Laskin että olen ostanut 35 vuoden aikana kiinalaista tuotetta, 50e yhteensä. Nettikauppoja ja ulkomailta ostamista ollut myös yli 20v ajan. Kaikki alustat tiedossa.
Tuotteista paistanut huono laatu, materiaali aina. En maksa niistä, oli tuote Tokmannin hyllyssä, Kärkkäisen verkkokaupassa, tai missä tahansa. Tokmannilta ostin viimeksi 15 vuotta ruuvimeisselisarjan, valmistaja oli Felo germany.
Pitää saada laki että jokaisen tuotteen valmistusmaa ilmoitetaan Myynti-ilmoituksessa selvästi netissä ja kaupassa pakkauksen etupuolella. Tätä ajan ja olen aina kannattanut. Että näkyy kaikille, niillekin jotka ei ajattele mistä se tulee tai saa vääriä mielikuvia laadusta.
Eri valtio eli taiwanissa on tullut jo 90 luvullakin erinomaisia tuotteita tietyissä ryhmissä. Mutta eivät ole kyenneet rakentamaan omaa brändiä ja myymään muualla.
Viimeisimpiä hankintoja
Lukkopihteja 2kpl.
Niihin on stanssattu Made in Germany
Oregon ketju moottorisahaa, Made in Usa
Stihl sahan uudet tärinänvaimennuksen kumit = oikeaa kumia. Made in Brasil
Haarukoita ja veitsiä, uudet paketissa Hackman Made in Finland, ruostumaton.
Huopatusseja, kyniä, Made in Japan
NT cutter katkoteräveitsiä, alumiinirunkosia. Made in Japan.
Kengät, made in germany ( alle 100€ Uudet laadukkaat)
Housut made in turkey
Perunoita ja Lihaa, voita, maitoa, Made in P Savo
Olen ostanut kiinalaista valmistusta 30ö5v aikana 50 eurolla.
Anonyymi-ap
2
76
Vastaukset
- Anonyymi
Mitään et ole ostanut, silti kämppä täynnä kiinalaista kamaa
- Anonyymi
Minun viimeisimmät ostokset 8kpl lattialämmityksen toimilaitteita ja 40m 0,5m2 parikaapelia.
Kummatkin olivat noin 1/10 suomihinnasta alveineen päivineen ja vielä rahtivapaasti, suomesta tilatessa olisi tullut rahdit päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172383
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684