Olen ostanut kiinalaista valmistusta 30ö5v aikana 50 eurolla.

Anonyymi-ap

Laskin että olen ostanut 35 vuoden aikana kiinalaista tuotetta, 50e yhteensä. Nettikauppoja ja ulkomailta ostamista ollut myös yli 20v ajan. Kaikki alustat tiedossa.

Tuotteista paistanut huono laatu, materiaali aina. En maksa niistä, oli tuote Tokmannin hyllyssä, Kärkkäisen verkkokaupassa, tai missä tahansa. Tokmannilta ostin viimeksi 15 vuotta ruuvimeisselisarjan, valmistaja oli Felo germany.

Pitää saada laki että jokaisen tuotteen valmistusmaa ilmoitetaan Myynti-ilmoituksessa selvästi netissä ja kaupassa pakkauksen etupuolella. Tätä ajan ja olen aina kannattanut. Että näkyy kaikille, niillekin jotka ei ajattele mistä se tulee tai saa vääriä mielikuvia laadusta.

Eri valtio eli taiwanissa on tullut jo 90 luvullakin erinomaisia tuotteita tietyissä ryhmissä. Mutta eivät ole kyenneet rakentamaan omaa brändiä ja myymään muualla.

Viimeisimpiä hankintoja

Lukkopihteja 2kpl.

Niihin on stanssattu Made in Germany

Oregon ketju moottorisahaa, Made in Usa

Stihl sahan uudet tärinänvaimennuksen kumit = oikeaa kumia. Made in Brasil

Haarukoita ja veitsiä, uudet paketissa Hackman Made in Finland, ruostumaton.

Huopatusseja, kyniä, Made in Japan

NT cutter katkoteräveitsiä, alumiinirunkosia. Made in Japan.

Kengät, made in germany ( alle 100€ Uudet laadukkaat)

Housut made in turkey

Perunoita ja Lihaa, voita, maitoa, Made in P Savo

2

326

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitään et ole ostanut, silti kämppä täynnä kiinalaista kamaa

• Anonyymi

Minun viimeisimmät ostokset 8kpl lattialämmityksen toimilaitteita ja 40m 0,5m2 parikaapelia.
      Kummatkin olivat noin 1/10 suomihinnasta alveineen päivineen ja vielä rahtivapaasti, suomesta tilatessa olisi tullut rahdit päälle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      63
      779
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      158
      764
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      760
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      100
      730
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      636
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      35
      524
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      470
    13. 39
      455
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    15. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      437
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    17. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      429
    18. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      418
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      407
    Aihe