Uskon että joudumme tulemaan tänne elämän kouluun takaisin niin kauan että pääsemme. "Ylioppilaiksi".
Onko meillä vain yksi elämä täällä maan päällä?
15
172
Vastaukset
- Anonyymi
Elät vain kerran. Tulemme ikuisesti olemaan vammaisten koulun ala-asteella ja sitten me kuolemme pois. Sen jälkeen joskus myöhemmin tulee tuomio.
- Anonyymi
Tuomiopäivä on se kun heräämme synnytys-salissa.
Karman laki astuu voimaan.
- Anonyymi
Uskovaiset on itsekkäitä.
Kuvitellaan että saadaan kelliä taivaassa ikuisesti Jeesuksen kaverina.
He erehtyvät kun luulevat selviytyvänsä elämän koulusta vai yhden luokan käytyään - Anonyymi
Kristuksessa tulemme kirkastetussa ruumiissa olemaan 1000 vuotta.
- Anonyymi
Voitko tarkentaa? Mitä tuhannen vuoden jälkeen
- Anonyymi
Sen jälkeen, kun Taivaan Isämme kutsuu Jeesuksen sovitusuhrin vastaan ottaneet kotiinsa, täältä elämän rajusta koulusta voittajina, niin luulisin, että kasvuprosessi jatkuu yhä ylemmäs Jumaluuden tuntemisessa. Opettaahan Raamattukin tämän lihallisen ihmisen parhaimman tien pelaastukseen. Kristinuskokin vaatii vapaa tahtoista halua kasvaa hyvyydessä. Ehkä elämme Jumalan lasten kuuliaisina opiskelijoina miljardien kampuksessa. Mitä tulee helvettiin, niin sinne halunneet saavat nauttia äärimmäisestä pahuudesta, jota he olivat tehneet muille.. Onko Jeesus varannut heillekin hyvyyteen kasvu mahdollisuuden ? Jeesushan sai kaikkivaltiuden ihmisiin, palattuaan takaisin Taivaaseen. Olisiko Hän armossaan suunnitellut tien niille, jotka vihdoin ymmärtävät pahuuden saastan ja järjettömyyden.?
- Anonyymi
Toiset tuntevat tämän taivaana, toiset yhtenä helvettinä. Riippuen henkilöstä ja hänen näkemyksistään. Kuitenkin on luvattu PAREMPAA, taivasta, jossa ei ole murheina arkipäivän murheita, sairauksia erilaisia, pääkopan tai fyysillisiä. Jeesus ei ole petturi. Hänellä on myös OIKEUDEN sauva.
Nyt kerron kaikille jaksaville tarinan, muutaman otteen Pyhästä Raamatusta.
Kertomukset ovat evankeliumiteksteistä, joita neljä: Matteus, Markus, Luukas, Johannes.
Jeesus kertoo vertauskuvallisesti muutaman vertauksen, jopa arkielämästä, nykyäänkin.
Työntekijät menivät viinitarhaan töihin. Jotkut aloittivat aamulla, toiset pitkin päivää, viimeiset vasta viimeisellä tunnilla, ennen pimeää. Kaikki saivat kuitenkin saman päiväpalkan.
Toinen vertaus kertoo tuosta, että isäntä kirstunvartija, antaa jokaiselle kultakolikon, aarteen säilytettäväksi. Yksi hautaa sen kirstussa peltoon, toinen vie kolikon pankkiin kasvamaan korkoa. Ensimmäinen ajan kuluttua saa nuhteet kelvottomuudestaan isännän varoja kohtaan, toinen kiitokset. Tuottihan sijoitus korkoa.
Kuitenkin yksi Jeesuksen sanonta kertoo: "Helpompi on kamelin mennä neulansilmästä, kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
Ja varallisuudesta ja omaisuudesta ylipäätäänkin : "Rahasta, voi mennä pää sekaisin:"
Vaalikaa siis rikkautanne, eläkää ihmisiksi ja jättäkää pahanteot vähemmälle. Sillä hyvä aina "poikii."
Kuitenkin Saarnaajan kirjassa sanotaan: "Ei mitään uutta auringon alla."
Ens viikolla, viikon päästä, rullipeikot taas kiertää. Virpoo pajunoksilla ja rävää makosia.
On se niin elävää! Ja eläväistä..lapsoset. Nekin suomalaisia perinteitä, jotakin.
- Anonyymi
Totuus mitä raamattu opettaa on se että meillä on ikuinen elämä maanpäällä Jeesuksen lunnaiden takia.Maailmaa hallitsee pian jumalanvaltakunta ja raamattu kertoo millaista elämä tulee olemaan tuhatvuotisella kaudella kun maapalloa ennallistetaan ja kaikki kuolleet herätetään muistohaudoista.Kun ne tuhat vuotta ovat kuluneet niin saatana päästetään vielä hetkeksi irti että nekin koetellaan jotka syntyy tuhatvuotisen aikana,sillä heitä ei ole koeteltu.Joka pysyy lujana loppuun asti pelastuu.Kun saatana ja hänen demoninsa lopulta tuhotaan lopullisesti alkaa ikuinen Paratiisiaika. JW.org on hyvä sivusto.
- Anonyymi
Kyllä se on kuule se Saatana ollut irti jo pitemmän aikaa. Kyllä mäkin väkeni tunnen, ihmiset.
Olen opiskellut. Raamattua ja elämää.
Mä oon viiskytviis ikänen karpaasi ja räkänokkaan silmissä vanha ukko, joka ei tiiä mistään mitään. Mutta kusettamaan, mun ei tartte ruveta ketään. Niin kaukana on aamunsarastus illanpimeydestä.
- Anonyymi
Vaikea se on tätäkään syntymistä ollut estää ja tuskin seuraavaakaan? Oli oikea totuus sitten mikä tahansa niin se tapahtuu vaikka kuinka olisi vastaan mutta saako ihminen koskaan elää kuten ihan itse haluaisi tai oikeasti kunnollisen elämän kuten Ghandi haaveili? vain onko se aina jokin muun pillin mukaan mentävä juttu.
- Anonyymi
Kuitenkin on laki, asetukset ja säädökset. Jumalan lait ja Suomenkin lait, pienen kärpäsenpaskan kokoinen maapala maailman kartalla. Miten siis elää "kuten itse haluaisi?"
Haaveet kuitenkin ja tavoitteet, sekä unelmat pitävät vireänä.
Erotuomarihan se siihen pilliin aina puhaltaa. Ja pelin pelaajat seisahtuvat, jopa jäähypenkille asti, jos ruuhka tai paitsio. Joten voisi kysyä miten te tahdotte ja haluatte elämäänne elää?
Anarkismissako?
- Anonyymi
Olin edellisessä elämässä Venäjällä tsaarin palveluksessa
Bolsheviikit teloittivat minut.
Sain tarpeeksi venäjästä joten päätin syntyä Suomeen.- Anonyymi
Tervetuloa rajan länsipuolelle. Onneksi olkoon "lottovoitosta". Ja veronmaksajista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervetuloa rajan länsipuolelle. Onneksi olkoon "lottovoitosta". Ja veronmaksajista.
Olen kyllä maksanut veroja itsekkin .
75 v sitten tulin enkä ole katunut.
Venäjällä kävin usein mutta nyt se ei onnistu .
Ehkä seuraavassa elämässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä maksanut veroja itsekkin .
75 v sitten tulin enkä ole katunut.
Venäjällä kävin usein mutta nyt se ei onnistu .
Ehkä seuraavassa elämässä.Toiminta kehkeytyy. Mennään siis kuitenkin tilanteen mukaisesti. Ja HAISTELLAAN mualimaa. Onko joku ihme, jotta ei Venäjän välillä pahemmin liikennettä? Aikuisen oikeasti.
Suomalaiset, vähän "tyhmiä" ja höynäytettäviä. Kuitenkin pitää ja täytyy muistaa pitkä itäraja. Euroopan pisin, tähän mennessä. Asusteet sikseen. Ja pukimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877