Miten on, miksi mies ei saa orgasmia vaikka ratsastaa päällä tai ottaa suihin? Orgasmi tulee vain kun hän tyydyttää itse itseään ja minä olen perse pystyssä hänen edessään ja hän nuolee, sormettaa tai työntää dildoa minuun. Alkaa jurppia tää tilanne
Mies ei saa orgasmia
7
241
Vastaukset
- Anonyymi
No saatko sinä nautinnon🤔
- Anonyymi
Saan nautinnon kun mies nuolee mutta tuo perse pystyssä oleminen tuntuu vain nöyryyttävältä. Tätä on jatkunut nyt pari vuotta eikä kertaakaan ole tullut miehelle orgasmia yhdynnässä. Nyt sain vielä tietää että hän on käynyt vieraissa puolitoista vuotta sitten vaikka ollaan oltu yhdessäkin vain pari vuotta. Seksiä melkein päivittäin ja olen ottanut suihin ym. mikään ei tunnu riittävän enkä tiedä kuinka kauan siedän tätä.
- Anonyymi
Sulla taitaa olla todella herkullinen perse? Minkälainen se on? Saisinpa minä puikottaa sinua tai ottaisit suihin. Takuulla mälli lentäisi!
- Anonyymi
Parisuhteen asioista ei tietenkään kuulu keskustella asianosaisten kesken vaan kysyä tuntemattomien mielipiteitä ja tehdä suhdetta koskevat päätökset niiden perusteella. Vai mitensenytoli...
- Anonyymi
Keskusteltu on mutta kunhan nyt kirjoittelin en odottanut asiantuntevia vastauksia😁
Jos on ihan joka päivä ja vieraissakin pitää käydä niin alkaa se tulilanka pitenemään. Viikko kaks tai kuukausi sakset kiinni, niin katsopa vaan, tadaa ja taas lentää.
- Anonyymi
Moi,uskon että vika ei ole sinussa vaan ukko tottunut omaan käteensä.Varmasti kovempi ote kuin pillun kireys.Ei mitään vikaa kummassakaan,tottumiskysymys....t.61ukm
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1611845
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561501Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan38924- 38885