Voin toki kirjoitella pehmeitä, mutta tosielämässä olen ujo ja estynyt. Kaatuuko koko juttu siihen?
Nainen, taidan olla liian estynyt sinulle
27
388
Vastaukset
- Anonyymi
Saisinko tunnisteen kiitos!
- Anonyymi
En kehtaa laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kehtaa laittaa.
Nooh ❤️❤️ en pakota..
Sivusta
- Anonyymi
Oletko estynyt sittenkin, kun tunnetaan?
- Anonyymi
En osaa sanoa. Ehkä en sitten enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän riittää ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän riittää ❤️
Toivon niin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette siis edes tunne toisianne? No just.
- Anonyymi
Hänen kanssaan en olisi estynyt.
- Anonyymi
Pehmeitä olemme kaikki 🤣
- Anonyymi
Ei ollut sitten minulta tämä, vaikka voisi kyllä ollakin.
- Anonyymi
Ei kaadu, mutta miten pääsisimme eteenpäin? 🤔 Onko ehdotuksia miten sinua tulisi lähestyä?
- Anonyymi
Jos laittaisit viestiä ja siitä edettäisiin tapaamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos laittaisit viestiä ja siitä edettäisiin tapaamiseen.
Eikö hän siis ole lähettänyt mitään viestiä vielä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö hän siis ole lähettänyt mitään viestiä vielä?
On kyllä lähettänyt. Nyt on hänen vuoro tehdä aloite ja ilmaista kiinnostuksensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä lähettänyt. Nyt on hänen vuoro tehdä aloite ja ilmaista kiinnostuksensa.
Yritin kerran, mutta hän ei ilmeisesti sitä ymmärtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin kerran, mutta hän ei ilmeisesti sitä ymmärtänyt.
Onko siitä jo paljon aikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siitä jo paljon aikaa?
Ei oo.. Tajusin, että parempi antaa hänen olla. Kunhan puran tänne tuntojani. En kai sitten uskalla kohdata todellisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo.. Tajusin, että parempi antaa hänen olla. Kunhan puran tänne tuntojani. En kai sitten uskalla kohdata todellisuutta.
Okei, ehkä niin on parempi.
- Anonyymi
Ei kaadu! Jos on oikeasti kiinnostunut mies niin seurustelun alussa vaan rauhallisesti eteenpäin siitä se lähtee. Me ollaan kaikki erilaisia ja ne pahimmat miehet on kyllä mun mielestä ne jotka joka paikassa tunkee väkisin seuraan ja yrittää heti sänkyyn vaikka nainen ei olis yhtään kiinnostunut. Tsemppiä sulle!
- Anonyymi
Ap, Ootko kuitenkin hänen kanssa jutellut tai nähneet toisenne ??
- Anonyymi
Ei kun siihen että myös minä olen. Varsinkin estynyt tunneilmaisussani vaikka muuten omaan hyvät vuorovaikutustaidot. Ehkä joku ekstrovertti taikoo sinut ulos kuorestasi.
- Anonyymi
Kyllä mä tajuan sua eikä sussa ole vikaa, en osaa ihmissuhteita ja tunteet ne on jossain kadoksissa. Eräänlaista selviytymistä. Joku muu rakastaa sua paremmin.
- Anonyymi
Uskon puutetta hyvään minusta? Et usko, et osuu sinun kohdalle mitään hyvää, kaikki hyvä kaatuu lopuksi mahdottomuuteen? Ymmärryskin on monilla rajallista, ja se tulee olemaan se ongelma lopuksi. Näin se on monilla, joilla on uskoa hyvään koeteltu.
- Anonyymi
Älä viitsi taas,, kerron rehellisesti et oon tosissani susta! siksi itsekin teen kuin sä, tunteita on pelis!
Soita nyt lähipäivinä mies
- Anonyymi
Ei, jos jompi kumpi vain uskaltaa tehdä aloitteen tai jollain tavalla selväksi että on kiinnostunut, muuten tämä ei etene.
- Anonyymi
Ootko suhteessa olessasi ujo ja estynyt? Vai tässä epävarmassa vaiheessa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223