumasta.
Ev.lut. kirkko toimii väärin. Ev.lut. kirkonkin virallinen kanta on, että avioliitto on miehen ja naisen välinen ja samaa sukupuolta olevien parien vihkiminen on kielletty, mutta siihen ei kuitenkaan juuri puututa, kun sitä tapahtuu. Missä muissa asioissa voidaan kävellä kirkolliskokouksen, yhteisten päätösten yli? Mikä merkitys on päätöksillä, kun niitä eivät kaikki halua kuitenkaan noudattaa, vaan toimivat ikäänkuin äänestystulos olisi ollut toinen, eikä niiden noudattamuudesta seuraa mitään, vaan annetaan sooloilla vapaasti?Raamatussa kerrotulla tavalla, eli Jumalan tahdon mukaisesti ei voida avioliittoa solmia Suomessa ihan lainsäädännöstämme johtuen.
Monikohan siskoista suostuisi avioliittoon miehen kanssa menettäessään lakisääteiset oikeutensa omaan elämäänsä aviomiehelleen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa kerrotulla tavalla, eli Jumalan tahdon mukaisesti ei voida avioliittoa solmia Suomessa ihan lainsäädännöstämme johtuen.
Monikohan siskoista suostuisi avioliittoon miehen kanssa menettäessään lakisääteiset oikeutensa omaan elämäänsä aviomiehelleen?Raamatullisessa avioliitossa nainen ei menetä mitään laillisia oikeuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatullisessa avioliitossa nainen ei menetä mitään laillisia oikeuksia.
Tietenkään ei, nainen oli miehen palvelijoihin ja karjaan rinnastettavaa omaisuutta.
Isä omisti vaimonsa ja lapsensa sekä vastasi heistä, luovuttaessaan tyttärensä miehelle avioliittoon myös tyttären omistusoikeus siirtyi.
Raamatullisessa avioliitossa nykynainen menettäisi siis ainoastaan ihmisoikeutensa ja oikeuden omaisuutensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän tapaa..sinun mukaasi?
Mikäli Kirkkolaki kieltää voimassaolevan avioliittolainsäädäntömme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli Kirkkolaki kieltää voimassaolevan avioliittolainsäädäntömme.
Avioliittolainsäädäntö ja kirkkolaki eivät ole ristiriidassa, koska kirkolla on laillinen oikeus määritellä itse oma avioliittokäsityksensä.
Olethan myös vaatimassa homovihkimisiä moskeijoihin?
- Anonyymi
Syytä myös muistaa että Raamattu ei ole mikään viiteteos Suomen lainsäädäntötyössä. Asian tuntuu usein unohtuvan monilta.
- Anonyymi
On se joskus aikoinaan ollut viiteteos.
- Anonyymi
Aamenta!
- Anonyymi
Hyvä keskustelu!
- Anonyymi
Kannattaa kuunnella.
- Anonyymi
Hyvin veljet puhuvat.
- Anonyymi
Asiaa, suosittelen.
- Anonyymi
Asiallinen juttu.
- Anonyymi
Asiaa, kannattaa kuunnella.
- Anonyymi
Niin tein. Oli asiaa.
- Anonyymi
Maailmahan rakastaa omaansa. Jotka ei rakenna ovat vastaan(Jeesus)
- Anonyymi
Hyvin veljet todistavat.
- Anonyymi
Veljet todistavat hyvin.
- Anonyymi
Vahva suositus kuunnella tämä.
- Anonyymi
Kuuntele. Se kannattaa.
- Anonyymi
Siinä on kaikki totta.
- Anonyymi
Nyt on asiaa.
- Anonyymi
Hyvä video.
- Anonyymi
Katsoin ja sain paljon tietoa.
- Anonyymi
Onko nämä luterilaisia?
- Anonyymi
Suosittelen mummolle ja Tolkulle.
- Anonyymi
Joko katsoit?
- Anonyymi
Jo, oli hyvä. Paljon tietoa.
- Anonyymi
Kyllä, asiaa veljet puhuivat.
- Anonyymi
Minä kyllä jo aavistin, että kirkko menee pieleen ja pahasti kun 80-luvun alussa tuli naispapit. Oli vain ajan kysymys että myös muutkin synnit hyväksyttäisiin kirkon piirissä ja oikeassa olin.
- Anonyymi
Totta? Avioliittolainsäädäntömme mukaiset avioliitot ovat aloittajan mukaan laittomia ja ainoastaan Raamatussa kerrotulla tavalla solmittu avioliitto on laillinen.
Omakin vastakkaista sukupuolta olevan puolisoni kanssa solmittu avioliitto on sitten laiton ja lapsemme siten syntyneet laillisen avioliiton ulkopuolisina.
On teillä jutut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta? Avioliittolainsäädäntömme mukaiset avioliitot ovat aloittajan mukaan laittomia ja ainoastaan Raamatussa kerrotulla tavalla solmittu avioliitto on laillinen.
Omakin vastakkaista sukupuolta olevan puolisoni kanssa solmittu avioliitto on sitten laiton ja lapsemme siten syntyneet laillisen avioliiton ulkopuolisina.
On teillä jutut.Eihän kukaan ole määritellyt mitään tapaa avioliiton solmimiseen,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kukaan ole määritellyt mitään tapaa avioliiton solmimiseen,
Raamatussahan se on kerrottu mikä on ainoa oikea tapa solmia avioliitto.
Anonyymi kirjoitti:
Ja että miten ajetaan autoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kuitenkin mies ja vaimo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kuitenkin mies ja vaimo.
Kyllä? Juuri noin; mies siunataan lisääntymään hänen kylkiluustaan tehdyn naisen kanssa.
Kaikki muut liitot tulee kieltää luonnonvastaisina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä? Juuri noin; mies siunataan lisääntymään hänen kylkiluustaan tehdyn naisen kanssa.
Kaikki muut liitot tulee kieltää luonnonvastaisina.Aamen! Näin on hyvä ja otollista Jumalalle.
torre3 kirjoitti:
Ja että miten ajetaan autoa.
Autolla ajetaan suunnilleen samaan tapaan kuin aasilla tahi kamelilla. 🚗🚙🐴🐪Eli hevoisella.🐎
- Anonyymi
Ymmärrettävästi esitetty asia.
- Anonyymi
Arvostan tätä suorapuheisuuttaa.
- Anonyymi
Homot pyörii mielessä jatkuvasti.
- Anonyymi
Voi voi, yritä ajatella välillä jotain muuta.
- Anonyymi
Veljet todistavat väkevästi.
- Anonyymi
Suosittelen jokaiselle.
- Anonyymi
Tämä oli hyvä.
- Anonyymi
Selkeästi sanottu.
- Anonyymi
Ehdottomasti pitäydyttävä Raamatussa kerrotulla tavalla solmitussa avioliittoon vihkimisessä, jossa kirjaintakaan ei muuteta ja puolisot elävät kaikessa elämässään Raamatun sanaa noudattaen.
Kaikki muu on luopumista, hienoa miten vihdoinkin on ymmärretty avioliiton perusteet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti pitäydyttävä Raamatussa kerrotulla tavalla solmitussa avioliittoon vihkimisessä, jossa kirjaintakaan ei muuteta ja puolisot elävät kaikessa elämässään Raamatun sanaa noudattaen.
Kaikki muu on luopumista, hienoa miten vihdoinkin on ymmärretty avioliiton perusteet.Onhan se selvä, miks haettais Herran siunaus avioliitolle jos ei oltas valmiita noudattaan raamattuu kirjaimellisesti ja yhtää muuttamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se selvä, miks haettais Herran siunaus avioliitolle jos ei oltas valmiita noudattaan raamattuu kirjaimellisesti ja yhtää muuttamatta.
:D Aika harva homo välittää piutpaut Jumalan siunauksesta, kun he itse häpäisevät oman ruumiinsa joka päivä ja siinä sivussa häpäisevät toisenkin ruumiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D Aika harva homo välittää piutpaut Jumalan siunauksesta, kun he itse häpäisevät oman ruumiinsa joka päivä ja siinä sivussa häpäisevät toisenkin ruumiin.
Onneksi teitä uskovia aviomiehiä on, jotka kykenette elämään vaimonne kanssa Raamatussa kerrotulla tavalla kaikessa elämässänne.
Itselle kävi toisin, kun Kristillisen avioliito solmimisen jälkeen totesimme vastakkaista sukupuolta olevan puolisoni kanssa ettei avioliittomme ollut miltään osin Raamatussa kerrotunlainen.
Mitä arvelet, onko Jumalanpilkkaa naisen mennä vihille miehen kanssa joka on aiheuttanut esiaviollisen seksin seurauksena raskauden vaimolleen?
Miksi vaimona olisi pitänyt luopua kaikesta omaisuudesta, ihmisoikeuksista, sekä työstä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi teitä uskovia aviomiehiä on, jotka kykenette elämään vaimonne kanssa Raamatussa kerrotulla tavalla kaikessa elämässänne.
Itselle kävi toisin, kun Kristillisen avioliito solmimisen jälkeen totesimme vastakkaista sukupuolta olevan puolisoni kanssa ettei avioliittomme ollut miltään osin Raamatussa kerrotunlainen.
Mitä arvelet, onko Jumalanpilkkaa naisen mennä vihille miehen kanssa joka on aiheuttanut esiaviollisen seksin seurauksena raskauden vaimolleen?
Miksi vaimona olisi pitänyt luopua kaikesta omaisuudesta, ihmisoikeuksista, sekä työstä?Oli puhe homoista ja siitä kuinka he "avioliitossaan" häpäisevät oman ja puolisonsa ruumiin. "Avioliitto pidettäköön kunniassa kaikkien kesken, ja aviovuode saastumattomana; sillä haureelliset ja avionrikkojat Jumala tuomitsee." Kysynkin vakavasti, ovatko homoparit sitä mitä Raamattu sanoo haureellisiksi?
- Anonyymi
Tämä käy opetusvideosta papeille ja piispoille.
- Anonyymi
Mitä jos valtio toimisi kuten kirkko, eikä noudattaisia omia lakejaan? Homoparilta kiellettäisiin maistraatissa avioon vihkiminen. Kyllä muuten nousisi kamala kohu, että virkamies ei noudata työnantajansa kanssa tekemäänsä sopimusta ja rikkoo vielä lakeja.
Papit tekee ihan samaa vihkiessään homoja ja piispat eivät reagoi mitenkään. Lopun aikoina laittomuus lisääntyy. - Anonyymi
"Antaa todella huonon esimerkin. Jatkossa voidaan mitä tahansa paholaisen sotkua ajaa läpi ja perustella tällä esimerkillä."
Tämä on hyvin epätodennäköistä. Puhutaan, että seuraavaksi hyväksytään polyamoria tai pedofilia, mutta niin ei tule käymään. Ihmisillä on kuitenkin jokin taju moraalista vielä jäljellä, jopa suvaitsevaisilla papeilla ja piispoilla. Mutta sitä se kyllä tarkoittaa, että samaa sukupuolta olevien parien vihkiminen on se kaikkein pahin synti siinä mielessä, että se rikkoo ev.lut.-kirkon peruuttamattomasti.- Anonyymi
Kyllä, kun kerran on lähdetty suvaitsemaan on suvaittava kaikki.
- Anonyymi
Suoraa puhetta.
- Anonyymi
On myös Raamatun vastainen! Vähtä kirkkolaista, koska Jumalan laki on ainut oikea!
- Anonyymi
Tämän olen jakanut muillekin.
Hyvin tosiaan veljet todistaa. 😺
- Anonyymi
JOS en olis jo aiemmin eronnut, tekisin se NYT. Kirkko toimii vastoin Raamattua!
- Anonyymi
Niin tekee
- Anonyymi
Toivotaan että pysyy Sanassa
- Anonyymi
Suosittelen tätä kaikille.
- Anonyymi
Siinä papeille ja piispoille oppitunti.
- AnonyymiUUSI
Mummolle!
- AnonyymiUUSI
VAHVA suositus!
- AnonyymiUUSI
Oppitunti piispoille.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1247684
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t414431törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/413932Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu4092056Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi731667- 321487
- 351478
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen1891221Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv121148Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:121073